AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #1 Skrevet 30. juli 2024 ...for å snappe ut av det. Jeg har bipolar to og trolig ADD. Kroppen har blitt usigelig tung, hode er enda passe lyst, har antydning til lyst til "å ta oppgjør med folk". Har du et tips til noe enkelt og virkningsfullt jeg kan prøve? Anonymkode: 176c0...d51
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #2 Skrevet 30. juli 2024 Sørge for at du har riktig dose på medisinene, og ev. få justert dosen og typen legemiddel. Og naturlig nok passe på å ta de konsekvent. Anonymkode: 0aedf...65a 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #3 Skrevet 30. juli 2024 Ikke ta et oppgjør med folk når du er nede, det kan bare dra deg enda mer ned. kjenner ikke til bipolar, men hvile er nok viktig og nok søvn Anonymkode: a7e86...2c5 1
anonym482 Skrevet 30. juli 2024 #4 Skrevet 30. juli 2024 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): ...for å snappe ut av det. Jeg har bipolar to og trolig ADD. Kroppen har blitt usigelig tung, hode er enda passe lyst, har antydning til lyst til "å ta oppgjør med folk". Har du et tips til noe enkelt og virkningsfullt jeg kan prøve? Anonymkode: 176c0...d51 Trening. Hvis du ikke allerede gjør det. Være ute i naturen. Fokuser kun på deg selv så du ikke brenner ut
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #5 Skrevet 30. juli 2024 26 minutter siden, AnonymBruker said: ...for å snappe ut av det. Jeg har bipolar to og trolig ADD. Kroppen har blitt usigelig tung, hode er enda passe lyst, har antydning til lyst til "å ta oppgjør med folk". Har du et tips til noe enkelt og virkningsfullt jeg kan prøve? Anonymkode: 176c0...d51 Tre minutter om gangen. For eksempel rydde ut av oppvaskmaskinen, sett en timer på tre minutter. Etter tre minutter, så har du enten motivasjon til å fortsette, eller så har du lov til å stoppe - men da har du ryddet i tre minutter! Det høres lite ut, men det beste for å komme i gang er å starte i det små, så det blir overkommelig! Anonymkode: bbaec...1ce 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #7 Skrevet 30. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Gå tur. Anonymkode: 56191...4b5 Stemmer for denne. Jeg syns det er det vanskeligste å gjøre når jeg er langt nede og jeg merker at en episode nærmer seg. De få gangene jeg klarer å gå en tur så hjelper det mye på. Kom deg ut, IKKE bruk mobilen og tilbring tid ute. Anonymkode: 8056e...db0 2
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #8 Skrevet 30. juli 2024 Jeg også er sånn at jeg vil "ta et oppgjør med folk", spesielt de få vennene jeg har, det klør i hodet etter å ødelegge vennskapet. Jeg har borderline. I slike perioder distansierer jeg meg. Det er kanskje ikke så lurt, men å ha litt distanse til vennene og bli opptatt med noe annet hjelper. Når det har roet seg kan jeg ta opp kontakten igjen som normalt. De vennene jeg har vet lite om psykisk helse og gir egentlig faen i meg sånn sett så de stiller ikke spørsmål heller. Blir jeg stille så spør de ikke og snakker vi sammen så er alt som normalt. Det er ganske greit egentlig. Anonymkode: 8056e...db0
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #9 Skrevet 30. juli 2024 Min venninne som er bipolar reiser bort til noen hun er trygg på i noen dager. Hun legger bort mobilen, spesielt alt av sosiale medier. Så går hun mye tur/trener og passer på å spise og få nok søvn. Den hun reiser bort til hjelper/ er med henne med dette. Så kommer hun hjem når ting går bedre. Det gjør underverker for henne. har du ingen du føler du kan reise til så prøv å gjør dette alene. Bruk kroppen din, spis, sov og legg mobilen vekk. Husk å gi beskjed om at du legger mobilen bort i noen dager. god bedring! Anonymkode: a4ef3...681
Etk Skrevet 30. juli 2024 #10 Skrevet 30. juli 2024 Kom deg ut av huset og gå en tur eller ta en kopp kaffe på en kafe. Bare det å se andre mennesker kan hjelpe 😊
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #11 Skrevet 30. juli 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): ...for å snappe ut av det. Jeg har bipolar to og trolig ADD. Kroppen har blitt usigelig tung, hode er enda passe lyst, har antydning til lyst til "å ta oppgjør med folk". Har du et tips til noe enkelt og virkningsfullt jeg kan prøve? Anonymkode: 176c0...d51 Ja ❤️ Denne hypno-meditasjonen er helt genial. Anonymkode: 096bf...29d
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #12 Skrevet 30. juli 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): ...for å snappe ut av det. Jeg har bipolar to og trolig ADD. Kroppen har blitt usigelig tung, hode er enda passe lyst, har antydning til lyst til "å ta oppgjør med folk". Har du et tips til noe enkelt og virkningsfullt jeg kan prøve? Anonymkode: 176c0...d51 Bare 13 minutter utendørs i grønne omgivelser motvirker depresjon!! Anonymkode: 096bf...29d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå