AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #1 Del Skrevet 31. juli 2024 Hvilken resort tenker du er verdt å dra tilbake til? Har vært på noen resorts i Europa, men ingen av de kan slå resorts' ene i Mexico, f.eks Xcaret utenfor Cancun eller Hyatt Ziva i Puerto Vallarta. Servicen, maten, bassengene osv er enestående, og verdt hver eneste kr. Hva er din favoritt? Anonymkode: 97c16...5d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Værhyggelig Skrevet 31. juli 2024 #2 Del Skrevet 31. juli 2024 Har ikke vært i nærheten av å se noe så spektakulært i Europa, som det første resortet du henviser til. Min erfaring er at tyrkiske resorter har mer å tilby, større anlegg osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #3 Del Skrevet 31. juli 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hvilken resort tenker du er verdt å dra tilbake til? Har vært på noen resorts i Europa, men ingen av de kan slå resorts' ene i Mexico, f.eks Xcaret utenfor Cancun eller Hyatt Ziva i Puerto Vallarta. Servicen, maten, bassengene osv er enestående, og verdt hver eneste kr. Hva er din favoritt? Anonymkode: 97c16...5d7 Hvordan er det å feriere i Mexico? Er det ikke mange Amerikanere? Alle sitter i bassenget med drinkene sine?! Sååå harry folk. Så en del av den type turister i Florida. Kunne tenkt meg Mexico, men er redd det blir «litt mye» 😆 Anonymkode: 2786b...e30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #4 Del Skrevet 31. juli 2024 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Hvordan er det å feriere i Mexico? Er det ikke mange Amerikanere? Alle sitter i bassenget med drinkene sine?! Sååå harry folk. Så en del av den type turister i Florida. Kunne tenkt meg Mexico, men er redd det blir «litt mye» 😆 Anonymkode: 2786b...e30 Jeg har begynt å se etter et resort for 2025, det beste hadde vært et nytt og fresht, helst med noen medium spennende sklier for barna. Finnes dette i Europa, vil helst unngå Tyrkia. Anonymkode: a76a3...e5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #5 Del Skrevet 31. juli 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvordan er det å feriere i Mexico? Er det ikke mange Amerikanere? Alle sitter i bassenget med drinkene sine?! Sååå harry folk. Så en del av den type turister i Florida. Kunne tenkt meg Mexico, men er redd det blir «litt mye» 😆 Anonymkode: 2786b...e30 Har ikke vært i Florida, men kan se for meg at det er mye mer av den slags turisme der. Tipper at amerikanere som "tør" å reise til Mexico er blant de som er mer open minded. Er endel amerikanere på resorts, men synes de er veldig hyggelige. Er en helt annen stemning på Kanariøyene med skandinavere og briter som er på rølpeferie. Men ville unngått april/mai når studenter drar på spring break. Anonymkode: 97c16...5d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #6 Del Skrevet 31. juli 2024 Maldivene består i praksis kun av førsteklasses 5-stjerners luksusresorter som går det meste i Mexico en høy gang. Steder som Mauritius, Seyshellene og Bali har også svært ekstravagante resorts hvor man kan slappe helt av med alle tenkelige fasiliteter og bekvemmeligheter lett tilgjengelig, mat i verdensklasse osv. Man slipper også unna overfylte bassengområder / smekkfulle strender på slike steder. Anonymkode: 2f74c...fe6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå