AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #1 Skrevet 30. juli 2024 Ungene på 8 og 5 år er på sommerferie hos sin far. De er nå på andre uken og han finner ikke på noe med de. Yngstemann er sendt i barnehagen denne uken, men var hjemme forrige uke. De sitter foran en skjerm. Min eks har plutselig funnet ut at han må male huset, så han har verken tid eller penger til å finne på noe. Han har hatt to hele uker alene hvor han reiste rundt og bodde på flotte hotell. Men med en gang ungene kommer til han, da må hus males og alt er dyrt. Vil bare hente de hjem 😭 Anonymkode: 69f71...748 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #2 Skrevet 30. juli 2024 Ungene kommer til å merke og skjønne proriteringene hans etterhvert. Han kommer til å bli taperen. Ville tatt en prat med ham.. Anonymkode: 1d566...273 3
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #3 Skrevet 30. juli 2024 Kjipt, men dette får du gjort lite med. Hvordan vet du at de bare sitter inne og ikke finner på noe? Han trenger jo ikke å reise bort med barna, men jeg skjønner ikke hvorfor barna ikke kan leke ute? Anonymkode: e8624...63a 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #4 Skrevet 30. juli 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Kjipt, men dette får du gjort lite med. Hvordan vet du at de bare sitter inne og ikke finner på noe? Han trenger jo ikke å reise bort med barna, men jeg skjønner ikke hvorfor barna ikke kan leke ute? Anonymkode: e8624...63a Fordi ungene sier det, et vennepar nevnte det og han sier selv at maling av hus prioriteres. Han maler 12 timer hver dag. De er helt ny i nabolaget og kjenner ingen. Er litt ute, men går fort inn igjen for det ikke er noe å finne på. Anonymkode: 69f71...748
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #6 Skrevet 30. juli 2024 Skjønner det er kjipt, men det er fint lite du får gjort med det. Barna kan ha det fint de, selv om ferie er noe annet for deg. Anonymkode: 6555c...811
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #7 Skrevet 30. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva lurer du på? Anonymkode: d1c62...ce4 Det må da være lov til å lufte seg litt på et forum, eller bestemmer du hva man skal få lov til å publisere eller ei? Anonymkode: 67af2...e98 4
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #8 Skrevet 30. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva lurer du på? Anonymkode: d1c62...ce4 Hva tror du ? Anonymkode: 52bb4...7b9
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #9 Skrevet 30. juli 2024 Om han maler 12 t i døgnet , så er det ikke mye tid igjeb til barna. Merkelig prioritering Anonymkode: 52bb4...7b9 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #10 Skrevet 30. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ungene på 8 og 5 år er på sommerferie hos sin far. De er nå på andre uken og han finner ikke på noe med de. Yngstemann er sendt i barnehagen denne uken, men var hjemme forrige uke. De sitter foran en skjerm. Min eks har plutselig funnet ut at han må male huset, så han har verken tid eller penger til å finne på noe. Han har hatt to hele uker alene hvor han reiste rundt og bodde på flotte hotell. Men med en gang ungene kommer til han, da må hus males og alt er dyrt. Vil bare hente de hjem 😭 Anonymkode: 69f71...748 Hans samvær Hans valg Når de er større bestemmer de mer selv,trøst deg med det. Anonymkode: fa9e0...0fd
Hololo Skrevet 30. juli 2024 #11 Skrevet 30. juli 2024 Du kan jo prate med han, men bortsett fra det så er det ikke så mye du får gjort, du kan jo spørre han pent at siden han er så opptatt med å male så kan jo ungene vær hos deg i stede. At yngste var i BGH sist uke er vel noe som var bestemt for lenge siden og sikker noe dere planla sammen regne jeg med? ingen BGH som godtar å få slengt ekstra unger inn i ferietider.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå