Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk en nettvenn i januar 2012. 

Dette var et vennskap som utviklet seg ut fra en felles interesse.  I hovedsak har kontakten vært mest prat om hobbyen. 

Jeg har møtt han og kona 3 ganger etter det. Iht treff ang hobbyen. 

Lite personlig kontakt egentlig,  men litt strø iht personlig innimellom . 

Vi bor vel så langt fra hveradre det er mulig i dette landet. Iallefall nesten. Så besøk har det aldri blitt.

Men vi er fortsatt venner. Og for noen få år siden har det blitt litt mer tlf samtaler av og til ca annenhver mnd.

Syntes det er hyggelig. Haddw vel ikke sett for meg at noen melfinger om hjelp på nett skulle ende opp i 12 års vennskap. 

Anonymkode: fa66e...d1d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Traff ei på nettby.no, som var i drift i 2006‐2010. Husker ikke årstallet vi begynte å snakke sammen, men vi var i ei felles humorgruppe der.

Har daglig kontakt på snap og chatter sporadisk, men har møttes bare to ganger pga avstand. 

Anonymkode: 83ae3...e48

Skrevet (endret)

Hadde masse kontakt med ei fra Australia for sikkert 15-20 år siden, og så forsvant nettsiden vi brukte (Quizilla og Mibba tror jeg den hette) og vi mistet kontakten. Hadde ingen andre måter å kommunisere på. For et par år siden fant vi hverandre plutselig på Instagram og følger hverandre der igjen. Jeg dukket visst opp i den lista med forslag til hvem man kan følge og hun kjente igjen navnet. Var litt sprøtt 😄

Endret av frkweasley
AnonymBruker
Skrevet

Var på sukker-date en gang i 2013. Ingen romantisk kjemi, men vi har holdt kontakten siden da, hovedsaklig via messenger eller snap. Har møttes noen helger i ettertid, men har gått 3-5 år mellom hver gang vi møtes. Bor på hver vår kant av landet nå. Kanskje en av mine beste venner, som jeg kan snakke med alt om.

Anonymkode: 5a3d4...f96

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde noen nettvenner før, men mistet kontakt. Ingen jeg har klart fått kontakt med igjen....

Anonymkode: 8a080...9e3

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har noen nettvenner fra 97-99 eller deromkring som jeg fortsatt har sporadisk kontakt med via Facebook/snap. Dvs, den ene mistet jeg kontakten med og hørte ikke fra på 10-15 år før han kjente igjen nicket mitt fra dengang da på en annen plattform og tok kontakt i 2017-18, men siden har vi holdt kontakten ja.

Anonymkode: a391b...6b7

AnonymBruker
Skrevet

Har møtt noen gjennom dataspill, som jeg fortsatt har kontakten med, og har også møtt.

En av de anser jeg som en av mine beste venner - aldri møtt han, men hatt mye kontakt i 15+ år. Han bor i et annet land, og håper engang at vi kan møtes med familiene våre.

Anonymkode: aa1cd...b45

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...