AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #1 Skrevet 30. juli 2024 Kjenner jeg er mektig sint. Tok en forelder på fersken. Sko som var nye å borte i 4 mnd med navn på dukket opp på ett annet barn. Klær forsvinner i hytt å gevær å dukker aldri opp igjen eller på ett annet barn (med navn på). Hva er det med alle disse idiot foreldrene som stjeler klær? Anonymkode: 6f098...496 4
mommyaka Skrevet 30. juli 2024 #2 Skrevet 30. juli 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kjenner jeg er mektig sint. Tok en forelder på fersken. Sko som var nye å borte i 4 mnd med navn på dukket opp på ett annet barn. Klær forsvinner i hytt å gevær å dukker aldri opp igjen eller på ett annet barn (med navn på). Hva er det med alle disse idiot foreldrene som stjeler klær? Anonymkode: 6f098...496 Ok...ta det med ro...hvor gammel er barnet ditt? Ok dette kan komme at ansatte klær på barna..eller at barna tar med klær selv Min datter hadde ofte sine sko 3 hyller bortenfor...eller ofte lå det klær i hennes kurv som ikke var hennes... 3
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #3 Skrevet 30. juli 2024 Det er noe stakkarslig med sånne folk Anonymkode: 9329f...2da 3
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #4 Skrevet 30. juli 2024 mommyaka skrev (Akkurat nå): Ok...ta det med ro...hvor gammel er barnet ditt? Ok dette kan komme at ansatte klær på barna..eller at barna tar med klær selv Min datter hadde ofte sine sko 3 hyller bortenfor...eller ofte lå det klær i hennes kurv som ikke var hennes... Så du vet ikke hva slags sko du setter på eget barn? For her har jo foreldreren satt på sko som ikke hører dem til. Anonymkode: 9329f...2da 11
Anononyma Skrevet 30. juli 2024 #5 Skrevet 30. juli 2024 Jeg hadde konfrontert vedkommende og forlangt mitt barn sine eiendeler tilbake øyeblikkelig. 8
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #6 Skrevet 30. juli 2024 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Så du vet ikke hva slags sko du setter på eget barn? For her har jo foreldreren satt på sko som ikke hører dem til. Anonymkode: 9329f...2da Det kunne godt vært min mann, han har ikke peiling på hva ungene har, og hadde tatt det som stod på barnets plass, jeg hadde klart reagert på det og fått byttet tilbake, men vil bare belyse at det er ikke alt som er med overlegg, men at enkelte stjeler er ikke noe nytt.. Anonymkode: 5058c...76f 6
mommyaka Skrevet 30. juli 2024 #7 Skrevet 30. juli 2024 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Så du vet ikke hva slags sko du setter på eget barn? For her har jo foreldreren satt på sko som ikke hører dem til. Anonymkode: 9329f...2da Lrs igjennom...mitt barn sko ligger ofte 3 hyller bak( altså andre har tatt henns sko)..og på hennes hyller ligger andre sine klær Jeg har aldri skrevet at jeg tar de på..jeg legger de tilbake på plass om det er navn på det...eller i glemt kurven
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #8 Skrevet 30. juli 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Det kunne godt vært min mann, han har ikke peiling på hva ungene har, og hadde tatt det som stod på barnets plass, jeg hadde klart reagert på det og fått byttet tilbake, men vil bare belyse at det er ikke alt som er med overlegg, men at enkelte stjeler er ikke noe nytt.. Anonymkode: 5058c...76f Etter 4 måneder så er det med overlegg. Man legger merke til navnet som står på sko/plagg etter 4 måneder. Anonymkode: b8148...f87 6
mommyaka Skrevet 30. juli 2024 #9 Skrevet 30. juli 2024 Ts Står det navn og etternavn og eventuelt telefonnummer?
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #10 Skrevet 30. juli 2024 Tja kjøper man mye brukt oh arver er det ikke sikkert man tenker over det. Men joda noen ytterst få stjeler Anonymkode: 928b2...992 2
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #11 Skrevet 30. juli 2024 Har opplevd dette flere ganger. Jobber i bhg. Noen eier ikke skam. Hjemmestrikk, klær og sko. Noen tar av merkelapper og setter egne over. Helt utrolig Anonymkode: 16873...50a 3
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #12 Skrevet 30. juli 2024 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Kjenner jeg er mektig sint. Tok en forelder på fersken. Sko som var nye å borte i 4 mnd med navn på dukket opp på ett annet barn. Klær forsvinner i hytt å gevær å dukker aldri opp igjen eller på ett annet barn (med navn på). Hva er det med alle disse idiot foreldrene som stjeler klær? Anonymkode: 6f098...496 Dette høres ikke bra ut, og du har lov til å reagere som du gjør. Ingen vil heller ta på sitt eget barn et par sko som ett annet barn har brukt i fire mnd. Hadde forelderen vært blind, så kunne en forstått litt av dette. Bør taes opp med leder i bhg og på foreldremøter der alle er tilstede. Anonymkode: 01aa1...f9a 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #13 Skrevet 30. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tja kjøper man mye brukt oh arver er det ikke sikkert man tenker over det. Men joda noen ytterst få stjeler Anonymkode: 928b2...992 Det var en fryktelig dårlig unnskyldning. Anonymkode: 7495b...e77 4
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #14 Skrevet 30. juli 2024 Ofte at barn har samme type sko og klær, eller har så mye klær at de ikke har kontroll på hva som er hvem sitt. Kanskje søsken de arver fra osv. Dette ser vi stadig i barnehagen. Det verste er når folk arver klær med navn på og ikke endrer dette Anonymkode: e4767...57d 2
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #15 Skrevet 30. juli 2024 Mange fedre som ikke har snøring på hva som hører til sitt barn. Så det blir en del sånne feil/forbyttinger ja, men stjeling har jeg aldri opplevd i "min" barnehage. Anonymkode: feeef...f7a 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #16 Skrevet 30. juli 2024 Jeg begynte å skrive initialene/navnet i store bokstaver med sprittusj på mange synlige steder. Hadde fått nok av stjelinga og etter det store merkinga det forsvant det ikke ting igjen. Tok også bilder av alt tøyet slik at jeg kunne etterlyse det på oppslagstavla i barnehagen om det ble borte. Anonymkode: f0036...b52 4 2
Eplejuice123 Skrevet 30. juli 2024 #17 Skrevet 30. juli 2024 Hvis sko og klær er tydelig merket med navn og tlfnr, så burde det være nok til at man skal ha det i fred. Alt annet er dårlige unnskyldninger eller stjeling. Selv har jeg aldri opplevd at noe har blitt borte. Og blir noe borte, så har vi en messengergruppe der vi kan etterlyse. Det dukker opp igjen dagen etterpå som oftest. Det er ingen Som vil ha på seg at de stjeler. Et godt omdømme er viktig for foreldre her. Vi bor på et mindre sted. du har lov til å reagere. Ta det opp på foreldremøte. Sammen kan dere finne gode rutiner 2
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #18 Skrevet 30. juli 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Det var en fryktelig dårlig unnskyldning. Anonymkode: 7495b...e77 Nei det er det vel ikke Anonymkode: 928b2...992
luxifine Skrevet 30. juli 2024 #19 Skrevet 30. juli 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg begynte å skrive initialene/navnet i store bokstaver med sprittusj på mange synlige steder. Hadde fått nok av stjelinga og etter det store merkinga det forsvant det ikke ting igjen. Tok også bilder av alt tøyet slik at jeg kunne etterlyse det på oppslagstavla i barnehagen om det ble borte. Anonymkode: f0036...b52 Lurt!! Fælt at det skal være nødvendig, men lurt
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #20 Skrevet 30. juli 2024 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jeg begynte å skrive initialene/navnet i store bokstaver med sprittusj på mange synlige steder. Hadde fått nok av stjelinga og etter det store merkinga det forsvant det ikke ting igjen. Tok også bilder av alt tøyet slik at jeg kunne etterlyse det på oppslagstavla i barnehagen om det ble borte. Anonymkode: f0036...b52 Jeg gjør også det. Navn skrives på utsiden av støvler og regnjakke osv. itillegg til navnelapp inni. Anonymkode: 2fd29...093
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå