Gå til innhold

Angrer på at jeg ikke ga svigerfar en siste klem

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Svigerfar døde for 3 måneder siden. Han var dårlig form lenge, men brått gikk alt kjempe fort og det var over på 1,5 uke. Det var 1,5 uke hvor vi levde i en boble. Sykehuset hver dag, samtaler med leger på intensiven osv. Vi var der i mange timer hver dag for å være mye sammen med han. Kvelden før han døde var vi der, men han var så svak. Han var så svak at når de skulle sjekke blodtrykk fikk de bare error på maskinen så de fikk ikke sjekket. Han gikk inn og ut av bevissthet. 
Vi valgte å dra på kvelden for han prøvde så godt han kunne å holde seg våken når vi var der, så vi valgte å dra slik at han fikk slappet av. Når vi skulle dra så ga jeg han ikke en klem. Jeg sa til han at jeg var utrolig glad i han, og han sa det samme tilbake. Når vi gikk ut av rommet knakk jeg fullstendig sammen og jeg sa til mannen min at det var siste gang vi kom til å prate med han. 5 timer etterpå kom telefonen.

Jeg angrer så sykt på at jeg ikke ga han en siste klem og tenker på han hver eneste dag. Vi hadde et veldig godt forhold og møttes 2-3 ganger hver uke. 
Jeg får ikke gjort noe med den klemmen, men det plager meg og jeg begynte å gråte av å skrive dette, savner han så ...

Anonymkode: 737a7...acf

• Hjerte 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg angrer på at vi dra fra mamma fordi vi var sikre på at det ikke skulle skje noe den natten, hun døde alene å vi rakk ikke frem. Det er vondt og en avgjørelse vi må leve med. 
Sender deg en klem, sorg er utrolig vondt og vi får dessverre ikke tiden tilbake💔

Anonymkode: 6ef01...2e2

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Han døde, vel vitende om at dere var glad i ham, brydde dere om ham og at han var elsket. Klem heller mannen din litt ekstra, og hold svigerfaren din sitt minne i live ved å snakke om de gode minnene dere har om ham ❤️

Anonymkode: ce795...ff2

• Hjerte 4
AnonymBruker
Skrevet

❤️

Anonymkode: f1ffb...906

AnonymBruker
Skrevet

Ikke tenk på det du ikke gjorde,tenk heller på det du gjorde. At du var der og da du var glad i han. 

Anonymkode: 0daa4...8a2

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...