Gå til innhold

Kul i magen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg har siste 1-2 mnd kjent noe som føles som en kul i venstre side mage. Det går ikke ann å fysisk kjenne noen kul, men tidvis hvis jeg beveger meg til siden eller f.eks reiser meg opp fra liggende stilling, kjennes det ut som en golfball inni magen. Vanskelig å forklare. Det er ikke smertefullt, men kjennes bare rart ut. Kan nevnes at jeg hadde kikhullskirurgi for ca 1/2 år siden, men var forsiktig med løfting.. er dette noe å bekymre seg over? 

Anonymkode: 36330...484

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hei! Jeg har siste 1-2 mnd kjent noe som føles som en kul i venstre side mage. Det går ikke ann å fysisk kjenne noen kul, men tidvis hvis jeg beveger meg til siden eller f.eks reiser meg opp fra liggende stilling, kjennes det ut som en golfball inni magen. Vanskelig å forklare. Det er ikke smertefullt, men kjennes bare rart ut. Kan nevnes at jeg hadde kikhullskirurgi for ca 1/2 år siden, men var forsiktig med løfting.. er dette noe å bekymre seg over? 

Brokk?

Anonymkode: 1b0cd...eeb

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Brokk?

Anonymkode: 1b0cd...eeb

Var det jeg lurte litt på, men hørt man kan kjenne brokket ved å presse på magen, jeg kjenner ingenting..

Skrevet

Du må vel bare snakke med en lege da? Ingen her som kan vite hva det er.

AnonymBruker
Skrevet

Mulig det kan være brokk, den kjenner man når man strammer kroppen og reiser seg bl a. Veldig ulikt fra pers til pers hvor brokken sitter og hvor stor den er. 
Kuler bør alltid skjekkes opp

Anonymkode: 07393...d1f

AnonymBruker
Skrevet

Brokk kan kjennes om man presser med magemusklene akkurat som når man sitter på do og skal gjøre nr 2😅

Anonymkode: 1cee0...74a

AnonymBruker
Skrevet

Fastlegeproblemstilling!

Anonymkode: 3acb5...d7c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...