AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #1 Skrevet 30. juli 2024 Hvordan tar du initiativ til sex? Kvinne som mann. Jeg har trivdes veldig godt med at mannen tar initiativ, jeg trives med å bli begjært. Men noe sier meg at han hadde satt pris på at jeg også tar initiativ, og selv om jeg er godt erfaren seksuelt, så føler jeg meg som nybegynner når jeg skal ta initativ (og redd for å bli avslått, og jeg VET at det er teit, den risken tar jo mannen hele tiden).. Så, jeg trenger hjelp til å få igang fantasien! Han liker å tease meg i litt upassende situasjoner, slik at jeg er ekstremt kåt til vi endelig kan gjøre det. Men jeg tør ikke det i samme grad som han. Jeg tar initiativ hjemme i det trygge med å begynne å klå litt, og forsiktig, fordi jeg prøver å tyde om han i det hele tatt er i humør til det.. Jeg må uppe gamet mitt! 😂 Anonymkode: 44987...a30
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #2 Skrevet 30. juli 2024 Her gjør vi det veldig enkelt. Vi spør: skal vi ha sex? Anonymkode: 61b59...6be
fjær Skrevet 30. juli 2024 #3 Skrevet 30. juli 2024 Jeg stryker på han. På armene, på ryggen. Drar neglene forsiktig nedover ryggen og ned til korsryggen. Fingrene over til magen. Bruker god til på å bare stryke og kose. Mannen elsker at jeg koser med han, i utprega grad, har aldri opplevd andre menn bli så gira av kos. Andre ganger sender jeg han en snap med bilde av en pupp, eller en 🍆? Andre ganger igjen tar jeg bare tak i han og drar ned buksa og forsyner meg.
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #4 Skrevet 30. juli 2024 Jeg tenker dette er noe dere bør prate om og bli enige om. Begge bør ha mulighet til både å ta initiativ og ha mulighet til å takke nei. Hvordan ønsker dere at dette skal foregå? Hvordan liker du å ta initiativ? Hvordan kan han avvise hvis han ikke er i humør uten at det påvirker deg negativt? Anonymkode: f8fce...79e
Bamseklemmer Skrevet 31. juli 2024 #5 Skrevet 31. juli 2024 Jeg spør aldri om en kvinne vil ha sex, hvis jeg vet hun ikke er kåt.. Så jeg tirrer henne kåt først, for da blir det vanskelig for henne å si nei😁 Men jo.. å bli kåt trenger også litt forspill før forspillet til sexen. Prat, kosing og kyssing er en del av det, og det som om begge tar initiativ. Men hva skiller mellom daglig kosing med eller uten sex? Jeg synes tungekysset fører til sex, mens et vått kyss på munnen bare er kos💞Initiativ-problemet er løst da.. ingen trenger å være usikre, og det blir mindre bekymringer å legge seg i senga. Så det å fjerne bekymringer, gir bedre sex.. Hvor deilig vil du ha sexen? Det er kun du som avgjør, fra dine valg❤️ Er det flere som bruker "sex-koder" som fører til sex? Blir det ikke enklere og mindre press til sex da? Og da burde vel ingen bite negler, i redsel for å bli avvist? I en annen vinkel.. Hvis du bare vil sove, så er det like greit og smart å si ifra.. Det burde respekteres, og holde klåfingrene unna😁
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #6 Skrevet 31. juli 2024 Bamseklemmer skrev (4 timer siden): Er det flere som bruker "sex-koder" som fører til sex? Blir det ikke enklere og mindre press til sex da? Og da burde vel ingen bite negler, i redsel for å bli avvist? Vi spør: skal vi ha sex? Veldig enkelt. Ingen koder. Ingen rom for misforståelser. Om man opplever et så enkelt spørsmål som press og et enkelt «nei, ikke dag» sim en knusende avvisning, så tenker jeg man har større utfordringer i forholdet en hvordan kurtisere. Anonymkode: 61b59...6be
Bamseklemmer Skrevet 31. juli 2024 #7 Skrevet 31. juli 2024 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi spør: skal vi ha sex? Veldig enkelt. Ingen koder. Ingen rom for misforståelser. Om man opplever et så enkelt spørsmål som press og et enkelt «nei, ikke dag» sim en knusende avvisning, så tenker jeg man har større utfordringer i forholdet en hvordan kurtisere. Anonymkode: 61b59...6be Det fungerer sikkert fint i forhold som ikke føler på sexpress.. Men tipset var vel ment for dem, som føler på dette med initiativ, mas og sexpress👏Btw.. de fleste burde vite, at sex fungerer ikke uten samarbeid..så det må endringer til, for å endre noe til det bedre😉 Endret 31. juli 2024 av Bamseklemmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå