Gå til innhold

Kjøper du produkter fra Hést?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har sett at de i det minste er i fine farger, men det er blodharry med den logoen over hele. Jeg hadde antagelig dødd av skam over å gå med noe som kommer fra Märthas firma. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

gazza skrev (17 minutter siden):

Eier to stk og syns både de er fine og gode gensere! Hva andre mener driter jeg i. Tipper de som sier de syns de er stygge er de som ikke har råd å kjøpe selv 🤣 

Jeg kjøpte en vinterjakke i fjor, til nærmere 6000 kroner. I dag slang jeg den i en gjenbrukskontainer. Så det er nok ikke pengene som mangler. Jakken var fin, i motsetning til genserne, men jeg nekter å gå rundt som en reklameplakat for den galskapen der.

Anonymkode: 2e3f1...71c

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Jeg kjøpte en vinterjakke i fjor, til nærmere 6000 kroner. I dag slang jeg den i en gjenbrukskontainer. Så det er nok ikke pengene som mangler. Jakken var fin, i motsetning til genserne, men jeg nekter å gå rundt som en reklameplakat for den galskapen der.

Veldig enig ang genserne, de er heslige, men hvorfor slang du en såpass ny jakke i gjenbrukscontaineren? Kjøper du ny vinterjakke hvert år? Det er ganske unødvendig etter min mening…

Anonymkode: 583e6...e81

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Veldig enig ang genserne, de er heslige, men hvorfor slang du en såpass ny jakke i gjenbrukscontaineren? Kjøper du ny vinterjakke hvert år? Det er ganske unødvendig etter min mening…

Nei, jeg kjøper vanligvis ikke ny jakke hvert år. Men jeg klarer bare ikke å gå rundt som en reklameplakat for Martha og Durek. Jeg kjente litt på det etter jul, da Durek kom med de forferdelige uttalelsene om selvmord. Da begynte jeg å lukke jakka, så folk ikke skulle se foret. Men etter det bryllupet, hvor de fløy rundt i matchende Hest-antrekk og pushet Hest-gensere ved siden av gavebordet, så blir det bare FOR harry, selv for meg. Jeg vil ikke assosieres med det sirkuset!

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Glemte å presisere at jakken er fra Hest...😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg kjøper ikke klær som inneholder nylon. Dessuten er i mine øyne bokstaven H forbeholdt et helt annet merke.

Anonymkode: 3b2d3...c3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke hatt noe særlig forhold til merket tidligere, men kunne fint kjøpt noe av det om det hadde vært fint og av god kvalitet. Men etter alt som den ene eieren har stelt i stand den siste tiden blir det et stor nej fra mej. Kommer aldri til å kjøpe noe fra det merket uansett hvor fint det måtte være.  

Anonymkode: ca2e9...10b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke klærne og liker ikke menneskene bak merket så å kjøpe noe derfra skjer ikke.

Anonymkode: e0384...9cc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adrenalina1 skrev (1 time siden):

Hva er galt med Bjørn Dæhlie?

Nordmenn har gjort han steinrik mens han vil bidra med 0 kroner til fellesskapet, han vil bare ha mest mulig selv. Slike folk er ikke så veldig mye verdt i min verden. Pluss overprisa dårlige klær synes jeg......og hva slags folk ønsker å gå med et slik navn på kroppen egentlig? Han er et meget dårlig forbilde synes jeg.

Anonymkode: d3ab1...18c

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei, jeg kjøper vanligvis ikke ny jakke hvert år. Men jeg klarer bare ikke å gå rundt som en reklameplakat for Martha og Durek. Jeg kjente litt på det etter jul, da Durek kom med de forferdelige uttalelsene om selvmord. Da begynte jeg å lukke jakka, så folk ikke skulle se foret. Men etter det bryllupet, hvor de fløy rundt i matchende Hest-antrekk og pushet Hest-gensere ved siden av gavebordet, så blir det bare FOR harry, selv for meg. Jeg vil ikke assosieres med det sirkuset!

Å, var jakka også fra Hést? Det fikk jeg ikke med meg. Da skjønner jeg deg VELDIG godt. De er klin gale begge to. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...