AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #1 Skrevet 30. juli 2024 Hvordan var det å komme i gang igjen? Kjenner jeg hadde vært veldig nervøs for å være intim med en ny. Har alltid hatt troen på meg selv, men nesten på linje med da jeg var ung og usikker på dette området. Anonymkode: 302c5...bec
Fjellmannover190 Skrevet 30. juli 2024 #2 Skrevet 30. juli 2024 Midten av 40-årene og mann her, over 25 års forhold og kun en sex partner før 40-årene, så det var ganske rart å møte nye. Men det er bare å prate om det om du har en kompatibel sex-partner, også lærer man dette ganske fint!
Fjompenisse Skrevet 30. juli 2024 #3 Skrevet 30. juli 2024 50 år og med 28 års forhold bak meg. Kan ikke huske hvordan det var ha sex med noen andre enn eks-kona, så tenker litt på at det kanskje blir rart første gangen med noen andre. Men har ikke klart å få ut fingeren og kommet igang med datingen, så det ligger fremdeles litt frem i tid. Sist gang jeg har gått så lenge uten sex (drøyt halvår), var jeg 16 år!
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #4 Skrevet 30. juli 2024 Midten av 40- årene, og 20 år med eksen. Har ikke kommet i gang med noe dating, har en kjempebøyg når det kommer til det, vet snaut om jeg tør engang. Anonymkode: 4c51f...890 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #5 Skrevet 30. juli 2024 Fjompenisse skrev (1 time siden): 50 år og med 28 års forhold bak meg. Kan ikke huske hvordan det var ha sex med noen andre enn eks-kona, så tenker litt på at det kanskje blir rart første gangen med noen andre. Men har ikke klart å få ut fingeren og kommet igang med datingen, så det ligger fremdeles litt frem i tid. Sist gang jeg har gått så lenge uten sex (drøyt halvår), var jeg 16 år! Du høres helt perfekt ut. Merker at jeg ikke kan henge så mye på kg, begynner nesten å tro at alle menn har merkelige holdninger. Anonymkode: 302c5...bec 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #6 Skrevet 30. juli 2024 Jeg er også veldig nervøs for intimitet med en ny mann. Det blir skummelt og merkelig. Anonymkode: 4580c...232 2
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #7 Skrevet 30. juli 2024 Og ja, jeg føler meg ung og usikker igjen. Tenker på alle små "ugh" som har dukket opp med kroppen gjennom de siste årene. Anonymkode: 4580c...232
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #8 Skrevet 30. juli 2024 Han jeg har fått kjemi med er i tillegg barnløs og topptrent. Det er ikke jeg. Anonymkode: 302c5...bec
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #9 Skrevet 30. juli 2024 Jeg hadde "bare" et 10 år langt forhold bak meg før jeg traff nåværende samboer, men jeg synes det var vanskelig å kaste seg ut i det igjen. Jeg hadde jo blitt eldre siden sist jeg datet noen og tenkte også på diverse skavanker osv. Det forrige forholdet mitt var ikke så bra og han fikk meg ikke til å føle meg bra, så mye rart som surret i hodet mitt. Men det gikk veldig fint. Han jeg traff hadde heller ikke vært i et forhold eller med en dame på en stund. Så begge var ganske nervøse. Første gang vi skulle ha sex gikk ikke så bra heller på grunn av nervøsitet, men det ble bare bedre og bedre. Han viste seg å være en helt fantastisk mann, som får meg til å føle meg attraktiv og generelt bra med meg selv. Så jeg er glad for at jeg kastet meg ut i det Anonymkode: 518c6...430 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #10 Skrevet 30. juli 2024 Fjellmannover190 skrev (3 timer siden): Midten av 40-årene og mann her, over 25 års forhold og kun en sex partner før 40-årene, så det var ganske rart å møte nye. Men det er bare å prate om det om du har en kompatibel sex-partner, også lærer man dette ganske fint! Digger nicket ditt. Om du liker damer på egen alder, så er vi kanskje en perfect match. Anonymkode: 302c5...bec
Mardina Skrevet 30. juli 2024 #11 Skrevet 30. juli 2024 (endret) Jeg er 45 og kom nylig ut av et forhold som varte i 9 år. Jeg trives ikke som singel i det hele tatt og har nå noe på gang med en kjempefin fyr, som jeg ble kjent på Facebook dating. Jeg tror absolutt at det kan bli oss to etterhvert. Litt skummelt er det jo å involvere seg med noen andre, men jeg har bestemt meg for å hoppe i det. Fyren liker meg veldig godt og jeg blir også mer og mer betatt av han 🥰 Noen ganger må man bare tørre å satse. Endret 30. juli 2024 av Mardina 1
Fjellmannover190 Skrevet 31. juli 2024 #12 Skrevet 31. juli 2024 6 hours ago, AnonymBruker said: Digger nicket ditt. Om du liker damer på egen alder, så er vi kanskje en perfect match. Anonymkode: 302c5...bec Du får sende melding:)
ALB Skrevet 31. juli 2024 #13 Skrevet 31. juli 2024 13 hours ago, AnonymBruker said: Hvordan var det å komme i gang igjen? Kjenner jeg hadde vært veldig nervøs for å være intim med en ny. Har alltid hatt troen på meg selv, men nesten på linje med da jeg var ung og usikker på dette området. Anonymkode: 302c5...bec Det har gått overraskende greit! Kom fra et ekteskap på 10+ år. Mye seksuell avvisning, så var usikkert på meg selv. Traff blink på Tinder-date nr 1, og har nå kjæreste og mitt livs beste sex. Kvinne, snart 43.
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #14 Skrevet 31. juli 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hvordan var det å komme i gang igjen? Kjenner jeg hadde vært veldig nervøs for å være intim med en ny. Har alltid hatt troen på meg selv, men nesten på linje med da jeg var ung og usikker på dette området. Anonymkode: 302c5...bec Jeg har veldig naiv og trodde det kom til å gå dritbra. Trodde jeg skulle finne en ny med en gang. 😂 Jeg måtte kysse mange frosker, og fikk hjertet mitt knust flere ganger. Men så forsto jeg at jeg måtte senke skuldrene og ikke føle så mye på avvisning eller å avvise, for det handlet om å finne noen som virkelig passet for meg, ikke noen som bare ville ha meg. Men som jeg ville ha, først og fremst. Jeg tok styringen, fant ut av hva som var viktig for meg, og så hadd jeg noen fine opplevelser. Etterhvert fikk jeg en kjæreste som var helt nydelig, en slags sjelevenn. Og intimt sett passet vi veldig godt sammen. Han knuste hjertet mitt vært av alle. 🙈 Vi har sporadisk kontakt nå 6 mnd etter, og han vil ta en kaffe i dag. Så får vi se da. Personlig har jeg etter det bruddet med han siste fokusert mest på egen utvikling og barnet. Trent og sånn. Tror det er best. Ta en periode der du bare tenker på deg selv og evt barn. Glow up and så date når livet smiler. Anonymkode: 1bac7...451 1
Engel Skrevet 31. juli 2024 #15 Skrevet 31. juli 2024 (endret) Det gikk overraskende greit, men trengte en stund etter bruddet før det var aktuelt å møte noen. (18 år langt forhold) Men da å kjenne på tiltrekning og sommerfugler...🥰 Det var vidunderlig! Og med stor tiltrekning så var ikke sex noe problem nei, det gikk helt av seg selv. Å finne et nytt varig forhold derimot er ikke like enkelt... Endret 31. juli 2024 av Engel
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #16 Skrevet 31. juli 2024 Var sammen med eksmannen min i nesten 20 år og har ikke turt å prøve dating etter vi ble skilt. Alt var liksom lettere da jeg var i 20-årene. Anonymkode: 9de21...500
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #17 Skrevet 31. juli 2024 Jeg er 45. Singel på andre året etter 20 år i forhold og med lite erfaring før jeg møtte mannen. Ja, hva skal man si? Jeg trengte definitivt en god del tid før jeg var klar for dating. Helt ærlig så var jeg nok langt fra klar da jeg begynte. Første sex-opplevelse i edru tilstand var veldig klein, men det handlet mer om tid, sted og mann enn sex i seg selv. Etterhvert har jeg blitt litt tryggere, og setter pris på å ha fått noen nye erfaringer. Det er et par jeg har trodd det kunne bli noe langvarig med, men nope. Men da har ihvertfall sexlivet fått utfolde seg litt. Og så fant jeg en ff. JEG! 😅 Vi funker så bra seksuelt, men dessverre ikke for noe mer. Men det har vært topp å ha noen å øve seg på. Har såvidt begynt å date en ny nå. Han virker så lovende at jeg kjenner jeg er spent på om sex-biten vil fungere. Forresten, et par av dem jeg har ligget med, menn på min alder, har vært åpne på at de ikke har hatt sex på årevis, og er temmelig nervøse selv. Og så kan man jo velge å gjøre "første gang" stor og viktig, eller tenke at det er noe man bare kan få unnagjort. Anonymkode: 4fb13...ce4 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #18 Skrevet 31. juli 2024 Mann på 50 her. Har hatt få sexpartnere og var gift i over 20 år. Første gangen med ny dame var en klein affære for meg, men heldigvis har jeg god greie på å stimulere dama. Hun tok det fint og kort tid etter så løsnet det skikkelig. Det går sikkert fint. Vil oppfordre alle single og voksne til å være nettopp litt voksne og gi rom for at mange synes første gangen er litt rart. Anonymkode: b9967...893 2
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #19 Skrevet 1. august 2024 Jeg ble separert da jeg var 37, etter 19 år langt forhold/ekteskap. Min eksmann var da eneste sexpartner jeg hadde hatt, og jeg har aldri taklet tanken på ons/ff. Begynte å date etter knapt ett år. Var nervøs pga seksuell erfaring kun med 1 mann, og selvsagt teite ting som litt strekkmerker osv. Jeg brukte tid på å bli kjent, var veldig forelska og sa fra om at jeg trengte litt tid før jeg var klar for sex. Så da jeg endelig følte meg klar var jeg såååå klar at det hele ble nokså intenst, grådig og heftig, og jeg hadde null tanke for strekkmerker eller sjenanse 😅. Hadde ikke forventet full klaff med en gang; ting blir jo bedre etterhvert når man kjenner hverandre bedre. Men en flott start og fortsettelse; er fremdeles sammen 13 år etter. Anonymkode: 3033b...e7d 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #20 Skrevet 2. august 2024 Jeg er 40. Jeg prøvde litt, men det var helt håpløst. Så jeg holder meg singel resten av livet tenker jeg. Anonymkode: ca79c...835
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå