Gå til innhold

Kjøper du produkter fra Hést?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Helt i starten, når jeg så den oversized genseren, så likte jeg den, men plutselig så hadde «annenhver» en slik, da var den ikke så ålreit lenger allikevel, så nå frister den ikke. Siden ML er en av eierne bak merket, kommer jeg definitivt ikke til å kjøpe noe derfra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kålrota skrev (1 time siden):

Er de fulle av plast? Jeg trodde det var ren ull (pga prisen), men har ikke sjekket. 

Ja, til den nette sum av kr. 2499,- får du en genser med «innslag av nylon» (jeg ville nok ikke brukt ordet «innslag» når noe inneholder 49% nylon).

IMG_7833.jpeg

Anonymkode: 6de52...769

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte vinterjakke fra Hest i fjor. Den er faktisk veldig fin, har mange gode funksjoner og deilig og varm. Og kun logo på foret, så ingen gjetter at det er Hest, hvis de ikke titter inni. Jeg har fått mange komplimenter for den. Nå har jeg fått helt avsmak for alt som er relatert til Martha, så jeg kommer til å gi den bort og kjøpe noe annet.

Anonymkode: 2e3f1...71c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke uvitende fjols gidder å kjøpe noe som Martha er involvert i??? Jeg synes faktisk de som går i det merket der fremstår som veldig lite opplyste som gidder å støtte opp om galskapen. Det er faktisk på nivå med å gå med bjørn dæhlie treningsdress. Det finnes nok uopplyste folk, så de får sikkert solgt det overprisede søpla si uansett.

Anonymkode: d3ab1...18c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (På 8.8.2024 den 22.47):

Hva er poenget med å sette en apostrof over e’en? Det virker bare affektert og tåpelig. Jeg irriterer meg over sånt. 

Alt for å være spesieeeeeell og edgy, vet du! :himle: Irriterer meg også. 

Jdz skrev (På 18.8.2024 den 14.34):

De er jo kjempefine, då jeg skjønner godt at folk vil ha en sånn. Selv har jeg akkurat bestilt min første Hest-genser og gleder meg til den kommer 🥰IMG_3398.thumb.jpeg.0216c7fd8c7b3357868a613463f20405.jpeg

Den var myyyye finere :danse: 

Million skrev (På 18.8.2024 den 14.59):

Det er umulig å ikke kjenne dem igjen, fordi de har designet dem sånn at ingen skal være i tvil overhodet ang. hva slags merke denne er. De har tatt H'en i merkenavnet Hèst og strødd det utover hele genseren. Som sagt; ingen tvil... 

Slik ser den ut, her i lilla utgave:

8532d18f7ec567c27cede94177aa08b5.avif?wi

Fyttikatta. Den genseren er altså så schtøgg! Første gang jeg så den var på Tomine Harket i farmen. Jeg tenkte «hva faen er det hun har på seg?». Kombinert med de ekstremt lange neglene var det bare helt jævlig 

Anonymkode: 583e6...e81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grusomt kløende stoff gjør det helt uaktuelt. Ikke kler jeg sekkete klær heller. 

Anonymkode: 2893c...a8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Bare meg som trodde den H- en stod for Hermès først?🤔

Anonymkode: d502f...a95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Bare meg som trodde den H- en stod for Hermès først?🤔

Haha, ikke bare du 😂 første gang jeg så den var på kjendis-farmen og da tenkte jeg hvordan i huleste kan Hermès lage noe så stygt :ler: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.9.2024 den 20.03):

Haha, ikke bare du 😂 første gang jeg så den var på kjendis-farmen og da tenkte jeg hvordan i huleste kan Hermès lage noe så stygt :ler: 

Litt godt å høre vi er flere, haha😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ludden skrev (På 31.7.2024 den 7.57):

Det er to merker jeg absolutt ikke vil bli sett i, det er Hést og Bjørn Dæhlie klær, det er det mest harry merket jeg kan forestille meg. 

Hva er galt med Bjørn Dæhlie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 31.7.2024 den 8.32):

Nei. Liker ikke logoer. På jobben min er det damer rundt 60 som går med de genserne.

Anonymkode: 2505f...b62

Jeg er over 60, og vil aldri gå med en så stygg genser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei. Først skjønte jeg ikke hva det var, og syntes genserne var svære. Så fikk jeg med meg at det var prinsessens merke, og det gjorde det ikke noe mer attraktivt. Etter å ha lest her inne måtte jeg sjekke innholdet i en av disse genserne, og fikk sjokk over at halve er akryl. Det er utenfor min fatteevne å produsere klær i et slikt materiale, og i tillegg ta seg betalt som om hele var i bra ullkvalitet.

Anonymkode: 161ba...f2e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.8.2024 den 14.02):

Jeg syns faktisk det er litt, hva skal jeg si....uselvstendige folk som ikke tør ha sin egen stil. De skal ha det som er in akkurat no. Tenker det er samme damene som hadde stripete Kahlervaser i stua for noen år siden. Tenker også de er lite opptatt av miljøet og skifter ut etter moten, både klær og annet. Hva tenker du?

Anonymkode: 4f5bf...9de

Også har de byttet ut motivasjonsflaskene sine med Tumbler eller hva de nå heter,disse svære "koppeflaskene". 

Anonymkode: c827f...212

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eier to stk og syns både de er fine og gode gensere! Hva andre mener driter jeg i. Tipper de som sier de syns de er stygge er de som ikke har råd å kjøpe selv 🤣 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg hadde ikke prioritert å kjøpe plastgenser til den prisen, nei. Det er jo skamdyrt.

Kjøper heller ordentlig ull fra Fjellreven eller Devold.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.8.2024 den 23.06):

Det er klær som 60 år gamle damer kjøper i den tro at de er trendy, så er det bare så jævlig harry merke. De som kjøper klær for å flashe at de har kjøpt merkeklær er i det hele tatt ganske så harry. De vandrer rundt som levende reklameplakater og er stolte av det, det er ganske utrolig faktisk.

Anonymkode: d3ab1...18c

Har en kvinnelig kollega på 60 år som har flere av disse genserne. Hun er veldig opptatt av merker og mener hun er svært trendy og har eksklusiv smak. 

Anonymkode: c0bdc...02e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gazza skrev (6 minutter siden):

Eier to stk og syns både de er fine og gode gensere! Hva andre mener driter jeg i. Tipper de som sier de syns de er stygge er de som ikke har råd å kjøpe selv 🤣 

Ja tenk om det var så enkelt du. 

Anonymkode: c0bdc...02e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

gazza skrev (9 minutter siden):

Kunne kjøpt mange. Men vil ikke bli sett ute i mørket engang med de klærne. Grøss. 

Anonymkode: 2addd...8ef

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...