AnonymBruker Skrevet 31. juli #1 Del Skrevet 31. juli Jeg bruker svømme en del i svømmehall og foretrekker å bruke en liten gjenbrukbar flaske i reise størrelse som jeg fyller på shampoo i fra større flaske siden jeg ikke orker drasse med en hel flaske hver gang. Jeg kjøpte en helt tilfeldig liten flaske på Normal, men det som er problemet med den er at hullet er stort og flasken er så stiv så det kommer alltid ut mye mer shampoo enn jeg har behov for…Noen som har tips til noen gjenbrukbare shampoo flasker i liten størrelse som er enkle å dosere? Anonymkode: 1b425...513 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli #2 Del Skrevet 31. juli Denne fra Kicks er myk. Stort hull slik den du har da. https://www.kicks.no/kicks-beauty/hudpleie/reisestorrelse/travel-bottle-100-ml Anonymkode: 77d6b...0c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taluno Skrevet 31. juli #3 Del Skrevet 31. juli jeg synes disse er gode til sjampo, balsam og dusjsåpe Reisesett, 3-pakning | Clas Ohlson Jeg har ikke testet disse skikkelig enda, men har kjøpt og skal teste når jeg begynner trene på senter igjen Reiseflaske (europris.no) Har festet strips rundt halsen på de, og karabinkroker, så jeg kan henge de opp i dusjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå