AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #1 Skrevet 30. juli 2024 Vi har datet i sju måneder og er ikke offisielt et par. Jeg følger han på Instagram, han følger ikke meg. I dag oppdaget jeg, fordi jeg snoket på følgelisten hans, at han følger en masse damer, hvorav mange Insta-babes, og han er ivrig på å klikke på selfiene deres, gjerne lettkleddbilder. Jeg synes ikke noe om det, synes det er harry. Og så er det litt vondt at han ikke gidder å følge meg. Hvordan tar jeg opp hva jeg synes? Jeg har åpenbart snoket.. Og han er pr definisjon singel og gjør strengt tatt som han vil. Anonymkode: 4a56b...b8a 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #2 Skrevet 30. juli 2024 Dere er enda ikke sammen etter syv måneder og han oppfører seg som om han er i puberteten? At du gidder. Anonymkode: 67cba...ebb 8 9
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #3 Skrevet 30. juli 2024 Avslutt datingen. Hvorfor skal du ønske å ta opp noe som helst med en som gjør noe du misliker, og dropper å gjøre noe du liker (altså følger deg tilbake)? Hvorfor vil du bruke tid på en sånn mann? Hadde ikke orket Anonymkode: 7c2f1...412 8 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #4 Skrevet 30. juli 2024 Det er EN ting jeg misliker og masse ting jeg liker og jeg er forelsket. Så synes det er vanskelig å skulle avslutte pga en eneste ting. Men spørsmålet er egentlig hvordan jeg skal ta det opp. Anonymkode: 4a56b...b8a
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #5 Skrevet 30. juli 2024 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Det er EN ting jeg misliker og masse ting jeg liker og jeg er forelsket. Så synes det er vanskelig å skulle avslutte pga en eneste ting. Men spørsmålet er egentlig hvordan jeg skal ta det opp. Anonymkode: 4a56b...b8a Det blir jo rart å ta det opp når dere ikke er kjærester en gang. Jeg blander meg forøvrig ikke opp i hva samboeren følger eller liker på insta, så litt vanskelig for meg å svare egentlig, men ærlig talt mener jeg at det ikke er noe å ta opp. La han følge de han vil, og like de han vil. Jeg følger selv masse trenigsdudes og damer, men ikke fordi jeg tenner på det, men fordi jeg blir inspirert og lærer av dem. Ta heller opp hvorfor dere ikke er kjærester enda... Anonymkode: f6d53...3d6 1
Psawie Skrevet 30. juli 2024 #6 Skrevet 30. juli 2024 (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vi har datet i sju måneder og er ikke offisielt et par. Jeg følger han på Instagram, han følger ikke meg. I dag oppdaget jeg, fordi jeg snoket på følgelisten hans, at han følger en masse damer, hvorav mange Insta-babes, og han er ivrig på å klikke på selfiene deres, gjerne lettkleddbilder. Jeg synes ikke noe om det, synes det er harry. Og så er det litt vondt at han ikke gidder å følge meg. Hvordan tar jeg opp hva jeg synes? Jeg har åpenbart snoket.. Og han er pr definisjon singel og gjør strengt tatt som han vil. Anonymkode: 4a56b...b8a Om jeg skal gi deg et råd, så er det å ta litt avstand til denne personen. Det er på ingen måte for å være slem eller såre deg, men om han ville prioritere deg og han så hadde han gjort det. 💖 Men - han følger antakeligvis disse damene utelukkende fordi han liker det han ser/det de holder på med og sannsynligvis ikke noe mere enn det. Jeg tror derimot ikke jeg ville lagt fram føringer for hva som er ok og ikke ok for meg i et dedikert forhold uten å ha definert hva man er sammen. Du kan jo eventuelt ta det opp på en mer generell måte, med å nevne hva som er dine forventninger av en partner og hva dine grenser for et eventuelt forhold er osv? Husk på at det kan være en dealbreaker for han at du snoker også, det kan oppleves svært ubehagelig for den som opplever det 💖 Endret 30. juli 2024 av Psawie 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #7 Skrevet 30. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er EN ting jeg misliker og masse ting jeg liker og jeg er forelsket. Så synes det er vanskelig å skulle avslutte pga en eneste ting. Men spørsmålet er egentlig hvordan jeg skal ta det opp. Anonymkode: 4a56b...b8a Du bør ta en ting om gangen. Tar du opp dette tema før dere i det hele tatt er et par, risikerer du å skremme ham bort. Det er vel nettopp slike ting som å være fri til å følge, flørte og evt date andre som gjør at mange, særlig menn angster for å forplikte seg. De vil være fri og ha mulighetene oppe. Særlig om de er litt umodne. Så du må starte med å forsiktig ta opp tema hvorvidt dere skal gå et steg videre. Være eksklusive. Si du liker ham då godt at du ønsker noe mer seriøst mellom dere. Er han negativ eller dette skremmer ham på noen måte, bør du jo ihvertfall ikke verken røpe at du snoker eller legge frem din misnøye rundt hva han gjør. Trå varsomt frem dersom du ikke vil skremme ham. Om du er forelsket og dere har datet i 7 mnd mistenker jeg det er han som holder igjen. Jeg ville mistenkt han holdt deg varm i mens han holder mulighetene oppe for alternativ. Dette ville jeg funnet ut så snart som mulig var jeg deg. Og ikke funnet meg i det dersom dette var tilfellet. Da vil du kunne ende opp med å føle deg utnyttet og bli svært såret. Han har jo såret deg allerede. Ville rett og slett vært forsiktig med denne mannen.. Anonymkode: 744dc...7c8 2 1
norw Skrevet 30. juli 2024 #8 Skrevet 30. juli 2024 Et catch han der. Samtidig er det haugevis av middels attraktive menn som ikke holder på slik som aldri får napp. 1
Perle Skrevet 30. juli 2024 #9 Skrevet 30. juli 2024 Så du driver å ligger med en mann som etter sju(!) måneder ikke vil ha deg som kjæreste? 3 2
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #10 Skrevet 31. juli 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det er EN ting jeg misliker og masse ting jeg liker og jeg er forelsket. Så synes det er vanskelig å skulle avslutte pga en eneste ting. Men spørsmålet er egentlig hvordan jeg skal ta det opp. Anonymkode: 4a56b...b8a Men alt det som blir nevnt av de andre i tråden er veldig relevant. Tror du dette blir noe bedre etter hvert? Han virker veldig umoden, og han virker heller ikke spesielt interessert i deg. Selv om du skulle si til ham at du misliker de han følger, så ville han vel ikke like dem noe mindre for det. Han endrer kanskje til at det blir mer skjult for deg. Anonymkode: 58563...052
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #11 Skrevet 31. juli 2024 Han er ikke umoden ellers og han er i begynnelsen av 50-årene. Det at vi ikke er et offisielt par er begges valg. For meg er det det at vi ikke kjenner hverandre godt nok som er saken (vi treffes kun to-tre ganger pr mnd pga jobb og barn) pluss at jeg har lite lyst til å bli involvert i en ny svigerfamilie (dvs barn er ikke et problem, men å igjen måtte forholde seg til svigerforeldre osv frister lite). Anonymkode: 4a56b...b8a
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #12 Skrevet 31. juli 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Vi har datet i sju måneder og er ikke offisielt et par. Jeg følger han på Instagram, han følger ikke meg. I dag oppdaget jeg, fordi jeg snoket på følgelisten hans, at han følger en masse damer, hvorav mange Insta-babes, og han er ivrig på å klikke på selfiene deres, gjerne lettkleddbilder. Jeg synes ikke noe om det, synes det er harry. Og så er det litt vondt at han ikke gidder å følge meg. Hvordan tar jeg opp hva jeg synes? Jeg har åpenbart snoket.. Og han er pr definisjon singel og gjør strengt tatt som han vil. Anonymkode: 4a56b...b8a Dere er jo ikke kjærester. Dere puler. Du har ingen rett til å diktere hva din pulevenn liker på Instagram. Anonymkode: 10b23...c65 4 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #13 Skrevet 31. juli 2024 norw skrev (4 timer siden): Et catch han der. Samtidig er det haugevis av middels attraktive menn som ikke holder på slik som aldri får napp. Altså. Også mange lite attraktive menn holder på slik. Tror du virkelig at kun kjekke menn følger babes på Insta? Anonymkode: 10b23...c65 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #14 Skrevet 31. juli 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Altså. Også mange lite attraktive menn holder på slik. Tror du virkelig at kun kjekke menn følger babes på Insta? Anonymkode: 10b23...c65 Min erfaring er at det er de minst kjekke mennene som er mest patetiske på insta. Anonymkode: 2544c...7d6 3
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #15 Skrevet 31. juli 2024 Du kan ikke seriøst mene at du lar deg irritere over at han «titter på babes» på insta. La han se og kose seg, det er helt sikkert mye annet han ser som er verre. Dere er kun sengevenner og du ønsker ikke å engasjere deg i noe mer, og så tenker du tanken at du skal be han droppe insta damene, tror du feil beregner denne. Godta han som han er og la han leve som han gjør, om ikke skremmer du han vekk som en kontroll freak. Anonymkode: a9a89...12e 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #16 Skrevet 31. juli 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Han er ikke umoden ellers og han er i begynnelsen av 50-årene. Det at vi ikke er et offisielt par er begges valg. For meg er det det at vi ikke kjenner hverandre godt nok som er saken (vi treffes kun to-tre ganger pr mnd pga jobb og barn) pluss at jeg har lite lyst til å bli involvert i en ny svigerfamilie (dvs barn er ikke et problem, men å igjen måtte forholde seg til svigerforeldre osv frister lite). Anonymkode: 4a56b...b8a Håper du tuller. En mann i 50-åra som holder på sånn? Har han ikke noe bedre å bruke tiden på? Anonymkode: f8187...e9f 5
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #17 Skrevet 31. juli 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Han er ikke umoden ellers og han er i begynnelsen av 50-årene. Det at vi ikke er et offisielt par er begges valg. For meg er det det at vi ikke kjenner hverandre godt nok som er saken (vi treffes kun to-tre ganger pr mnd pga jobb og barn) pluss at jeg har lite lyst til å bli involvert i en ny svigerfamilie (dvs barn er ikke et problem, men å igjen måtte forholde seg til svigerforeldre osv frister lite). Anonymkode: 4a56b...b8a Dere kjenner hverandre ikke engang etter å ha vært så lite sammen, forventer mer av en mann på 50 år. De burde skjønne at en jevnaldrende dame syns det er mindre attraktivt at han følger jenter/damer er halvparten av deres alder. Anonymkode: ecd94...e2d 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #19 Skrevet 31. juli 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Det er EN ting jeg misliker og masse ting jeg liker og jeg er forelsket. Så synes det er vanskelig å skulle avslutte pga en eneste ting. Men spørsmålet er egentlig hvordan jeg skal ta det opp. Anonymkode: 4a56b...b8a du har to valg, si det eller lev med det - du er forelska, kanskje mer enn han.. Anonymkode: 7fe2e...0cb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå