Gå til innhold

Hva er det fineste komplimentet du har fått?

anonym482

Anbefalte innlegg

Fikk et kompliment her en dag som jeg ble veldig glad for. En jeg jobber med tok meg på skulderen og sa, helt ut av det blå "du er bestandig bare snill du". Det gjorde noe med meg, jeg ble skikkelig glad. Hva er det fineste komplimentet du har fått, eller som man kan gi til andre?

Endret av anonym482
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

‘Du har vist meg hva ekte kjærlighet er. Takk.’

Anonymkode: 198ff...154

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Datter (snart 18) har sagt mange ganger gjennom sitt liv at vi er de mest normale foreldrene hun vet om, og at hun aldri har noe å klage på når alle andre klager over sine foreldre. ❤️

Anonymkode: b6deb...920

• Liker 2
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malmfrid

I ungdommen fikk jeg høre at jeg var penest på ungdomsskolen jeg gikk på - det var veldig kjekt å høre da. 

I voksen alder sa lederen min på jobb at jeg er det naturlige samlingspunktet. Veldig hyggelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Svigerfar som er en mann av få ord og lite følelser sa at jeg har blitt som en datter for han. Det betydde ekstra mye når det kom fra han.

Anonymkode: 02253...25b

• Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Da jeg var ca 30 så min niese "du er jo ikke voksen, for du liker å leke".

Jeg blir også glad når hunder og katter tydelig viser at de vil være sammen med meg selv om vi ikke kjenner hverandre godt.

Etter et vanskelig forhold/ektaskap sa min ektefelle 1 måned før h*n døde at jeg var den snilleste h*n hadde kjent.

Alt har blitt gode minner, og jeg setter pris på tillitten og anerkjennelsen på hver sin måte.

Anonymkode: f1638...ac2

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da min mann sa etter vi hadde vært sammen et års tid at jeg fikk ham til å se verdien av å få egen familie 

• Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har fått høre av mange at jeg er snill og en god lytter. 
Når ungdommene mine sier jeg er en god mamma som de kan stole på som aldri blir sint men som kan prate. 

Anonymkode: 4f5ff...a5f

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

"Når jeg får barn, så skal jeg lære dem alt mulig rart, sånn som du lærte meg." 👩‍👧‍👦

Anonymkode: a86fc...a07

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk høre fra sjefen en gang hvor jeg var litt nedfor etter en liten konflikt på jobb "du er verdens snilleste person, det er jo ikke ett ondt gen i deg, så bare se utover". Det gjorde meg veldig glad🙏

Endret av anonym482
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

"Jeg et så glad for at du er Pappan min og at du kjemper for meg". Det varmet så utrolig godt etter alt hun har gått igjennom etter skilsmissen.

Anonymkode: d422b...e6e

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

En kollega av meg sa "man blir så glad når man treffer på deg"! 😍

Anonymkode: e9b33...59c

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Overhørte mannen si til en kompis at jeg er en smarteste personen han noen gang hadde møtt. Det ble jeg veldig glad for å høre, spesielt siden han ikke sa det direkte til meg, men skrøt av meg til noen andre. (Han har sagt det til meg også, men det var ekstra spesielt å overhøre ham si det til noen andre).

Anonymkode: 98723...fe9

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg startet et lite firma i ung alder, alle var i mot meg. Noen sa at jeg ikke kom til å klare det, noen sa at jeg ikke hadde god nok økonomisk forståelse og noen sa at jeg var for psykisk svak til det. Jeg gjorde det likevel, helt alene. Et par år gikk og en av disse sa at han var stolt av meg. Det sitter godt i ennå. Ellers fikk jeg ganske god omtale de årene med firma, både fra kjente og ukjente. 

Anonymkode: 3d5b3...6c1

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

At jeg er snill, har et godt hjerte og alltid tenker på å hjelpe andre- og så var jeg visst søt også.🥰

Anonymkode: ae445...30f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra bestemor: «enn at noen med et så lite hode kan ha en så klok hjerne» 🥰

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

At læreren min sa at hun håpte at hun fikk en datter som meg en dag 🥰

Anonymkode: 1f42c...3fa

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fra eleven min - stor og tøff/"tøff" gutt på 17 år: "Jeg er glad for at du fortsatt skal være læreren min, for du er en eneste som skjønner hvordan jeg funker". 

Fra venn 1: "Alle trenger en sånn som deg i livet sitt."

Fra venn 2: "Det er så godt å snakke med deg. Du er klok."

Anonymkode: 2648f...8c9

• Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

En som sitter i.. en lærer jeg hadde på videregående og som vanligvis ikke sa så fryktelig mye "du er jo mye smartere enn hva det virker som!" Etter jeg fikk toppkarakter på eksamen uten å ha hatt bøker hele skoleåret og kun pugget på notater.  

Dama trodde visst jeg ikke fulgte med i timen.. 

Anonymkode: fbec0...b5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

"Du er det mest omgjengelige og tilpasningsdyktige mennesket jeg vet om, og jeg misunner deg den egenskapen, du bare passer inn overalt du" 

Anonymkode: 4ab4d...b66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...