AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #1 Skrevet 30. juli 2024 Oppdaget nettopp en klump/kul under huden på hunden min, på halsen eller på siden av halsen. Skal ringe dyrlegen så fort de åpner i morgen. Men tenkte å høre i mellomtiden om det er noen andre her inne som har hatt slikt? Det kan jo være så mye, men håper jo at det ikke er en farlig klump. Han har ikke hatt slikt før, kjenner ingen andre på han og det ser ikke ut som han har vondt når vi tok på den. Han er en blandingshund på snart 7år. Anonymkode: c2784...693
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #2 Skrevet 30. juli 2024 Godt mulig det bare er en talgkjertel eller en fettkil så stress ned. Like sannsynlig det som kreft. Ring dyrlegen og bestill en time, men ingen grunn til å gå i krisemodus ennå. Anonymkode: 6408f...80c 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #3 Skrevet 30. juli 2024 Min hadde flere, ingen av de var kreft i. Håper på det beste for dere! Anonymkode: ec78b...6b8 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #4 Skrevet 30. juli 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Godt mulig det bare er en talgkjertel eller en fettkil så stress ned. Like sannsynlig det som kreft. Ring dyrlegen og bestill en time, men ingen grunn til å gå i krisemodus ennå. Anonymkode: 6408f...80c Ja jeg håper virkelig det bare er fett eller slikt og ikke kreft. Ja som sakt skal jeg ringe dyrlegen så fort de åpner i morgen for å få time. Anonymkode: c2784...693
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #5 Skrevet 30. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Min hadde flere, ingen av de var kreft i. Håper på det beste for dere! Anonymkode: ec78b...6b8 Ååh så bra! Ja håper på det samme her også. Søsteren min sin hund har også 2-3 slike, men det er bare fett. Så håper på det samme på min! Anonymkode: c2784...693 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #6 Skrevet 30. juli 2024 Kjenner en hund som har flere slike som bare er talgkjertler, ikke noe kreft. Han er vel 12 år nå. Anonymkode: a2c25...3bb 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #7 Skrevet 31. juli 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Kjenner en hund som har flere slike som bare er talgkjertler, ikke noe kreft. Han er vel 12 år nå. Anonymkode: a2c25...3bb Dyrlegen sa heldigvis at det mest sannsynlig bare var fett. Men at jeg skulle følge med, om den forandret seg, vokste eller kom flere. Vokste den kunne hun ta prøve av den for å se om det var noe farlig. Men når den var så liten som den er, ville prøve bare vise fett sa hun. Så jeg håper den forblir slik og det ikke kommer noe mer! Anonymkode: c2784...693 1 1
Mardina Skrevet 31. juli 2024 #8 Skrevet 31. juli 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Oppdaget nettopp en klump/kul under huden på hunden min, på halsen eller på siden av halsen. Skal ringe dyrlegen så fort de åpner i morgen. Men tenkte å høre i mellomtiden om det er noen andre her inne som har hatt slikt? Det kan jo være så mye, men håper jo at det ikke er en farlig klump. Han har ikke hatt slikt før, kjenner ingen andre på han og det ser ikke ut som han har vondt når vi tok på den. Han er en blandingshund på snart 7år. Anonymkode: c2784...693 Kunne du bevege på kulen, under pelsen? For hvis du kan gjøre det, så er det mest sannsynlig en fettkul. De er stort sett harmløse. Min hund på 14 år, har flere av dem rundt på kroppen.
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #9 Skrevet 1. august 2024 Mardina skrev (På 31.7.2024 den 14.42): Kunne du bevege på kulen, under pelsen? For hvis du kan gjøre det, så er det mest sannsynlig en fettkul. De er stort sett harmløse. Min hund på 14 år, har flere av dem rundt på kroppen. Ja kan bevege på den. Søsteren min sin hund har også fettklumper, som kan beveges. Så er nok mest sannsynlig det på min også. Håper ihvertfall det. Åå, ja dyrlegen sa om det bare var fettklump så kunne den bare være der, så lenge den ikke var i veien for hunden eller plaget hunden. Anonymkode: c2784...693
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå