PusheenPusheen Skrevet 31. juli #21 Del Skrevet 31. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er nysgjerrig på hvordan det uttales. Heeest eller hest? Syns forøvrig ikke noe om å gå med masse H på genseren. Jeg syns ikke det er pent. Anonymkode: fb6f1...a47 Jeg sier Heeest, men jeg har aldri hørt f.eks Märtha si navnet, så vet ikke for sikkert om det er riktig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 31. juli #22 Del Skrevet 31. juli Jeg er også i målgruppen, men synes de ser forferdelige ut. Kommer aldri til å kjøpe. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli #23 Del Skrevet 31. juli AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Men synes de ser veldig behagelige og praktiske ut, og liker stilen. Anonymkode: 7015d...006 Praktiske? Hva er praktisk med en genser med så stort omfang at man ikke kan ha de under en normal jakke for eksempel? OG hvilken stil? De er baggy og uformelige og henger på deg som en potetsekk og får selv de skalke til å virke smålubben og uformelige.. Anonymkode: 58034...5d1 9 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjær Skrevet 31. juli #24 Del Skrevet 31. juli Nei liker ikke klær med logo på. Og jeg liker ikke klær "alle" har... store deler av jobben har hest genser og blæst telt. Begge overpriset, og jeg orker ikke bruke mer penger enn nødvendig på klær da jeg er ikke intr I mote. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malmfrid Skrevet 31. juli #25 Del Skrevet 31. juli Nei, aldri i livet. Altfor dyre i forhold til kvalitet (og ikke minst ML). Har aldri sett dem i virkeligheten men på bilder hvor folk hae de på ser de virkelig nuppete og slitt ut. Vil også si at kjolene som influensere selger er heller ikke noe jeg ville vist meg i. Formen ser virkelig ikke bra ut ..og altfor korte. Har ikke sett noen som ser bra ut med de på. I mine øyne er det kun småjenter som kler så korte kjoler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 31. juli #26 Del Skrevet 31. juli Nei, det utstråler flere ting jeg ikke vil bli assosiert med. Martha, flashy logo og høy pris. Jeg synes ikke klærne er fæle i seg selv, men som flere påpeker ødelegger logoen mye. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli #27 Del Skrevet 31. juli Nei! For det første er de stygge og dyre. Hadde ikke hatt råd, og ville ikke spart til det. Liker ikke så mye logo, og en H er jo bare teit. Er heller ikke fan av hele Märtha, og at hun tjener penger på å være kongens datter. Anonymkode: 69035...96d 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli #28 Del Skrevet 31. juli Ville ikke puttet penger inn i noe med et sånt åpenbart merke skrevet på. Det gjelder andre dyrere merker også, ikke bare Hest. Og ikke minst, jeg vil heller ikke putte penger inn i noe som helst som Martha Louise kan tjene penger på. Det er veldig synd at hun har mistet så ekstremt fotfestet. I utgangspunktet har jeg hatt et godt inntrykk av den norske kongefamilien. Anonymkode: 4245d...34e 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 31. juli #29 Del Skrevet 31. juli Nei, kler meg aldri i plast. Kler meg heller aldri i uformelige plagg. 5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linazer Skrevet 31. juli #30 Del Skrevet 31. juli Først og fremst er fasongen grusom. Og passer iallefall ikke på meg som har eplefasong. Tynne bein og stor mage og pupper. Det samme gjelder forsåvidt disse oversized anorakkene som er så populære. Selv slanke personer ser uformelug ut i slike klær. Og så syns jeg det er tullete med logoen spredt over hele plagget. Aldersmessig vil jeg tro jeg er midt i målgruppen uten at det hjelper på mitt syn av slike klær. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli #31 Del Skrevet 31. juli De genserne er så uformelige og stygge at jeg har ikke ord. Jeg er 40 og kjøper klær i den prisklassen, men aldri i livet om du hadde sett meg i en slik genser🤮 Anonymkode: 213c2...3f1 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli #32 Del Skrevet 31. juli Nei, og kommer aldri til å gjøre det heller. Ser ned på folk som har de produktene. Anonymkode: c83f6...8f5 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli #33 Del Skrevet 31. juli Liker ikke genserne og kunne aldri kjøpt noe den dama står bak Anonymkode: 46acb...192 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli #34 Del Skrevet 31. juli Aldri i livet! Jeg blir flau når jeg ser at folk bruker klær i den prisklassen, og ikke over meg selv akkurat. Anonymkode: bff3e...f02 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli #35 Del Skrevet 31. juli Ikke min smak men bryr meg nada om hva andre går med Anonymkode: 733b7...fde 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli #36 Del Skrevet 31. juli AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Praktiske? Hva er praktisk med en genser med så stort omfang at man ikke kan ha de under en normal jakke for eksempel? OG hvilken stil? De er baggy og uformelige og henger på deg som en potetsekk og får selv de skalke til å virke smålubben og uformelige.. Anonymkode: 58034...5d1 Elsker slike gensere for hjemmebruk, blant annet. Eller lett arbeid i hagen, eller en liten rusletur. Har ikke behov for å kle meg kropsnært og sexy hele tiden. Anonymkode: 7015d...006 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli #37 Del Skrevet 31. juli Har flere, og elsker dem. Gode, varme og romslige. Kjøpt både brukt og til halv pris. Gidder ikke å kjøpe dem til normal pris. Anonymkode: a6530...f8f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli #38 Del Skrevet 31. juli Det kunne ikke falle meg inn å støtte noe som kommer fra Martha Louise i disse dager. Jeg synes klærne er stygge, men selv dersom jeg hadde likt dem ville jeg ikke kjøpt. Anonymkode: 80aac...88c 7 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli #39 Del Skrevet 31. juli AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det kunne ikke falle meg inn å støtte noe som kommer fra Martha Louise i disse dager. Jeg synes klærne er stygge, men selv dersom jeg hadde likt dem ville jeg ikke kjøpt. Anonymkode: 80aac...88c Du skulle bare visst hvem du støtter gjennom en helt ordinær dag. Martha hadde nok ikke kommet på topp 10 lista de over folk du aldri ville gitt penger til, en gang. Anonymkode: 7015d...006 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli #40 Del Skrevet 31. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du skulle bare visst hvem du støtter gjennom en helt ordinær dag. Martha hadde nok ikke kommet på topp 10 lista de over folk du aldri ville gitt penger til, en gang. Anonymkode: 7015d...006 For en flåsete uttalelse. Jeg er en svært bevisst forbruker. Dessverre er det ikke alle innkjøp man kan unngå helt, men overprisede klær fra uetiske influensere er ikke blant nødvendighetene. Anonymkode: 80aac...88c 8 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå