AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #1 Skrevet 30. juli 2024 En venn av meg, en av mine nærmeste kom på besøk og er veldig sur for at jeg ikke kan bli med på en tur imorgen! Jeg har tatt meg tid til denne vennen, men h*n kom ikke før den uka jeg gar alle ungene. Jeg har brukt nesten all tid på denne vennen i 2 dager og nå vil jeg være med barna mine. Kan ikke bare ordne barnevakt som jeg har gjort. Drit sur venn nå.. hva skal jeg gjøre? Jeg ville ikke blitt sur for dette. Nå er det andre som blir med på denne dagsturer så h*n er ikke alene. Anonymkode: e554f...bbf 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #2 Skrevet 30. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): En venn av meg, en av mine nærmeste kom på besøk og er veldig sur for at jeg ikke kan bli med på en tur imorgen! Jeg har tatt meg tid til denne vennen, men h*n kom ikke før den uka jeg gar alle ungene. Jeg har brukt nesten all tid på denne vennen i 2 dager og nå vil jeg være med barna mine. Kan ikke bare ordne barnevakt som jeg har gjort. Drit sur venn nå.. hva skal jeg gjøre? Jeg ville ikke blitt sur for dette. Nå er det andre som blir med på denne dagsturer så h*n er ikke alene. Anonymkode: e554f...bbf Og dere er 14 år? Anonymkode: fdd55...59d 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #3 Skrevet 30. juli 2024 Bli sur tilbake og regn med at tråden din stenges grunnet brudd på forumsreglene ang tittelen på tråden. Anonymkode: ef3bc...5b2 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #5 Skrevet 30. juli 2024 Du må vurdere om ikke denne vennen skal skyves ut og bare bli en bekjent. Høres ut som hen forventer at du skal slippe alt du har i hendene for hen, mens du må gå og vente. Jeg ville skrevet mld og sagt at hen er urimelig og at jeg kommer ikke til å prioritere dette vennskapet over ungene noensinne. Anonymkode: bc47f...155
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #6 Skrevet 30. juli 2024 En venn som blir sur for noe sånt? Da får han bare bli sur. Ryker vennskapet på grunn av at han ikke kan sette seg inn i din situasjon, så får det bli sånn. Folk som går og surmuler over småting, og særlig der det er deres egen feil, de er slitsomme. Anonymkode: f059a...cd0
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #7 Skrevet 30. juli 2024 Slike "venner" trenger du ikke, Ts! Og du bør be moderator endre overskriften din, ellers vil tråden bli stengt pga. for lite beskrivende tittel. Eller du kan ev. starte samme tråd med en ny overskrift. Anonymkode: c5e93...3d6
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #8 Skrevet 30. juli 2024 10 minutter siden, AnonymBruker said: En venn av meg, en av mine nærmeste kom på besøk og er veldig sur for at jeg ikke kan bli med på en tur imorgen! Jeg har tatt meg tid til denne vennen, men h*n kom ikke før den uka jeg gar alle ungene. Jeg har brukt nesten all tid på denne vennen i 2 dager og nå vil jeg være med barna mine. Kan ikke bare ordne barnevakt som jeg har gjort. Drit sur venn nå.. hva skal jeg gjøre? Jeg ville ikke blitt sur for dette. Nå er det andre som blir med på denne dagsturer så h*n er ikke alene. Anonymkode: e554f...bbf Håper ikke vedkommende vil føle seg alvorlig krenket om du røper hvilket kjønn det er snakk om ...? Anonymkode: f85ce...5a8
Hololo Skrevet 30. juli 2024 #9 Skrevet 30. juli 2024 Spør den sure vennen din om h*n kan sitte barnevakt slik at du kan gå på turen, problem solved
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #10 Skrevet 30. juli 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Slike "venner" trenger du ikke, Ts! Og du bør be moderator endre overskriften din, ellers vil tråden bli stengt pga. for lite beskrivende tittel. Eller du kan ev. starte samme tråd med en ny overskrift. Anonymkode: c5e93...3d6 Takk , jeg lager ikke drama ut av dette men jeg visste denne personen ville bli sur for dette. Måtte bare høre om dette var helt greit. Jeg må prioritere mine barn nå, kan ikke bare sende de til onkler og tanter fordi denne personen skal ha meg med. Anonymkode: e554f...bbf
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #11 Skrevet 30. juli 2024 Hololo skrev (5 minutter siden): Spør den sure vennen din om h*n kan sitte barnevakt slik at du kan gå på turen, problem solved Denne personen har ikke barn. Skikkelig furten nå. Mener jeg ikke kan si ja neste gang, eller som jeg sa da, kan prøve ! Anonymkode: e554f...bbf
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #12 Skrevet 30. juli 2024 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Og dere er 14 år? Anonymkode: fdd55...59d Ts her, jeg hadde da fått forståelse for dette. H*n er med andre venner som fint h kan kose seg med Anonymkode: e554f...bbf 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå