AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #61 Del Skrevet 31. juli 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg har en sånn genser. For oss som kjenner historien (og menneskene) bak klesmerket så bærer vi de med stolthet. Det handler ikke om å støtte Mærtha. https://www.heest.no/pages/historien-om-hest Anonymkode: e2292...876 Historien bak er rørende, og det flott at man greier å snu sorg til kreativitet og fremgang, det står det respekt av. Men faktum i dag er at bedriften er en millionbedrift som både benytter seg av prinsessens posisjon for å reklamere for sine produkter, selv når bedriftseierne vet at det som gjøres går mot avtalen ML har med Kongehuset. Det er også et faktum at en av firmaets eiere, prinsesse Märtha Louise, stadig velger å ikke merke reklamer og produktplasseringer i reklamer for firmaets produkter. Og da hjelper det ikke at bedriften hadde en rørende start, når de i dag med sine metoder fremstiller seg som helt vanlige, kyniske bedriftseiere, som er mer opptatt av å tjene penger enn moralsk og etisk drift. I tillegg kommer selvfølgelig all mikroplasten disse produktene er med på å spre. Anonymkode: da78b...cdb 5 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Natta1980 Skrevet 31. juli 2024 #62 Del Skrevet 31. juli 2024 49% nylon står det på nettsiden. Det er dårlig. Til den prisen burde det i hvert fall vært 70% merinoull. Hadde genseren vært av god kvalitet og sett bra ut kunne jeg vurdert den, men ser jo at den ser rar ut med lengre bak i ryggen og oppover rart snitt foran. Så nei. Jeg vet ikke om de er populære blant noen grupper, men blir ikke å kjøpe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #63 Del Skrevet 31. juli 2024 Kjøper aldri klær/vesker/etc med logoer som dekker produktet...kjempestygt. Samme med LV....jalla. Må være liten diskre logo helst. Anonymkode: d75f0...355 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #64 Del Skrevet 31. juli 2024 Jeg har en Hést-genser fra den første kolleksjonen. Så da jeg kjøpte den hadde jeg ikke sett den på noen andre, og jeg var så fornøyd. Varm og god genser, og følte meg så fin i den. Og plutselig over natta var den å se overalt. Nå bruker jeg den på hytta, og det som er perfekt med den, i tillegg til at den er varm og god. er at det ikke setter seg bållukt i den :):) Så om dere vil ha en genser til å bruke når man sitter rundt bålpannen uten å lukte etterpå, så er denne helt perfekt! Anonymkode: 4b21d...3cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #65 Del Skrevet 31. juli 2024 Absolutt ikke. Anonymkode: 398c7...a52 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #66 Del Skrevet 31. juli 2024 Huff nei. De er grusomme. Uformelige. Ser billige ut/dårlig kvalitet og med de tacky H'ene på 🙈 Men snur meg alltid etter damer som bruker de, for å se hva slags folk som kjøper de 😳 For meg er det helt uforståelig at man vil vise seg offentlig i en stygg, overpriset reklamegenser- som i tillegg gjør influenserprinsessen vår enda rikere..... 🙈🙈 Anonymkode: f38d1...407 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #67 Del Skrevet 31. juli 2024 Jeg har ikke men jeg ser disse gensere overalt så jeg tror de er populære. Til og med nå på ferie på Sørlandet ser jeg damer og unge jenter i Hest gensere. Anonymkode: 8e01e...220 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #68 Del Skrevet 31. juli 2024 Kunne ikke falt meg inn. De genseren er jo så fasongløse og nå er de nesten blitt litt harry, i mine øyne. Bruker heller penger på kvalitet uten logoen klistret over alt på plagget. Anonymkode: 1e3cf...47e 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alin Skrevet 31. juli 2024 #69 Del Skrevet 31. juli 2024 5 hours ago, Kranken said: Jeg liker for så vidt sånne klumpete oversize gensere på høst/vinter men kjøper ikke fordi 1. Jeg bruker ikke plagg med logo 2. Jeg nekter å støtte ML slik som hun oppfører seg Samme her. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #70 Del Skrevet 31. juli 2024 Ja, jeg liker de! Har to stk gensere og en cardigan. Gode og varme. Er 35 år. Kjøpt begge på salg, så er ikke særlig dyre. Anonymkode: 2aaac...4e1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #71 Del Skrevet 31. juli 2024 Har en genser (kort modell) og en cardigan, liker de veldig godt! De er tykke og varme. De er noe helt annet enn de hjemmestrikka ullgenserne jeg har, de er veldig tynne i forhold og vinden blåser rett gjennom. Hest genserne kan jeg ha bare t-skjorte under. Synes kvaliteten også er veldig bra, mine er absolutt ikke nuppete (etter mye bruk kommer det en på baksiden av ermene i ny og ne, bare å plukke bort). Mener å ha lest at nylon blir tilsatt pga at det er så slitesterkt. Ren ull er ikke spesielt slitesterkt. Har forøvrig ikke noe i mot Martha heller, jeg har alltid likt henne. Sjamanen er jeg ikke fan av, men det bryr jeg meg ikke om. Anonymkode: ac060...292 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marcie Skrevet 31. juli 2024 #72 Del Skrevet 31. juli 2024 Jeg liker oversize gensere, men ikke disse. Jeg tenker det er overprisede plastklær med grelle logoer overalt, i farger jeg ikke liker og et dustete navn. Jeg er liker heller ikke måten prinsessen markedsfører dem på, med mer eller mindre åpenbar content markering, som er en form for skjult reklame jeg anstrenger meg for å boikotte. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malmfrid Skrevet 1. august 2024 #73 Del Skrevet 1. august 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Har en genser (kort modell) og en cardigan, liker de veldig godt! De er tykke og varme. De er noe helt annet enn de hjemmestrikka ullgenserne jeg har, de er veldig tynne i forhold og vinden blåser rett gjennom. Hest genserne kan jeg ha bare t-skjorte under. Synes kvaliteten også er veldig bra, mine er absolutt ikke nuppete (etter mye bruk kommer det en på baksiden av ermene i ny og ne, bare å plukke bort). Mener å ha lest at nylon blir tilsatt pga at det er så slitesterkt. Ren ull er ikke spesielt slitesterkt. Har forøvrig ikke noe i mot Martha heller, jeg har alltid likt henne. Sjamanen er jeg ikke fan av, men det bryr jeg meg ikke om. Anonymkode: ac060...292 Nylon er billig - jeg tror nok det er den viktigste grunnen til at det tilsettes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #74 Del Skrevet 1. august 2024 Malmfrid skrev (15 minutter siden): Nylon er billig - jeg tror nok det er den viktigste grunnen til at det tilsettes. Nylon gjør plaggene mye mer slitesterke. Når jeg strikker sokker, bruker jeg garn med minst 20% nylon for at det ikke skal gå hull på de med en gang. Anonymkode: 2c2c2...b26 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleppmelk Skrevet 1. august 2024 #75 Del Skrevet 1. august 2024 Jeg kjøpte en hvit og beige kort modell når de kom, men solgte den raskt. Nå er det harry 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #76 Del Skrevet 1. august 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Har en genser (kort modell) og en cardigan, liker de veldig godt! De er tykke og varme. De er noe helt annet enn de hjemmestrikka ullgenserne jeg har, de er veldig tynne i forhold og vinden blåser rett gjennom. Hest genserne kan jeg ha bare t-skjorte under. Synes kvaliteten også er veldig bra, mine er absolutt ikke nuppete (etter mye bruk kommer det en på baksiden av ermene i ny og ne, bare å plukke bort). Mener å ha lest at nylon blir tilsatt pga at det er så slitesterkt. Ren ull er ikke spesielt slitesterkt. Har forøvrig ikke noe i mot Martha heller, jeg har alltid likt henne. Sjamanen er jeg ikke fan av, men det bryr jeg meg ikke om. Anonymkode: ac060...292 Samme her ☺️ ☺️ Anonymkode: e629d...249 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malmfrid Skrevet 1. august 2024 #77 Del Skrevet 1. august 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Nylon gjør plaggene mye mer slitesterke. Når jeg strikker sokker, bruker jeg garn med minst 20% nylon for at det ikke skal gå hull på de med en gang. Anonymkode: 2c2c2...b26 Det går da ikke hull i en genser i 100% ull med en gang. Jeg strikker masse men alltid i ren ull. Har en Bergans genser som jeg har brukt i årevis i 100% ull ... ingen hull i den. Sokker slites på en annen måte og trenger garn som egner seg for dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #78 Del Skrevet 1. august 2024 Nei, huff. Er midt i 50-årene. Kjenner en pensjonistdame som har en tjukk uformelig genser. Jeg kommenterte den og fikk til svar at den var grisedyr så det er vel viktigst å få frem det . Anonymkode: e2b5a...fb2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #79 Del Skrevet 2. august 2024 Jeg syns klærne fra Hést er stygge, jeg. Og dyre. Og ofte ganske dårlige i kvalitet. Jeg vil ikke støtte prinsessen & sjamanen heller. Så jeg ligger langt unna! Anonymkode: 973d0...fbe 4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #80 Del Skrevet 2. august 2024 Syntes ikke det er pene plagg.. Anonymkode: d94c5...336 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå