Gjest Moulina Skrevet 17. februar 2006 #1 Skrevet 17. februar 2006 Orker knapt høre disse sangerne som har gjort det til en stil å sutrersynge så jævlig som de gjør. Nevner i farten James Blunt og Bryan Adams, men det er mange flere av de. Med fordreide, pysete, og klagende stemmer, blir de en lidelse å høre på. De har ikke fnugg av troverdighet som artister med slik sutring. Ballader er faktisk en veldig fin genre, men sutresangerne er i ferd med å ødelegge balladene som musikkgenre. Fysj!!
Gjest Donna Skrevet 17. februar 2006 #2 Skrevet 17. februar 2006 Jeg lar være å høre på musikk jeg ikke liker - hvorfor gjør ikke du og det? Når det er sagt så liker jeg Bryan Adams kjempegodt - han er både sjarmerende og en flink musiker.
Gjest Moulina Skrevet 17. februar 2006 #3 Skrevet 17. februar 2006 Når det er sagt så liker jeg Bryan Adams kjempegodt - han er både sjarmerende og en flink musiker. ← Det er nesten så jeg tror du kødder...?? Den måten Bryan Adams forvrenger stemmen sin på, er etter min mening nok til å skru av radioen for ikke å bli i dårlig humør.
Gjest Bøllefrøet Skrevet 18. februar 2006 #4 Skrevet 18. februar 2006 Jeg syns i hvertfall ikke Bryan Adams er så ille som James Blunt..
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2006 #5 Skrevet 18. februar 2006 som oftest kan man ikke velge hva man selv vil høre på. kan nevne i butikker som spiller musikk, utesteder, radioer i taxier, tannlegekontor you name it...
moka Skrevet 18. februar 2006 #6 Skrevet 18. februar 2006 bryan adams er jo best. tenk å si noe sånn da...
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2006 #7 Skrevet 18. februar 2006 Jeg syns i hvertfall ikke Bryan Adams er så ille som James Blunt.. ← Så lenge du putter begge i kategorien ille, så har ikke graderingen så mye å si. Begge er uansett for jævlige å høre på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå