Gå til innhold

Spotting over flere dager

lb

Anbefalte innlegg

Håper noen har noen innspill eller erfaringer her. Jeg hadde eggløsning enten 17. eller 19. juli (fertility friend har hoppa litt mellom de to). Pos eggløsningstest 17.07. Fra fredag 26.07 så har jeg spottet så vidt det er litt brunlig, men ikke mer enn at jeg må se skikkelig etter det. I dag kom det plutselig litt friskt blod, så var helt sikker på at mensen kom da jeg har hatt 10-12 dager lutealfase tidligere. Dette var ved lunsjtider i dag, men så har det stoppet fullstendig opp med både spotting og blod, og jeg pleier egt å blø mye første dagen med mens, uavhengig av når på dagen mensen kommer.

Tok en test på søndag som var negativ, men får litt håpet når det går så av og på med denne spottingen. Har for øvrig våknet midt på natten de siste nettene fordi jeg må tisse, noe jeg egentlig ikke pleier. Og har generelt drømt helt vanvittig mye som jeg heller ikke pleier. Skjønner at man sikkert tenker på seg mye greier og overtenker alt som skjer som er utenfor normalen, men ønsker bare så inderlig at det skal være en spire! Noen som har opplevd noe lignende og da var gravid? Evt noen som erfarte andre årsaker til langvarig spotting? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hvis du er ca 12 dpo i dag så er det høyst sannsynlig at du ville fått positiv test dersom du var gravid. Du kan jo derfor ta en ny test nå hvis du ikke har testet siden søndag.

Anonymkode: 45a8a...b09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...