Gå til innhold

Erfaring med Fetlife eller andre lignende nettsider for å finne sexpartner?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er det noen her som har erfaring med å bruke Fetlife eller andre lignende nettsider? Kunne du sagt litt om hvordan du opplevde det? Hvor stor/liten er sjansen for å møte bra menn der bare for å ha sex? Og hvilke andre nettsider finnes? Hvis man ønsker bare ønsker vanlig sex (altså uten bdsm delen). Og hva ville dere valgt å gjøre hvis dere var i min situasjon?

Skal forklare litt bedre situasjonen min: Jeg fikk tips om Fetlife her inne. Forklart helt kort så er jeg kvinne 30 år og fortsatt jomfru. Jeg heller aller mest mot å finne menn via Tinder som er ute etter noe seriøst/ett kjæresteforhold også bare ta det helt rolig. For det jeg ønsker aller mest er jo å ha sex for første gang med noen som jeg virkelig tenner på og er forelsket og glad i og 100% trygg på. 

Men så er det jo også dette med til lengre tid det går til verre blir det for meg på en måte. Så jeg har også vært litt åpen for tanken på å bare søke etter noen på nettet for å bare ha sex da. Men da er det jo sikkert ganske usikkert hvem man faktisk ender opp med å møte siden man går inn med sex som motivasjon og grunn til å møtes, eller? 

Jeg googlet jo Fetlife og det står: 

“FetLife is the world's largest and most popular social network for the BDSM community, Kink community, and Fetish community”. Jeg var ikke klar over at det bare var for BDSM, men trodde det var en side bare for å møtes for sex? Uansett da, jeg hadde sikkert vært åpen for BDSM og tenker jeg er submissive. Men det er kanskje litt for risikabelt å søke etter noen å ha sex med, med BDSM som utgangspunkt siden mange er vel interessert i ganske voldsom sex og jeg er helt nybegynner? Så det er kanskje ikke verdt å ta den risikoen? Hvilke andre nettsider finnes hvis man bare er ute etter vanlig sex?

Jeg bor også i en ikke så stor by, så kanskje ikke utvalget er så stort hvis jeg faktisk ender opp med å satse på å finne noen på en nettside bare for sex i stedet for å forsøke finne en potensiell kjæreste på Tinder? Tinder utvalget er vel større generelt sett vil jeg tro? Og kanskje en større sjanse for å møte en ordentlig mann der fremfor sexnettsider (eller hva en nå kaller det). 

Hva ville dere gjort hvis dere var i min situasjon?

Anonymkode: c1c4f...e13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er det noen her som har erfaring med å bruke Fetlife eller andre lignende nettsider? Kunne du sagt litt om hvordan du opplevde det? Hvor stor/liten er sjansen for å møte bra menn der bare for å ha sex? Og hvilke andre nettsider finnes? Hvis man ønsker bare ønsker vanlig sex (altså uten bdsm delen). Og hva ville dere valgt å gjøre hvis dere var i min situasjon?

Skal forklare litt bedre situasjonen min: Jeg fikk tips om Fetlife her inne. Forklart helt kort så er jeg kvinne 30 år og fortsatt jomfru. Jeg heller aller mest mot å finne menn via Tinder som er ute etter noe seriøst/ett kjæresteforhold også bare ta det helt rolig. For det jeg ønsker aller mest er jo å ha sex for første gang med noen som jeg virkelig tenner på og er forelsket og glad i og 100% trygg på. 

Men så er det jo også dette med til lengre tid det går til verre blir det for meg på en måte. Så jeg har også vært litt åpen for tanken på å bare søke etter noen på nettet for å bare ha sex da. Men da er det jo sikkert ganske usikkert hvem man faktisk ender opp med å møte siden man går inn med sex som motivasjon og grunn til å møtes, eller? 

Jeg googlet jo Fetlife og det står: 

“FetLife is the world's largest and most popular social network for the BDSM community, Kink community, and Fetish community”. Jeg var ikke klar over at det bare var for BDSM, men trodde det var en side bare for å møtes for sex? Uansett da, jeg hadde sikkert vært åpen for BDSM og tenker jeg er submissive. Men det er kanskje litt for risikabelt å søke etter noen å ha sex med, med BDSM som utgangspunkt siden mange er vel interessert i ganske voldsom sex og jeg er helt nybegynner? Så det er kanskje ikke verdt å ta den risikoen? Hvilke andre nettsider finnes hvis man bare er ute etter vanlig sex?

Jeg bor også i en ikke så stor by, så kanskje ikke utvalget er så stort hvis jeg faktisk ender opp med å satse på å finne noen på en nettside bare for sex i stedet for å forsøke finne en potensiell kjæreste på Tinder? Tinder utvalget er vel større generelt sett vil jeg tro? Og kanskje en større sjanse for å møte en ordentlig mann der fremfor sexnettsider (eller hva en nå kaller det). 

Hva ville dere gjort hvis dere var i min situasjon?

Anonymkode: c1c4f...e13

Jeg forsøkte en annonse på Fetlife, men har kun fått tilbud på BSDM siden selv om jeg selv har normale sex preferanser.

Nå er jeg imidlertid mann og det er jo langt flere menn om har annonser og få kvinner så det har jo noe å si.

Dersom du tenker deg en "one night stand" eller fast venn så kan vel Tinder være tingen. Er nok av menn som har lyst på sex. Selvfølgelig er det menn som ønsker faste forhold på Tinder

Ellers har du jo andre nettsider som match.com , moteplassen.com, sukker.no. hvor flertallet er mer opptatt et fast forhold. 

En annen møteplass for sex kan jo være cupido.no. Som kvinne bør du igjen være oppmerksom på at antall menn som søker sex er langt større enn kvinner så du vil nok få svært mange meldinger. 

Tenk på om du først ønsker en fast sex partner og utforske det å sex eller om du ønsker en kjæreste og så ha sex. Dersom det er første så kan det jo hende at du har en venn som kunne tenke seg det samme. Nok av gutter som er fornøyd med bare ha sex.

Lykke til 🙂

Endret av trond_70
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For vaniljesex, tinder eller møteplassen , null stress å finne både ons og ff der.

Fet er for kink og bdsm. Der fokuset er annet enn kuk I fitta for å si det litt vulgært. Ikke bruk fet hvis du vil ha vanilje.

Det er utrolig kjedelig med de som bruker fet som en hook up site. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ut i fra det du skriver om deg, så vil jeg anbefale deg å holde deg til Tinder, Match, Sukker, Happn eller Møteplassen. Jeg er riktignok mann, men har et stort nettverk av single av begge kjønn og er også utforskende av meg og har vært innom div sider av nysgjerrighet. Så jeg har gjennom nettverket hørt mye om erfaringen andre single har med div sider.  Jeg tror nok ikke de sidene du nevner er rett for noen i din situasjon, miljøet der er mer tilpasset folk med mye seksuell erfaring. Vær heller tålmodig og vent til du finner noen du har ekte følelser for. Det blir en mye bedre opplevelse for både deg og din partner.

Anonymkode: 6714c...07e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...