Million Skrevet 2. august #81 Del Skrevet 2. august Nei, jeg har aldri likt dem og aldri følt meg fristet til å kjøpe noe derfra. Hva søren er kult med et klesplagg overstrødd med bokstaver som reklamerer for merket, og oversized og uformelig uten passform what so ever? 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_popcorn_ Skrevet 6. august #82 Del Skrevet 6. august Ryddet for brukerdebatt, brukerangrep og avsporinger, og svar til det. _popcorn_, adm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august #83 Del Skrevet 6. august Synes ikke stilen er lekker, og skulle jeg brukt så mye på en strikkegenser, ville jeg kjøpt en i ren ull. Anonymkode: 565d1...7d9 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 6. august #84 Del Skrevet 6. august Nei, jeg liker ikke stygge uformelige plastklær med flashy logo, og jeg kan virkelig ikke utstå Märtha Louise. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august #85 Del Skrevet 6. august Det er klær som 60 år gamle damer kjøper i den tro at de er trendy, så er det bare så jævlig harry merke. De som kjøper klær for å flashe at de har kjøpt merkeklær er i det hele tatt ganske så harry. De vandrer rundt som levende reklameplakater og er stolte av det, det er ganske utrolig faktisk. Anonymkode: d3ab1...18c 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august #86 Del Skrevet 8. august Nei!! Kjøper ikke produkter fra kjente personer, om det så er prinsesser eller influensere. Aldri. Ønsker ikke å støtte dem. K51 Anonymkode: b8637...186 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minitroll Skrevet 8. august #87 Del Skrevet 8. august Første gangen jeg la merke til den genseren var vel da Tomine Harket hadde den på i Farmen. Den var faktisk litt fin på henne. Men har aldri ønsket meg en sånn selv, og synes markedsføringen fra visse folk gjør at den blir mer harry. De som kjøper det er nok sånn type kirsebær-Vigdis og Bente på 55 år med fjollete latter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 8. august #88 Del Skrevet 8. august Hva er poenget med å sette en apostrof over e’en? Det virker bare affektert og tåpelig. Jeg irriterer meg over sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august #89 Del Skrevet 18. august Jeg syns faktisk det er litt, hva skal jeg si....uselvstendige folk som ikke tør ha sin egen stil. De skal ha det som er in akkurat no. Tenker det er samme damene som hadde stripete Kahlervaser i stua for noen år siden. Tenker også de er lite opptatt av miljøet og skifter ut etter moten, både klær og annet. Hva tenker du? Anonymkode: 4f5bf...9de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august #90 Del Skrevet 18. august Jeg tenker at noe har Hest gjort riktig siden dette er den ørtende debatten om dem. Anonymkode: df19c...dab 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august #91 Del Skrevet 18. august Jeg tenker at folk kjøper det de vil. Dette er ikke min smak, og da lar jeg være. Anonymkode: 4baef...e6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 18. august #92 Del Skrevet 18. august En trend hadde ikke blitt en trend hvis ikke en viss mengde folk fulgte den. Jeg tenker at det er de samme damene som har skapet fullt av blomstrete ByTimo-kjoler. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august #93 Del Skrevet 18. august Mye verre med de som blir influenset til å kjøpe merch og kjoler designet av influensere til blodpriser. Det er mye flauere enn hést, jeg synes forøvrig ikke de genserene er noe fine og veldig overpriset. Bedre enn Temu da😉 Anonymkode: f6855...797 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august #94 Del Skrevet 18. august I denne tråden fra noen uker tilbake finner du sikkert noen meninger: Eller her: Anonymkode: 5732e...478 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august #95 Del Skrevet 18. august AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg syns faktisk det er litt, hva skal jeg si....uselvstendige folk som ikke tør ha sin egen stil. De skal ha det som er in akkurat no. Tenker det er samme damene som hadde stripete Kahlervaser i stua for noen år siden. Tenker også de er lite opptatt av miljøet og skifter ut etter moten, både klær og annet. Hva tenker du? Anonymkode: 4f5bf...9de Jeg tenker at de er lite (miljø- og) kvalitetsbevisste som kjøper en svindyr genser som består av masse plast. Anonymkode: 5732e...478 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august #96 Del Skrevet 18. august Jeg synes det er hyggelig at folk kan kjøpe seg noe de synes er fint. Anonymkode: 3a1be...810 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
17.11 Skrevet 18. august #97 Del Skrevet 18. august Bryr meg ikke, det er bare en genser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august #98 Del Skrevet 18. august 18 minutter siden, AnonymBruker said: Hva tenker du? Anonymkode: 4f5bf...9de At jeg kjenner at jeg ikke bryr meg. Vet ikke hva Hest er, og vil ikke kunne gjenkjenne et plagg derfra om jeg forsøkte en gang. Anonymkode: 17259...130 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 18. august #99 Del Skrevet 18. august AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Jeg syns faktisk det er litt, hva skal jeg si....uselvstendige folk som ikke tør ha sin egen stil. De skal ha det som er in akkurat no. Tenker det er samme damene som hadde stripete Kahlervaser i stua for noen år siden. Tenker også de er lite opptatt av miljøet og skifter ut etter moten, både klær og annet. Hva tenker du? Anonymkode: 4f5bf...9de Dette er da vel selve definisjonen på "en trend", eller? (Har du egentlig ikke råd til å kjøpe den genseren?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet 18. august #100 Del Skrevet 18. august (endret) De er jo kjempefine, då jeg skjønner godt at folk vil ha en sånn. Selv har jeg akkurat bestilt min første Hest-genser og gleder meg til den kommer 🥰 Endret 18. august av Jdz 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå