Gå til innhold

Jakob, Aksel eller Håvard?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Syns alle tre er fine, men Aksel har skarp uttalelse, så helst Håvard som er lett og mykt å høre på.

Anonymkode: e5fe6...0e6

enig , av de tre ville jeg gått for håvard med jacob som sølvkandidat/nr 2. 

ps til TS -  vet ikke om dere har hund eller ei, men så en video/trend på youtube hvor eier til hunden skrev ulike navn på tennisballer, kastet de samtidig også fikk hunden velge - altså den ballen hunden hentet ble navnet 😏😉

Endret av Sofie Maria

Annonse

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 31.7.2024 den 4.16):

Hvilket navn til baby?

Anonymkode: 26e3d...345

Aksel digger det navnet. Jacob er det veldig mange som heter, så synes det er kjedelig, Håvard er helt ok

Anonymkode: d5313...fe9

AnonymBruker

Jacob er et flott navn, men veldig oppbrukt nå. Jeg jobber i barnehage/skole og har hatt minst en Jakob i gruppa/klassen de siste 10 år. Har f.eks to i ene gruppa nå.

Aksel er på vei opp og ligger på topplista nå. Det er ikke like mange som heter det i skolen siden de er relativt nytt på topplista. Men jeg ville forsøkt å styrt unna topplistenavn. Man vil vel gjerne at ungen får ett navn som er sitt eget? Kjedelig og aldri få ha navnet i fred. Det kjenner jeg selv til, med mitt topplistenavn fra 80-tallet.

Håvard er solid, tradisjonsrikt og stødig. Ville uten tvil gått for det. Synes det er skikkelig fint!

Anonymkode: 60bb5...6f3

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...