AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #1 Skrevet 31. juli 2024 Kvinne i slutten av 30-årene, som rett og slett ikke har klart å komme sammen med tidligere partnere. Kommer lett selv, både med fingre og vibrator. Til deg som har hatt det slik, men problemet har «løst» seg (med ny eller samme partner) hvordan skjedde dette? Noen tips? 😊 Anonymkode: 0235e...ff4
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #2 Skrevet 31. juli 2024 Jeg er 36 og har aldri kommet med noen før min nåværende partner. Med han kommer jeg hver eneste gang fordi han er den første som tar seg tid til å lytte til meg og kroppen min. Jeg har prøvd før å forklare hva jeg liker til tidligere partnere men ingen har brydd seg med å høre. Samboeren min tar seg god tid til å tenne meg skikkelig og bruker fingre og munn både før, under og etter penetrering. Han er virkelig opptatt av min nytelse, noe som gjør det lettere for meg å slappe av uten å føle jaget etter orgasme. Med andre har det blitt stress fordi de forventer at jeg skal komme i løpet av et min og hvis jeg ikke har gjort det så klager de eller gir mindre innsats som igjen minsker min tenning. Jeg trodde jeg aldri skulle klare å komme med noen og hadde egentlig tenkt at sex var oppskrytt og kjedelig, men nå tenker jeg helt annerledes 😅 Anonymkode: 21074...a07 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #3 Skrevet 2. august 2024 Før jeg møtte min nåværende samboer hadde jeg aldri hatt orgasme uten bruk av vibrator. Trenger mye klitorisstimuli for å få det til. Samboer har klart å få det til flere ganger ved å slikke meg, men han må jobbe ganske hardt stakkars, og det er ikke alltid det går heller. For meg har det alltid vært vanskelig, men jeg tror nettopp han har fått det til fordi jeg slapper så godt av og er så trygg med han. I tillegg er han ikke høy på seg selv. For meg har det vært en stor turn off med menn som lover gull og grønne skoger, også er de kanskje ikke den beste i senga selv… Anonymkode: 52b82...c38
AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #4 Skrevet 2. august 2024 Jeg hadde aldri hatt orgasme med noen tidligere før jeg møtte min mann. Tidligere partnere har vist frustrasjon, til og med sagt høyt at "du er tungpult", og da har det bare låst seg. Mannen min har aldri uttrykt noe sånt. I starten brukte jeg nok lang tid, men nå, etter 7 år, er det mye lettere. Anonymkode: 59fdf...710
AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #5 Skrevet 2. august 2024 Før nåværende samboer, de bare sugde i senga dessverre. Hørte ikke på meg, lyttet ikke osv Anonymkode: 9786f...8e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå