Gå til innhold

Temu.com søppel og elendig kundeservice, nå er det nok

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det er fake. Du er bra naiv om du ikke skjønner det. 

Anonymkode: d100a...882

Tror du virkelig at Sandnes garn sitter og ser på at Temu selger kopier/falske varianter av deres garn, med Sandens garn sine kopierte magebånd, uten å gjøre noe med dette?  Om jeg ikke tar mye feil så har vel Sandens garn patent på sine garn også. 

Hvem som er dummest her, det trenger vi ikke engang diskutere. Uttalelsen din viser med all tydelighet at Temumotstandere lever i en helt annen verden enn den virkelige verdenen. 

Anonymkode: 43c3e...dee

• Nyttig 1
Skrevet (endret)

Feil

Endret av Honey Dew
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Dere passer deres egne saker og så passer vi våre saker.

Anonymkode: d82f8...f37

Temu kommer alltid til å tiltrekke seg oppmerksomhet så lenge de driver på en uetisk måte. 🤷

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Tror du virkelig at Sandnes garn sitter og ser på at Temu selger kopier/falske varianter av deres garn, med Sandens garn sine kopierte magebånd, uten å gjøre noe med dette?  Om jeg ikke tar mye feil så har vel Sandens garn patent på sine garn også. 

Hvem som er dummest her, det trenger vi ikke engang diskutere. Uttalelsen din viser med all tydelighet at Temumotstandere lever i en helt annen verden enn den virkelige verdenen. 

Jeg har sendt mail til Sandnes garn og spurt faktisk. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er alltid litt morsomt hvor mange moral politi som dukker opp med en gang noe er til fordel for de som har lite penger. 

Litt trist og sier egentlig mye om dem som alltid skal prøve å sensurere og fjerne noe som er bra for de som har det vanskeligst.

Anonymkode: 2f41d...fba

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er alltid litt morsomt hvor mange moral politi som dukker opp med en gang noe er til fordel for de som har lite penger. 

Litt trist og sier egentlig mye om dem som alltid skal prøve å sensurere og fjerne noe som er bra for de som har det vanskeligst.

Hva har Temu med folk som har lite penger å gjøre? Stigmatisering av folk ut fra hvilken butikk man kjøper hva fra er bare elendig argumentasjon fra dem som slenger ut slike påstander.
Blir så provosert av folk som tror at man handler på billigbutikker fordi man har svak økonomi. 
Man trenger ikke gå på Høier, eller andre butikker selv om man fint kan betale der og da for hva man vil på butikker med varer i høyere prisklasser. 

Og du oppi her, den e-posten vil jeg gjerne se svaret på!

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Garn fra Sandnes garnfabrikk selges på Temu. Vil dere påstå at Norskeide Sandnes garn, driver med barnearbeid? Driver de ed giftstoffer i garnet? Prisen er omtrent lik, enten man kjøper det fra Temu, i en fysisk garnbutikk, eller i nettbutikker i Norge. 
Men en vesentlig forskjell, kjøper man fra Temu så slipper man pr. Dags dato å betale frakt. 

Så til dere som hevder Temu driver barnearbeid, har slave lignende arbeidsforhold, hvor får dere den informasjonen fra? Har dere vært og sjekket forholdene personlig? Eller driver dere og sprer videre rykter dere ikke vet opphavet til, ala den ene fjæren som ble til ti høns?

Temu har ikke fabrikker.

Anonymkode: d82f8...f37

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøper der jeg får produktet billigst. Driter langt faen i moral og etikk rundt det. Er det så ille, så får staten forby det.

Anonymkode: bdf76...733

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan jeg få lov å leke moralpoliti, jeg også? Nå har folk det for godt, de har råd til å kjøpe seg noen ting de trenger, og det må det bli slutt på!! Dere er fattige og skal kjøpe fra lokale butikker, hører dere? 

Sånn går no dagan...

AnonymBruker
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.7.2024 den 20.48):

Ull 🤣🤣

Anonymkode: e68bc...511

Careless kaller gensere for ull. De har 3 % ull i seg. Har kjøpt klær fra Temu som har 50% ull. 

Anonymkode: eab93...858

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.8.2024 den 2.28):

Garn fra Sandnes garnfabrikk selges på Temu. Vil dere påstå at Norskeide Sandnes garn, driver med barnearbeid? Driver de ed giftstoffer i garnet? Prisen er omtrent lik, enten man kjøper det fra Temu, i en fysisk garnbutikk, eller i nettbutikker i Norge. 
Men en vesentlig forskjell, kjøper man fra Temu så slipper man pr. Dags dato å betale frakt. 

Så til dere som hevder Temu driver barnearbeid, har slave lignende arbeidsforhold, hvor får dere den informasjonen fra? Har dere vært og sjekket forholdene personlig? Eller driver dere og sprer videre rykter dere ikke vet opphavet til, ala den ene fjæren som ble til ti høns?

Hei igjen! 

Jeg har fått svar fra sandnes garn, og det er kopier det som finnes på temu.  Skjermbilde2024-08-05kl_09_26_18.thumb.png.53ac726b53016378617ef58f39fd8733.png

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.8.2024 den 2.43):

Hun som sendte mail til Sandnes garn har fått svar og hva var det jeg sa, det er fake. Hvem er dummest nå? Hæ? Hæææh? Siden det var du som tok opp det med hvem som er dummest, mener jeg ;) 

Anonymkode: d100a...882

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Gikk i fella og bestilte garn og broderiutstyr, ble ganske dyrt også. Det som var merker ull var overhodet ikke ull, men akryl. Broderitrådene så matte og flikete at jeg heller kunne revet ut tråder av gammelt sengetøy. Når jeg først skal ha noe, og bruke tid på noe, må det være ordentlige ting. Gidder ikke spare meg til fant. Veldig dårlig for miljøet også. Det går veldig mange fly med kun Temu-varer hver dag.

Anonymkode: a5cc4...f6d

AnonymBruker
Skrevet

Aldri opplevd noe negativt med Temu. Det som er fasinerende er at folk er så uvitende. Så si alt av klær, Cubus,HM,mm og det meste av elektronikk er laget i Kina. Men det har vi ikke sett😂

Anonymkode: c01cc...ff0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...