AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #1 Del Skrevet 30. juli 2024 Min bror skal giftes og vi kommer til å gi et lite beløp i gave. Meeen, hvordan gjør jeg dette på en god måte? Før i tiden så skrev man en fin sjekk og så var man liksom ferdig med det. Bryllupet er i tillegg på et sted hvor det er lite/dårlig mobildekning, så jeg kan ikke like lett vippse på dagen når vi er der heller. Jeg tenkte også litt på cash, men minibankene har det med å bryte opp sedlene i mindre deler istedet for hele tusenlapper. Jeg overtenker dette garantert, men tenkte alikevel jeg kunne spørre hvordan folk ordner dette. Anonymkode: 29f86...4ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #2 Del Skrevet 30. juli 2024 Skriv beløp på kortet, vipps når dere er hjemme igjen. Anonymkode: 19d8e...856 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tvist Skrevet 31. juli 2024 #3 Del Skrevet 31. juli 2024 Legg inn en overføring på dagen i banken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #4 Del Skrevet 31. juli 2024 Jeg var i bryllup en lørdag, overførte fra bank samme dag og skrev det i kortet. Regner med de hadde det påfølgende mandag/tirsdag. Anonymkode: 436de...9a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #5 Del Skrevet 31. juli 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Min bror skal giftes og vi kommer til å gi et lite beløp i gave. Meeen, hvordan gjør jeg dette på en god måte? Før i tiden så skrev man en fin sjekk og så var man liksom ferdig med det. Bryllupet er i tillegg på et sted hvor det er lite/dårlig mobildekning, så jeg kan ikke like lett vippse på dagen når vi er der heller. Jeg tenkte også litt på cash, men minibankene har det med å bryte opp sedlene i mindre deler istedet for hele tusenlapper. Jeg overtenker dette garantert, men tenkte alikevel jeg kunne spørre hvordan folk ordner dette. Anonymkode: 29f86...4ff Hva med en litt annerledes pengegave, så blir det litt mer spesielt enn bare penger og kort. Anonymkode: 69719...f50 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #6 Del Skrevet 31. juli 2024 Du kan velge hvilke seddeltype du vil ha i minibanken. Uten at jeg forstår hvorfor seddeltyper har det minste å si. Blir det for mange så de får problemer med å regne ut hvor mye det er eller? Anonymkode: 5a4a9...95c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #7 Del Skrevet 31. juli 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Du kan velge hvilke seddeltype du vil ha i minibanken. Uten at jeg forstår hvorfor seddeltyper har det minste å si. Blir det for mange så de får problemer med å regne ut hvor mye det er eller? Anonymkode: 5a4a9...95c Nei, det valget har jeg aldri hatt på minibankene her. I det store og det hele har det ikke så vanvittig mye å si, det er bare irriterende hvis man f. eks. gir 1000, men du står der med opptil flere sedler slik at det ser ut som mye mer enn det egentlig er. Om det gir mening? Anonymkode: 29f86...4ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #8 Del Skrevet 23. august 2024 Hva skriver man på kortet når man har vippset? Skriver hvor mye man har vippset? Anonymkode: e0690...e14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hensatt Skrevet 23. august 2024 #9 Del Skrevet 23. august 2024 Lag en gammeldags sjekk eller "reisesjekk". På Vipps kan du velge tidspunkt for overføring når man velger gave. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymrsr Skrevet 24. august 2024 #10 Del Skrevet 24. august 2024 AnonymBruker skrev (På 23.8.2024 den 20.49): Hva skriver man på kortet når man har vippset? Skriver hvor mye man har vippset? Anonymkode: e0690...e14 Våre gjester skrev enten - har vippset, eller Vipps 750,-/ satt på konto 750,- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå