Erixon Skrevet 31. juli 2024 #1 Skrevet 31. juli 2024 (endret) Slettet da jeg fått de svaren jeg trenger. Takk. Endret 31. juli 2024 av Erixon
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #2 Skrevet 31. juli 2024 Spiller det noen rolle om andre har opplevd det samme, og hvorfor? Jeg skjønner ihvertfall om du faktisk er lettet, og det er mulig du har undertrykt dette fordi du trodde du var mer avhengig av henne enn det du er. Det kan også være at du er i sorg, men fornuften trøster deg for at du lettere skal takle dette. Ingenting er rart, og bare ta det med ro og nyt de gode øyeblikkene. Snart blir de gode stunder og til slutt gode dager, og mulig du kommer fortere dit siden du føler og tenker som du gjør nå. Anonymkode: 32924...d9a 1
Kassettspiller Skrevet 31. juli 2024 #3 Skrevet 31. juli 2024 Erixon skrev (57 minutter siden): og følte det nesten som at hun var et synkende skip som holdt på å dra ned meg i avgrunden. Sikkert derfor du følte på enn lettelse. Tror det ikke er uvanlig å føle seg lettet over et brudd hvis man hadde vansker i forholdet. Høres ut som begge sleit mye med helsa. Nå kan andre følelser komme i ettertid og jeg håper at dere begge klarer dere fint etter bruddet. Er ikke lett når man sliter psykisk. Ta vare!😃 1 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #4 Skrevet 31. juli 2024 Folk med personlighetsforstyrrelser fungerer dårlig i relasjoner. Både vennskap, jobb, familie og kjæreste. At man er hektet på hverandre selv med mye krangling og giftighet betyr ikke at det fungerer. Du er heldig som føler nå at bruddet er godt. Da har du kommet langt 💕 Ta vare på deg selv, og føl på hvor godt du har det med skuldrene senket. Anonymkode: 81e8d...43a 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #5 Skrevet 31. juli 2024 Høres ut som et destruktivt forhold. Glad du er ute. Ikke rart om du føler lettelse over at hun gjorde det slutt. Ikke lett å avslutte forhold med noen som sliter. Vær glad, trist, vemodig og alt det andre. Men ikke gå tilbake! Sjansen er stor for at hun ombestemmer seg Anonymkode: 6ae02...b5e 1 1
Erixon Skrevet 31. juli 2024 Forfatter #6 Skrevet 31. juli 2024 Takk for fine svar! Det hjelper meg å reflektere over situasjonen. Den logiske delen i hjernen sier at det var best at det ble slutt men jeg har dessverre en tendens til å tenke med "hjertet" . 😅
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #7 Skrevet 31. juli 2024 Erixon skrev (16 timer siden): Er det rart å føle seg lettet etter å ha mistet sitt livs kjærlighet? Jeg tenker at hun nok ikke var ditt livs kjærlighet og det at du føler deg lettet tyder også på det. Anonymkode: 3356b...177
Erixon Skrevet 31. juli 2024 Forfatter #8 Skrevet 31. juli 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg tenker at hun nok ikke var ditt livs kjærlighet og det at du føler deg lettet tyder også på det. Anonymkode: 3356b...177 Det er mulig men jeg har aldri elsket noen så høyt. Trodde at det skulle være hun og jeg for resten av livet og at vi sammen jobbet med våres issues for at vi skulle få en fin fremtid... Men jeg er vel naiv. 1
Kassettspiller Skrevet 31. juli 2024 #9 Skrevet 31. juli 2024 Erixon skrev (4 timer siden): Det er mulig men jeg har aldri elsket noen så høyt. Trodde at det skulle være hun og jeg for resten av livet og at vi sammen jobbet med våres issues for at vi skulle få en fin fremtid... Men jeg er vel naiv. Kanskje det er en mulighet for at dere kan fokusere på å jobbe med helsen deres først, for å så vurdere å bli sammen igjen hvis situasjonen forbedres?😊 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #10 Skrevet 31. juli 2024 Erixon skrev (4 timer siden): Det er mulig men jeg har aldri elsket noen så høyt. Trodde at det skulle være hun og jeg for resten av livet og at vi sammen jobbet med våres issues for at vi skulle få en fin fremtid... Men jeg er vel naiv. Hei! Skjønner dette er tungt, det at dere jobber med dere selv hver for dere gjør at dere får ett bedre fundament for ett forhold. Du er ikke naiv, du har elsket noen. Anonymkode: 7b911...c2d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå