AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #1 Skrevet 30. juli 2024 Våknet i dag og gikk på do. Fikk skikkelig diaré og det kom i tak. Ble sittende på do lenge. Fikk ikke til å sove igjen og har vært urolig i magen i hele dag. Først nå har jeg fått i meg litt mat. Jeg er plaget av angst og dette blir jo selvføkgelig forsterket når slike ting skjer. Flere som er plaget av angst som opplever forverring av angst når en får diaré/ oppkast? Jeg har ikke angst for å kaste opp eller få diaré, men føler jeg mister helt kontrollen. Har ikke hatt angst på lenge, så det er ikke utløst av angsten Anonymkode: cf62a...8e4 2
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #2 Skrevet 30. juli 2024 Litt annerledes enn slik du beskriver å ha det kanskje. Men jeg fikk diare daglig i en periode der jeg slet med mye angst. Jeg var i en livssituasjon som var krevende og jeg mistrivdes sterkt. Jeg bodde i en by jeg ikke ville være i da jeg studerte, savnet kjæresten som fortsatt bodde i hjembyen. Husker jeg måtte ha en fluktvei uansett hvor jeg var. Det var grusomt å sitte i klasserom. Måtte på do hele tiden. Det hjalp når jeg sa der høyt til noen... og tok en periode cipralex.. tror det er veldig vanlig med både diare og kvalme ved angst. Håper du får hjelp og har sagt det til noen. Hvis ikke start med å prate 🩷 Anonymkode: 661d1...4cc
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #3 Skrevet 31. juli 2024 Vanlig med diare og avføringsproblemer når en har angst. Anonymkode: 6d925...320
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå