Gå til innhold

Kjøper du produkter fra Hést?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg lurer litt på hvem som egentlig bruker disse overprisede, stygge (synes jeg) og over-reklamemerkede plaggene? Særlig nå etter all den negative oppmerksomheten og mildt sagt merkelige oppførselen og uttalelsene fra en av merkets opphavskvinner...

Anonymkode: cdd89...b9d

• Liker 23
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Nei. 
Synes navnet er så teit- og at logoen er overalt på plagget.

Er dame 46, så sikkkert midt i målgruppen. Men nei.  

Anonymkode: b4a24...6bc

• Liker 17
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg lurer litt på hvem som egentlig bruker disse overprisede, stygge (synes jeg) og over-reklamemerkede plaggene? Særlig nå etter all den negative oppmerksomheten og mildt sagt merkelige oppførselen og uttalelsene fra en av merkets opphavskvinner...

Anonymkode: cdd89...b9d

Det er to merker jeg absolutt ikke vil bli sett i, det er Hést og Bjørn Dæhlie klær, det er det mest harry merket jeg kan forestille meg. 

• Liker 20
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke klær med så voldsomt tydelige merkenavn skrevet over hele produktet. Har økonomi til å kjøpe det og er sikkert i målgruppen som voksen kvinne, , men nei takk. 

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei. Liker ikke svære, slappe gensere. Ikke har jeg helt sansen for prinsessen heller.

Anonymkode: 0ea5c...5b8

• Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Logoen tar jo fullstendig overhånd og det ser kaotisk ut. Er etter mitt budsjett alt for dyrt også...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke sans for klær som gjør meg til en vandrende reklame uansett hvilket merke det er, og så liker jeg klær med et godt snitt, noe dette merket overhode ikke har.. Nå som de også selger puter osv blir det bare ennå mer avskrekkende for min del.. 

Endret av Carrot
  • Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja , har en lang genser , kjøpte dog på 50% og den er faktisk veldig god å varm . Synes de var stygge først , men de vokste på meg 🙈

Anonymkode: 283e5...eaa

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Synes ikke plaggene er fine, de er uformelige, har logoen over hele plagget, og de er laget av stor andel plast. Ikke min greie. Dessuten har jeg ikke noe lyst til å kjøpe ting som støtter den skrullete prinsessa. Som kvinne i 40-årene er jeg sikkert i målgruppen, men det er nei takk herfra. 

• Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Eier ikke selv, da mange er direkte ufine i å ha stygge meninger i stedet for å bare tenke "ikke min smak"

Men synes de ser veldig behagelige og praktiske ut, og liker stilen. 

Anonymkode: 7015d...006

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det aller styggeste synes jeg er de hjemmestrikkede kopiene med H-logo.

Anonymkode: b4a24...6bc

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke interessert i å være en vandrende reklameplakat for en logo, ei heller putte penger i lomma på prinsesse Märtha Louise.

Forøvrig ikke superfan av influensere sine produkter heller, sjeldent det er noe bedre enn hva andre tilbyr.

• Liker 11
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Fæl passform, dårlig kvalitet i forhold til pris, schtøgg og dominerende logo…. Alt er feil! Så nei takk. 

Anonymkode: b00fe...647

• Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei. Liker ikke logoer. På jobben min er det damer rundt 60 som går med de genserne.

Anonymkode: 2505f...b62

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er nysgjerrig på hvordan det uttales. Heeest eller hest?

Syns forøvrig ikke noe om å gå med masse H på genseren. Jeg syns ikke det er pent.

Anonymkode: fb6f1...a47

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...