Daisy-love Skrevet 31. juli 2024 #1 Del Skrevet 31. juli 2024 Er det noen som kan fortelle litt mer om «& Other stories» og «Arket»? Vet både de og Monki går under H&M, men ser de har dyrere priser. Er kvaliteten verdt det? Hvordan er størrelsene? (Jeg måler selvsagt, men ikke alltid det stemmer) Jeg trenger noen singleter og fant noen fra Arket. Dobbelt så mye som H&M sine, men en pris jeg er villig til å betale for godt snitt og (litt?) bedre kvalitet. Sett litt annet fra de to merkene også, men prisen har holdt meg litt igjen, særlig siden jeg ikke vet om de er verdt det. Erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 31. juli 2024 #2 Del Skrevet 31. juli 2024 Synes absolutt kvaliteten hos Arket, Other Stories (og COS) er verd prisen🙂 Har flere t-shirts fra både Arket og COS, og de holder svært godt på både fasong og farge. Jeg opplever at plaggene er "true to size". 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 31. juli 2024 Forfatter #3 Del Skrevet 31. juli 2024 Roci skrev (1 minutt siden): Synes absolutt kvaliteten hos Arket, Other Stories (og COS) er verd prisen🙂 Har flere t-shirts fra både Arket og COS, og de holder svært godt på både fasong og farge. Jeg opplever at plaggene er "true to size". Tusen takk for deling av erfaringen! 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SaltLakris Skrevet 31. juli 2024 #4 Del Skrevet 31. juli 2024 Roci skrev (11 timer siden): Synes absolutt kvaliteten hos Arket, Other Stories (og COS) er verd prisen🙂 Har flere t-shirts fra både Arket og COS, og de holder svært godt på både fasong og farge. Jeg opplever at plaggene er "true to size". Enig i dette! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #5 Del Skrevet 31. juli 2024 Har kun en Kashmir lue fra arket, den ser like fin ut etter 3 sesonger. Anonymkode: 87c76...4ea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
popstar Skrevet 31. juli 2024 #6 Del Skrevet 31. juli 2024 Synes størrelsen er fin, og kvaliteten er bra 😊 Har prøvd Arket og &Other Stories. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #7 Del Skrevet 31. juli 2024 Har noen sensasjonelt bra silkeskjorter fra Stories, pluss noen bra linbukser. Vil si at merket generelt er normalt til litt lite i størrelsen, ut ifra det jeg har prøvd. Anonymkode: 1c2df...1eb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #8 Del Skrevet 31. juli 2024 Synes klær fra Arket er store i størrelsen, men motsatt med Other Stories. Har handlet mest fra Arket og alltid vært veldig fornøyd med kvaliteten. Anonymkode: fa298...66a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #9 Del Skrevet 1. august 2024 Har ikke prøvd Arket, men otherstories. De hører vel til samme kvalitetssegment som Cos, dvs litt over h&m, uten at de dermed har utpreget god kvalitet. Men helt ok. Anonymkode: dc1eb...90f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 1. august 2024 Forfatter #10 Del Skrevet 1. august 2024 Tusen takk for erfaringer dere! Da skal jeg ha i tankene dette med størrelser, at Arket gjerne kan være store, og Other stories motsatt. Ser flere nevner Cos og de har jeg heller ikke vært borti før, men sjekket litt ut når det ble nevnt i tråden her. Ser de må en bestille fra egen nettbutikk. Aner ikke om de har noe med H&M å gjøre, eller er noe helt annet. Jeg synes det er praktisk å kunne bestille litt ulike merker fra samme butikk, litt som Zalando, men kan bestille fra frittstående butikker om det passer seg sånn. Takk igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #11 Del Skrevet 1. august 2024 Synes Arket, & other stories og Cos generelt er bedre enn H&M, Monki og Weekday. Anonymkode: 66112...29b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #12 Del Skrevet 1. august 2024 Daisy-love skrev (6 timer siden): Tusen takk for erfaringer dere! Da skal jeg ha i tankene dette med størrelser, at Arket gjerne kan være store, og Other stories motsatt. Ser flere nevner Cos og de har jeg heller ikke vært borti før, men sjekket litt ut når det ble nevnt i tråden her. Ser de må en bestille fra egen nettbutikk. Aner ikke om de har noe med H&M å gjøre, eller er noe helt annet. Jeg synes det er praktisk å kunne bestille litt ulike merker fra samme butikk, litt som Zalando, men kan bestille fra frittstående butikker om det passer seg sånn. Takk igjen! Cos er eid av h&m, men har en helt distinkt stil, og jevnt over noe bedre kvalitet enn hm Anonymkode: dc1eb...90f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #13 Del Skrevet 1. august 2024 Jeg er veldig fornøyd med otherstories. Opplever de som store i størrelsen, jeg har f.eks en kjole i M som jeg tror ville passet bedre i s, mens jeg vanligvis er L i andre merker Anonymkode: b9f0c...af3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 1. august 2024 Forfatter #14 Del Skrevet 1. august 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er veldig fornøyd med otherstories. Opplever de som store i størrelsen, jeg har f.eks en kjole i M som jeg tror ville passet bedre i s, mens jeg vanligvis er L i andre merker Anonymkode: b9f0c...af3 Ok, da kan det bli spennende å se om jeg drukner i det 🤣 Jeg er ikke så stor, typisk xs. Helt håpløst med denne «oversized moten» 🤪🫠🫣 Takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 1. august 2024 Forfatter #15 Del Skrevet 1. august 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Cos er eid av h&m, men har en helt distinkt stil, og jevnt over noe bedre kvalitet enn hm Anonymkode: dc1eb...90f Takk for informasjonen. Hvordan har du følt størrelsene har vært? Om du har prøvd da 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #16 Del Skrevet 1. august 2024 Daisy-love skrev (2 minutter siden): Ok, da kan det bli spennende å se om jeg drukner i det 🤣 Jeg er ikke så stor, typisk xs. Helt håpløst med denne «oversized moten» 🤪🫠🫣 Takk for svar! XS i bukser er ofte for stort for meg, men jeg har prøvd et par Stories-bukser i denne størrelsen som har vært for hakket for små. Så det varierer nok veldig fra plagg til plagg! Anonymkode: 1c2df...1eb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 1. august 2024 Forfatter #17 Del Skrevet 1. august 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): XS i bukser er ofte for stort for meg, men jeg har prøvd et par Stories-bukser i denne størrelsen som har vært for hakket for små. Så det varierer nok veldig fra plagg til plagg! Anonymkode: 1c2df...1eb Tusen takk igjen, da er det bare å prøve å se 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå