AnonymBruker Skrevet 18. august #101 Del Skrevet 18. august Det tenker jeg ikke på overhode, jeg tenker litt på folk som oppretter tråder om temaet og like tema da når de dukker opp foran nesa mi, de menneskene greier jeg ikke å forstå. Anonymkode: f6a6a...4d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august #102 Del Skrevet 18. august Jeg vurderer faktisk og kjøpe den lilla som er på halv pris nå, fordi jeg elsker lilla. Har ikke helt bestemt meg, men lar ikke kgs innspill bli avgjørende lol. Ellers tenker jeg ikke så mye om andre med gensere fra et spesielt merke. Anonymkode: bb745...8c5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august #103 Del Skrevet 18. august AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Jeg syns faktisk det er litt, hva skal jeg si....uselvstendige folk som ikke tør ha sin egen stil. De skal ha det som er in akkurat no. Tenker det er samme damene som hadde stripete Kahlervaser i stua for noen år siden. Tenker også de er lite opptatt av miljøet og skifter ut etter moten, både klær og annet. Hva tenker du? Anonymkode: 4f5bf...9de Jeg tenker akkurat det samme som jeg tenker om folk som kjøper på HM, Cubus, Follestad, Ferner Jacobsen og lignende. Ingenting. Anonymkode: b550b...d0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august #104 Del Skrevet 18. august Ullvott skrev (32 minutter siden): En trend hadde ikke blitt en trend hvis ikke en viss mengde folk fulgte den. Jeg tenker at det er de samme damene som har skapet fullt av blomstrete ByTimo-kjoler. Jeg har ingen hèst genser men elsker bytimo Det er ikke sånn at selv om man har på seg noe som er inn, så bare følger man strømmen. Jeg har alltid likt kjoler og spesielt blomstrete sommerkjoler. Jeg elsker linbukser, det er nydelig å ha på, blazere har jeg brukt siden jeg var 13 nå er jeg 41. Jeg lurer på hva de som ikke kjøper klær går i? For det er nemlig trend og mote alt som er i butikken. Er det da kun svart joggis? Anonymkode: 190f5...aca 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august #105 Del Skrevet 18. august Dårlig smak, vanvittig stygge gensere. Gå rundt med stor H på genserne. Ser slaskete ut mange av dem Anonymkode: 9854e...e6d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 18. august #106 Del Skrevet 18. august AnonymBruker skrev (34 minutter siden): At jeg kjenner at jeg ikke bryr meg. Vet ikke hva Hest er, og vil ikke kunne gjenkjenne et plagg derfra om jeg forsøkte en gang. Anonymkode: 17259...130 Det er umulig å ikke kjenne dem igjen, fordi de har designet dem sånn at ingen skal være i tvil overhodet ang. hva slags merke denne er. De har tatt H'en i merkenavnet Hèst og strødd det utover hele genseren. Som sagt; ingen tvil... Slik ser den ut, her i lilla utgave: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 18. august #107 Del Skrevet 18. august Ingenting, annet enn at jeg syns de har en dårlig smak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august #108 Del Skrevet 18. august Tenker jo at de har dårlig smak, men det kan jo folk tenke om meg også. Og så tenker jeg de har for mye penger som bruker så mye penger på plagg med så stor andel syntetisk material. Anonymkode: df905...118 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august #109 Del Skrevet 18. august Faktisk ikke hørt om før nå.. så opptatt er jeg av moter😅🙈 Anonymkode: b1ebb...722 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august #110 Del Skrevet 18. august At de damene er fan av martha louise. De sitter sikkert og klipper, limer og klistrer inn bilder av martha louise i ei stor scrappebok.😂 Mens de nynner ride, ride ranke. Anonymkode: baff8...c05 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august #111 Del Skrevet 18. august Jeg tenker at hvis man bryr seg veldig mye om noe, så er man usikker på egne valg. Blir litt som de som skriker om flyskam hver sommer, men innerst inne helst skulle reist selv. Mens de som ikke ønsker å reise ikke kunna brydd seg mindre om hvorvidt naboen dro til utlandet, eller ikke. Anonymkode: fff63...bc2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august #112 Del Skrevet 18. august Aldri hørt om dette før. Anonymkode: 7332c...0dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 18. august #113 Del Skrevet 18. august Jeg tenker ikke noe spesielt om dem, hvorfor skulle jeg det? Jeg avstår selv. Dels fordi jeg sjelden handler i det prissegmentet, dels fordi jeg ikke større noe Martha Louise er en del av og ganske mye fordi jeg ikke synes klærne er fine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 18. august #114 Del Skrevet 18. august At de er heldige som har mulighet til å kjøpe klær de liker ❤️ Det er det nemlig ikke alle som har, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 18. august #115 Del Skrevet 18. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg tenker at de er lite (miljø- og) kvalitetsbevisste som kjøper en svindyr genser som består av masse plast. Anonymkode: 5732e...478 Er de fulle av plast? Jeg trodde det var ren ull (pga prisen), men har ikke sjekket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august #116 Del Skrevet 18. august 57 minutter siden, Million said: Det er umulig å ikke kjenne dem igjen, fordi de har designet dem sånn at ingen skal være i tvil overhodet ang. hva slags merke denne er. De har tatt H'en i merkenavnet Hèst og strødd det utover hele genseren. Som sagt; ingen tvil... Om jeg ser noen med den genseren så har jeg ingen anelse om at den H-en er logoen/merkevaren. Husker det nok i noen minutter nå, men om jeg ser den om 3 måneder så er det borte. Merkevarer og logoer er for meg uinteressant. Anonymkode: 17259...130 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
17.11 Skrevet 18. august #117 Del Skrevet 18. august 2 minutter siden, Kålrota said: Er de fulle av plast? Jeg trodde det var ren ull (pga prisen), men har ikke sjekket. Polyester blandet med ull, om jeg ikke husker feil. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 18. august #118 Del Skrevet 18. august Tråden er slått sammen med et tilsvarende emne: ''Hva tenker du om folk som kjøper seg gensere fra Hèst?''. Rhodiola, adm. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august #119 Del Skrevet 18. august Nei, syns de genserne er utrolig stygge! Dame 43 år. Anonymkode: 9136b...556 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august #120 Del Skrevet 18. august Kanskje når jeg bikker 50 Anonymkode: 403cd...ffd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå