Gå til innhold

Lei av å ikke bli likt for den jeg er

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har alltid slitt med å bli likt av folk. Er konvensjonelt uattraktiv kan man si. Folk mobba meg ganske kraftig gjennom hele barndommen og oppveksten. Folk brukte å si jeg burde ta selvmord fordi jeg var så uattraktiv. På grunn av det er jeg skikkelig opptatt av hvordan jeg kler meg og utseendet generelt. Kan ikke gå utenfor dør om jeg ikke ser bra nok ut i klærne eller håret/huden. Men til og med det er ikke nok. Til og med når jeg gjør alt som er mulig å gjøre for å se så bra ut som mulig får jeg fortsatt stygge blikk og kommentarer. Jeg er så forbanna lei, og vet snart ikke hva jeg skal gjøre. Jeg vet personligheten min er bra, jeg er morsom, ikke den smarteste men definitivt ikke dum, får alltid folk til å le. Men føler folk bryr seg mer om du ble blessed med bra utseendet i ansiktet nå For tiden. Trener 6 dager i uka gjør jeg også og har bra kropp. Men til og med det strekker ikke til. Begynner å føle meg veldig ensom innemellom. 

Anonymkode: f4a49...793

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja men det er sånt de sier fordi du kanskje er høy på deg selv? Jobb med hvordan du ser andre mennesker? De er bare et speil av deg. Om du liker mennesker sekv feks. De ønsker å tråkke deg ned. Eller humble you. Aldri fått så mye dritt som når jeg satt på min høye hest

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Glowmustgoon said:

Ja men det er sånt de sier fordi du kanskje er høy på deg selv? Jobb med hvordan du ser andre mennesker? De er bare et speil av deg. Om du liker mennesker sekv feks. De ønsker å tråkke deg ned. Eller humble you. Aldri fått så mye dritt som når jeg satt på min høye hest

Nei er ikke høy på meg selv i det hele tatt. Hater egentlig alt med meg selv bortsett fra kroppen min. Alt annet er jeg ekstremt usikker på. 

Anonymkode: f4a49...793

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Detter en kjent ting at verden blir slik vi tenker den er. Om du går rundt og aldri føler deg bra nok, så vil fokuset ditt være nettopp å få bekreftet dette. Om du en gang klarer å snu dette til å faktisk tro du er bra nok, så vil du se at du vil få bekreftet dette i stedet. Snu tankene dine og få opp selvtilliten og selvfølelsen, ikke lan andre påvirke disse i så stor grad som du gjør nå

Anonymkode: 0634d...bd8

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Er det mulig å finne noen som ser deg som den morsomme og omgjenglige treningskameraten du er?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...