Rosenrød Skrevet 17. februar 2006 #1 Skrevet 17. februar 2006 Var innom en hudpleieklinikk i dag og sjekket ut i.d. sine foundationer, fikk også med et hefte om produktene. Det jeg lurer på er: 1. Trenger jeg mineral veil? (Bruker vanligvis pudder.) 2. Jeg er vant til å bruke en bronzer, men er rimelig lys i huden. "Warmth" så veldig mørk ut, og fantes jo ikke i flere nyanser (noe jeg synes var litt rart....) Hvordan løse dette problemet? Takker for svar!
Gjest Gjesta Skrevet 17. februar 2006 #2 Skrevet 17. februar 2006 Jeg har tørr hud, og Mineral Veil bruker jeg nesten aldri, annet enn av og til for å få øyensminken til å sitte bedre. Hvis du ikke har fet hud, kan du sikkert skippe den. Warmth er super selv om den ser skummel ut, men veldig vanskelig å dosere. Du kan like gjerne bruke vanlig solpudder.
Rosenrød Skrevet 17. februar 2006 Forfatter #3 Skrevet 17. februar 2006 Men hvis jeg bruker vanlig solpudder, så er jo ikke det like sunt for huden som warmth er..... bare det jeg tenkte på. Har jo litt lyst til å prøve, men...
Gjest Gjesta Skrevet 17. februar 2006 #4 Skrevet 17. februar 2006 Men hvis jeg bruker vanlig solpudder, så er jo ikke det like sunt for huden som warmth er..... bare det jeg tenkte på. Har jo litt lyst til å prøve, men... ← Du kan jo forsøke å få tak i en liten størrelse warmth? På Ebay, for eksempel? Det skal veldig lite til, men hvis du får det til, blir resultatet veldig fresht og fint. Jeg bruker gjerne solpudderet til Guerlain sammen med ID-foundation, også, og det går helt finfint.
Gjest gjesta Skrevet 17. februar 2006 #5 Skrevet 17. februar 2006 Jeg bruker gjerne solpudderet til Guerlain sammen med ID-foundation, også, og det går helt finfint. ← Det gjør jeg også og er veldig fornøyd.
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2006 #6 Skrevet 17. februar 2006 Id HAR MANGE FARGER I WARMTH.SE PÅ ESSENTIALDAYSPA.TROR DET HETER RADIANCE ELLER NOE SÅNT-
Gjest Gjesta Skrevet 17. februar 2006 #7 Skrevet 17. februar 2006 Id HAR MANGE FARGER I WARMTH.SE PÅ ESSENTIALDAYSPA.TROR DET HETER RADIANCE ELLER NOE SÅNT- ← Det er ikke helt det samme. De Radiance-greiene har ganske mye skimmer i seg mens Warmth er matt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå