AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #1 Del Skrevet 30. juli 2024 Tok den masse da jeg var liten i både tørt og vått vær. Den gikk altfor fort på våt bane og en gang gikk den rundt og jeg trynte midt i banen husker jeg. Så da jeg ble voksen og skulle i Kongeparken med barna, ble jeg ikke akkurat overrasket over at den var stengt på dager det hadde vært regn. Nå er det derimot femte gangen vi skal besøke parken og har enda til gode å se bobbanen åpen. Også på dager uten regn. Sist var det bare litt overskyet. Så nå begynner vi å lure på om den noen gang er åpen. Må det være mange tørre dager før den er åpen? Nå har det vært 3 dager uten regn, kun noen dråper i dag. Vil den være åpen da i morgen om der er opphold hele dagen? Noen som har tatt bobbanen i Kongeparken siste 5 årene og vet om den er trygg? Anonymkode: 4c3df...758 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #2 Del Skrevet 31. juli 2024 21 hours ago, AnonymBruker said: Tok den masse da jeg var liten i både tørt og vått vær. Den gikk altfor fort på våt bane og en gang gikk den rundt og jeg trynte midt i banen husker jeg. Så da jeg ble voksen og skulle i Kongeparken med barna, ble jeg ikke akkurat overrasket over at den var stengt på dager det hadde vært regn. Nå er det derimot femte gangen vi skal besøke parken og har enda til gode å se bobbanen åpen. Også på dager uten regn. Sist var det bare litt overskyet. Så nå begynner vi å lure på om den noen gang er åpen. Må det være mange tørre dager før den er åpen? Nå har det vært 3 dager uten regn, kun noen dråper i dag. Vil den være åpen da i morgen om der er opphold hele dagen? Noen som har tatt bobbanen i Kongeparken siste 5 årene og vet om den er trygg? Anonymkode: 4c3df...758 Las du ei bok eller spelte du kontrabass då du tok denne turen sidan tråden er i "Kultur, litteratur og musikk"? Anonymkode: 04cd4...978 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #3 Del Skrevet 31. juli 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Las du ei bok eller spelte du kontrabass då du tok denne turen sidan tråden er i "Kultur, litteratur og musikk"? Anonymkode: 04cd4...978 Fornøyelsesparker går da under kategorien kultur. Anonymkode: 4c3df...758 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #4 Del Skrevet 1. august 2024 2 hours ago, AnonymBruker said: Fornøyelsesparker går da under kategorien kultur. Anonymkode: 4c3df...758 Viss ein knyter billig, kommersiell underhaldning til kultur, har ein same syn på kultur som Framstegspartiet, som ikkje ser forskjell på eit museum og eit sirkustelt. Anonymkode: 04cd4...978 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamsi Skrevet 3. august 2024 #5 Del Skrevet 3. august 2024 Vi var der i juni, tok den da , var sol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #6 Del Skrevet 5. august 2024 Den har vært åpen flere ganger i sommer når jeg har vært der,også på overskyede dager. Du har nok hatt uflaks. Derimot så har flere av de andre attraksjonene vært stengt hele eller deler av sommeren så jeg er ikke imponert av kongeparken. Den har tapt seg voldsomt de siste årene. Anonymkode: 70a15...bc8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå