Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ønsker åpent fortelle om ett problem. Vær så snill ikke døm meg. Trenger råd ❤

Jeg er mellomleder for en mindre gruppe. Yrket er stort sett menn. Så jeg er godt vant med å jobbe med menn. Jeg er alltid profesjonell.

Så starter det en ny ansatt. Han er mange år yngre enn meg. Han er gift. Har aldri tenkt en eneste tanke på han noe annet enn som en ung, ny ansatt.

Så starter utfordringer. Vi har ett prosjekt hvor akkurat vi to jobber veldig tett med hverandre. Det er ikke til å unngå. Som voksen person kjenner man den... spesielle stemningen... mellom oss to. En slags greie hvor du er tiltrukket av den andre og det er gjensidig.

Vi går ikke over steken. Men han vet og jeg vet. Det er litt vanskelig å forklare.

Så....

Hvordan stoppe før det skjer noe feil? Unngå han på jobb er umulig, vi jobber på ett og samme prosjekt.

Og jo mer jeg jobber med han... jo mer faller jeg for han. På ordetlig. 

Men... det hjelper heller ikke at han spiller og manipulerer også. Vanskelig å gi eksempler... men når man er voksen, ser man ting litt klarere enn når man var 15.

Uansett hvor mye jeg liker han, Uansett hvor bra vi passer sammen.... Uansett. Dette er ett forhold det aldri kan bli noe av. Jeg vil ikke grunnet hans alder og at han er gift.

Men når man må være i kontakt hverdag 9 timer om dagen... hvordan da skape avstand på en og samme tid.

Anonymkode: c6513...653

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig enkelt: Bare gjør jobben din. Ikke gjør noe dumt.

• Liker 9
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Du er lederen hans. 

Og du skriver at han spiller og manipulerer? Her skal du være på vakt. Han kan bruke deg som en stepping stone til videre karriere, og om han "har noe på deg" så er det ikke en god situasjon for deg. Du vet hvilke følelser du selv har, du kjenner ikke til hvordan han tenker, selv om du tror at alt er gjensidig. Han ser kanskje ei som er på knærne etter seg, og bruker den muligheten.

Dette må du styre glatt unna. Det er nok å vite at det er ekteskap inne i bildet, her. Men det er også veldig lett å la seg manipulere når en har følelser for noen.

Anonymkode: 5f671...8d3

• Liker 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Les hva du skriver her, du rosemaler han samtidig som du skriver at han spiller og manipulerer.

For alt du vet gjør han ting for å få deg til å falle og kan ha en konkurranse gående med noen om hvor lang tid det tar før du erkjenner din kjærlighet til han.

For seriøst... Tror du virkelig at det er en ekte tiltrekning mellom dere? Og du kjenner han ikke. Hva hvis han er en utro drittsekk? Nei, hallo... Våkne opp kjære deg!

Anonymkode: 1d204...2e0

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Er det virkelig vanskelig?

Anonymkode: 0c79d...640

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Veldig enkelt, vær profesjonell (du er en leder) og gjør jobben din. Å være en leder betyr også å sette klare og tydelige grenser mellom deg og de som jobber for deg. Dette vet du

Anonymkode: fe725...675

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Dømmer deg ikke. Men jeg trur ikke han føler det samme. Jeg trur han prøver å klatre lenger opp i karrieren og du er et trappetrinn han må over. 

Anonymkode: dc14f...e52

AnonymBruker
Skrevet

Magefølelsen din kan være feil, det er mulig at den stemningen du beskriver er kun fra din side.

Anonymkode: 22f5a...3eb

AnonymBruker
Skrevet

#metoo

Trenger man å si noe mer? 

Anonymkode: abfd0...aa8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han er nyansatt og ung, og du er sjef. Han vil smigre og smiske seg inn. 
Her må du stoppe deg selv, og være profesjonell og ryddig. 
Kan noen andre ta over samarbeidet med han? 

Anonymkode: 303bc...0ef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...