Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er nå på syklus dag 36 jeg har vanligvis 32-34 i syklus dager. Altså mensen er forsinket og jeg hadde en bitte liten blødning for 4 dager siden bare litt blod på papiret da jeg tørket meg. Kom litt brun utflod de to dagene etter. Jeg har hatt rare drømmer og vondt i pupper og litt små kvalm og sykdomsfølelse. Dette er symptomer jeg har hatt mine 2 andre svangerskap. Jeg tok test i dag morges som var negativ. Lurer på om noen andre her har gått så lenge også har det like vell kommet possitiv test noen dager etter? Jeg har fryktelig lyst at det skal være positivt og har prøvd nå i 5mnd og har det allerede ganske tungt med at det denne gang har tatt så lang tid da det satt på syklus nummer 2 etter prevansjon med begge de tidligere graviditetene. 

er det vanlig å få negativ test syklus dag 36? 
Vist det satt den dagen jeg tror så er det etter betegnet eggløsning og det er nå 13dager siden. 

Anonymkode: aeff1...56e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vent et par dager og test igjen om mensen ikke kommer.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Lorieen skrev (8 minutter siden):

Vent et par dager og test igjen om mensen ikke kommer.

Ja det var tanken, men hadde så lyst å høre om flere har opplevd positivt resultat i en sånn situasjon da et håp er bedre en ingen håp. 

Anonymkode: aeff1...56e

AnonymBruker
Skrevet

Helt umulig å si noe sikkert. Noen får tidlig positiv test, andre sen. Alt avhengiger av når EL var. Og med så få dager forsinket mensen kan det være EL bare var senere denne syklusen enn vanlig.

Anonymkode: 76e76...d72

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sannsynligvis ikke. Symptomene som kvalme og ømme pupper kommer jo av graviditetshormonene, så hvis man ikke har utslag på graviditetstest, er det nok ikke derfor man har disse symptomene.

Anonymkode: bd189...a67

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...