AnonymBruker Skrevet 30. juli #1 Del Skrevet 30. juli Noen som har tips til trenings bh for små pupper (75A) med vanlig lukking bak? Jeg takler dårlig slike trenings bher uten lukking bak som man må dra over hodet for jeg sliter alltid med å få de av meg også får jeg helt klaus også er det bare stress så jeg foretrekker absolutt trenings bher med vanlig lukking bak slik at man ikke trenger dra den over hodet i det hele tatt. Noen som har tips til noen bra trenings bher som passer den beskrivelsen til en med små pupper (75A). Anonymkode: 3b27e...dc9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august #2 Del Skrevet 1. august Ingen? Anonymkode: 3b27e...dc9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 1. august #3 Del Skrevet 1. august Jeg er smal rundt, men stor i cupen, bare så det er sagt. Change har derimot sportsbh med vanlig lukking bak. De finnes i ulike størrelser, både i cup og omkrets. De har 50% på alt i disse dager. Jeg er veldig fornøyd med de selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august #4 Del Skrevet 1. august Trenger jo ikke bh hvis du har så små pupper som 75A Anonymkode: 12ad6...360 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august #5 Del Skrevet 1. august Disse er ålreite. Ser at de ikke har A, men kan hende B funker? De har ikke spiler, så burde være litt å gå på https://www.casall.com/nb-no/woman/sportbras/highimpactsportsbra-901-75e-cup-19982901005075?gad_source=1&gclid=CjwKCAjw5Ky1BhAgEiwA5jGujmmnaiJ52M82pSkX5F8_xdTwsV_ajwN8hKrVgkVTSJPiNYvkhGiVdxoCq68QAvD_BwE Anonymkode: 1091b...9fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august #6 Del Skrevet 5. august Jeg er i andre enden av cup-skalaen, men liker også BH med hekter bak. Sports-BH-ene fra Triumph har vært vellykket for meg. De har noen i A-cup, som denne: https://www.timarco.com/no/sports-bh/sports-bh/triumph-triaction-cardio-cloud-p-ex?colid=004 og denne: https://www.timarco.com/no/sports-bh/sports-bh/triumph-triaction-extreme-lite-n?colid=004 Begge har skulderstropper som kan krysses bak, f.eks hvis du er plaget med at de sklir ned. Anonymkode: bf54d...6d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august #7 Del Skrevet 5. august AnonymBruker skrev (På 1.8.2024 den 11.42): Trenger jo ikke bh hvis du har så små pupper som 75A Anonymkode: 12ad6...360 Anonymkode: 2e528...458 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august #8 Del Skrevet 7. august On 7/30/2024 at 10:43 PM, AnonymBruker said: Jeg takler dårlig slike trenings bher uten lukking bak som man må dra over hodet for jeg sliter alltid med å få de av meg Anonymkode: 3b27e...dc9 Krumm ryggen. Kryss armene. Lirk fingrene inn under underkanten til du får fatt. Trekk opp. Anonymkode: 5eb9c...4ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august #9 Del Skrevet 7. august Nike alpha bra. Anonymkode: aae52...f68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå