AnonymBruker Skrevet 30. juli #1 Del Skrevet 30. juli Når man logger inn på vegvesenet og søker opp, er det anonymt? Får eier av bilen beskjed eller noe? Så en fin bil i dag. Er nysgjerrig på hvilken bil det var. Fikk bare med meg bilmerket og husker skiltnummeret. Jeg er ingen creep, det er nesten identisk til mitt. Bare 1 nummer forskjell og EL først. Anonymkode: 338bf...681 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 30. juli #2 Del Skrevet 30. juli Ja jeg ganske sikkert på at de får opp hvem som søker de opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 30. juli #3 Del Skrevet 30. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Når man logger inn på vegvesenet og søker opp, er det anonymt? Får eier av bilen beskjed eller noe? Så en fin bil i dag. Er nysgjerrig på hvilken bil det var. Fikk bare med meg bilmerket og husker skiltnummeret. Jeg er ingen creep, det er nesten identisk til mitt. Bare 1 nummer forskjell og EL først. Anonymkode: 338bf...681 Såvidt jeg vet er det anonymt ja 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli #4 Del Skrevet 30. juli De får ikke vite hvem som har søkt opp bilregistreringsnummer. Dette er offentlig info, og ikke som skattelistene. Anonymkode: a2380...758 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli #5 Del Skrevet 30. juli mommyaka skrev (7 minutter siden): Ja jeg ganske sikkert på at de får opp hvem som søker de opp Det er feil. Anonymkode: fc0b1...708 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 30. juli #6 Del Skrevet 30. juli De får ikke vite at du har søkt på skiltnummeret deres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli #7 Del Skrevet 30. juli Får det ikke opp nei. Anonymkode: a8dd7...3b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli #8 Del Skrevet 30. juli Nei. Du kan fint søke opp biler uten å være innlogget Anonymkode: 739da...a68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli #9 Del Skrevet 30. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei. Du kan fint søke opp biler uten å være innlogget Anonymkode: 739da...a68 Ja, men da får man opp begrenset informasjon. Anonymkode: 4845d...f2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 30. juli #10 Del Skrevet 30. juli ja, det er anonymt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TBL12 Skrevet 31. juli #11 Del Skrevet 31. juli Grunnleggende data kan søkes opp uten å logge inn. Slik jeg har forstått er det en begrensning på hvor mange søk en kan gjøre på eier, km stand, forsikringsselskap o.l. For å holde oversikt over disse søk kreves innlogging. Antar Statens Vegvesen lagrer data om søk som formål om å sikre antall søk overholdes. Risiko for at logg over hvem som som har søkt kommer ut er svært liten, i praksis er denne risiko lik null. Det er ikke slik som ved søk på skatteoppgjøret at det automatisk går melding til eier / den man søker på. En kan helt trygt søke opp eier av bil uten å bli "avslørt". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli #12 Del Skrevet 31. juli SVV oppbevarer informasjon om hvem som har logget seg inn for å sjekke informasjon, og det er begrensninger på 50 kjøretøy pr time fra samme IP adresse. Anonymkode: 46d9a...eea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli #13 Del Skrevet 31. juli Du kan sende REGNR XX11111 til 2282. Ingen får varsel om at noen har søkt etter nr. deres. Har prøvd det på meg selv. Eller denne siden også: https://regnr.no/ Anonymkode: 74556...f29 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli #14 Del Skrevet 31. juli AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Du kan sende REGNR XX11111 til 2282. Ingen får varsel om at noen har søkt etter nr. deres. Har prøvd det på meg selv. Eller denne siden også: https://regnr.no/ Anonymkode: 74556...f29 Evt gratis via vegvesen.no Anonymkode: 46d9a...eea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå