Gå til innhold

Kjøper du produkter fra Hést?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Malmfrid
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

For en flåsete uttalelse. Jeg er en svært bevisst forbruker. 

Dessverre er det ikke alle innkjøp man kan unngå helt, men overprisede klær fra uetiske influensere er ikke blant nødvendighetene.

Anonymkode: 80aac...88c

Helt enig - det er faktisk VELDIG lett å boikotte slike varer. Bare så synd at så mange velger å ikke gjøre det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har bare sett genseren og den er "ikke min smak" med den H-en over det hele. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier ikke å bruke klær med store logoer uansett merke, så for meg er disse genserne et stort NO. Jeg har eplefasong og kler ikke sånne uformelige plagg. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei. De er ikke pene eller kledelige i mine øyner. Jeg er i tillegg liten så hadde sett ut som om jeg gikk konstant inntullet i et gammelt hytte-pledd. Store prangende logoer er eller ikke meg. 

Kvaliteten kan ikke forsvare prisen. Jeg kjøper gjerne dyre klær, men da skal det være gode plagg som varer lenge både faktisk og motemessig. I tillegg forventer jeg mye bedre miljøavtrykk enn det Hést leverer til den prisen. 

Sist men ikke minst har jeg veldig lite til overs for slike influererprodukter. Det er en sterkt uetisk, løgnaktig, lure-bransje som for min del gjerne kunne dødt ut i dag. Lovbrudd og uetiske salgsmetoder er dagligdags og Märtha er på ingen måte noe unntak der. Hun oppfører seg like uetisk som resten av influencergjengen. Siste årene har i tillegg Märtha vist seg fra en side jeg på ingen måte ønsker å assosieres med. 

Anonymkode: 11344...83c

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg elsker oversized gensere og liker faktisk Hest genserne, MEN kunne aldri falt meg inn å kjøpe en så lenge Martha er involvert i selskapet. Det ville vært direkte pinlig og karakterdrap å bli sett i en genser som har forbindelse til hjernevasking, shaming av Norge og det norske kongehuset, samt liker å true eldre mennesker. Jeg setter spørsmål ved dømmekraft og mentalt tilstedeværelse hos folk jeg ser i den genseren. 

Anonymkode: ea547...48f

• Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei,uff! Er 47 år og er målgruppen tenker jeg. For meg har det blitt en ordentlig kjærringenser. Akkurat som veskene fra Michael Kors. Hjelper ikke akkurat at Mærtha har funnet seg en mann som mener at kvinner bør rense seg nedentil. I tillegg er han vel en øgle og mener at man kan tenke seg frisk fra kreft. Hadde ikke gått i den genseren om jeg hadde fått betalt.

Anonymkode: 8ca8e...b34

• Liker 7
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja😊 Liker en del av genserene derfra😊

Anonymkode: e7564...5d9

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, de genserne er schtøgge. Ikke vil jeg støtte Märtha og den skrullete sjarlatanen hennes heller. 

Anonymkode: 583e6...e81

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ønsket meg og fikk til jul av mannen den høsten de kom. Ble irritert da jeg så Märtha sprade rundt i samme genseren helt til en kollega bare «du vet hun har vært med å designe den genseren?» Jeg bare oooops. Research neste gang. 

Men liker genseren, den er god og varm. 

Anonymkode: fc44f...cd9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er klumpete og ulekre gensere med stor logo  på.

Jeg er 45 år men det er noe av det siste  jeg ville tatt på meg. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei jeg tenker hun har fått nok penger (om enn særdeles indirekte) fra meg. 

Anonymkode: ec5eb...a2e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker for så vidt sånne klumpete oversize gensere på høst/vinter men kjøper ikke fordi 

1. Jeg bruker ikke plagg med logo

2. Jeg nekter å støtte ML slik som hun oppfører seg

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvorfor kan det ikke bare hete «Hest»?!

Og nei, jeg synes de overprisede genserne ikke er noe fine. Hvem gidder å betale flere tusen kroner for en genser som ser utvasket ut, og som består av nærmere 50% nylon? For den prisen vil jeg ha ren ull. 

Anonymkode: 6de52...769

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Nei, jeg er ingen gratis vandrende reklameplakat for stygge klær med stygge logoer på.

Anonymkode: 2de85...5fc

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har genser, kjøpt på Finn for 1/3 av prisen! Så takk til dere som kjøper, og angrer etterpå. Skikkelig kosegenser, varm og god. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Disco skrev (4 minutter siden):

Jeg har genser, kjøpt på Finn for 1/3 av prisen! Så takk til dere som kjøper, og angrer etterpå. Skikkelig kosegenser, varm og god. 

En genser i ren ull hadde vært varmere, og sprer ikke mikroplast.

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

En genser i ren ull hadde vært varmere, og sprer ikke mikroplast.

Sikkert, men nå var det den jeg hadde lyst på da….

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...