Gå til innhold

Popartister med sutresang

Anbefalte innlegg

Gjest Moulina
Skrevet

Orker knapt høre disse sangerne som har gjort det til en stil å sutrersynge så jævlig som de gjør.

Nevner i farten James Blunt og Bryan Adams, men det er mange flere av de. Med fordreide, pysete, og klagende stemmer, blir de en lidelse å høre på. De har ikke fnugg av troverdighet som artister med slik sutring.

Ballader er faktisk en veldig fin genre, men sutresangerne er i ferd med å ødelegge balladene som musikkgenre.

Fysj!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lar være å høre på musikk jeg ikke liker - hvorfor gjør ikke du og det?

Når det er sagt så liker jeg Bryan Adams kjempegodt - han er både sjarmerende og en flink musiker.

Gjest Moulina
Skrevet
Når det er sagt så liker jeg Bryan Adams kjempegodt - han er både sjarmerende og en flink musiker.

Det er nesten så jeg tror du kødder...?? Den måten Bryan Adams forvrenger stemmen sin på, er etter min mening nok til å skru av radioen for ikke å bli i dårlig humør.

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Jeg syns i hvertfall ikke Bryan Adams er så ille som James Blunt..

Skrevet

som oftest kan man ikke velge hva man selv vil høre på. kan nevne i butikker som spiller musikk, utesteder, radioer i taxier, tannlegekontor you name it...

Skrevet

bryan adams er jo best. tenk å si noe sånn da...

Skrevet
Jeg syns i hvertfall ikke Bryan Adams er så ille som James Blunt..

Så lenge du putter begge i kategorien ille, så har ikke graderingen så mye å si. Begge er uansett for jævlige å høre på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...