AnonymBruker Skrevet 30. juli #21 Del Skrevet 30. juli Det er så billig at jeg gidder ikke returnere en genser til 37 kroner om den ikke passer😊 Anonymkode: 55076...e25 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet 30. juli #22 Del Skrevet 30. juli AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er så billig at jeg gidder ikke returnere en genser til 37 kroner om den ikke passer😊 Anonymkode: 55076...e25 Hva gjør du med genseren daaa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli #23 Del Skrevet 30. juli Har ikke råd til premium merker uansett. Kvaliteten på feks klær er samme eller bedre som billigmerkene man finner ellers, bare enda rimeligere. Anonymkode: c55dd...645 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli #24 Del Skrevet 30. juli lillevill skrev (5 minutter siden): Hva gjør du med genseren daaa? Gir den vekk eller til fretex Anonymkode: 55076...e25 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli #25 Del Skrevet 30. juli AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Dere må kjøpe selektivt. Kjøper kun til ting på kjøkken. Stort sett grei kvalitet. Ikke kjøpe noe elektrisk, verktøy el klær. Anonymkode: 2b6d2...855 Håper ikke du kjøper noe du skal spise av?? Anonymkode: 70a39...ba2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli #26 Del Skrevet 30. juli AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Temu sikter seg jo inn på en kjøpegruppe som ikke akkurat består av rakettforskere......de selger søppel i bøtter og spann takket være litt for mange enkle sjeler. Anonymkode: a1329...f69 Eller så er man fattig. Noen er tydeligvis enkle, da de tror de skal få kvalitet ut av dette. De fleste er vel så fattige at de ikke har annet valg. De gangene jeg har handlet der, har det vært av behov ikke gjerrighet eller uvitenhet. Det er det eneste stedet tingen jeg trenger et billig nok til at jeg/vi kan få den. Forventer ikke at det holder til alderdommen, men dårlig kvalitet er man vant til som fattig. Det er de andre som lager sutreinnlegg 😂 Anonymkode: 0659f...1f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli #27 Del Skrevet 30. juli Jeg tenker at skal jeg først være så klimauvennlig gjennom å kjøpe en vare fra Kina for 50kr, så skal jeg banne meg ikke sende den tilbake hvis jeg ikke er fornøyd. Kvaliteten tilsvarer prisene og jeg tenker man får litt det man betaler for og kan ikke forvente 5* i alle ledd i tillegg til at man bygger opp om dårlig etisk handel. Anonymkode: 1b22f...28f 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli #28 Del Skrevet 30. juli Hva!? Er ikke det enkle og billigste det beste? Anonymkode: f7b78...c85 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
klarinetta Skrevet 30. juli #29 Del Skrevet 30. juli (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Temu.com mye nytt og spennende, ser bra ut på bilder, og en lar seg lokke. Enkel retur, tidligere. Hva får en stort sett? Bare søppel, som sendes i retur. Temu er smart, de bondefanget folk, ved å gi prisjustering i dagene mellom bestillingen er sendt og pakkene blir mottatt.Men de sender ikke pengene tilbake til den opprinnelige betalingsmåten. Temu gir deg en kredittkonto der prisjusteringene samler seg opp. Når en så bruker av kreditten og sender varer i retur så får man ikke pengene man har i kreditt i retur, man får bare det man har betalt dirkete fra vipps refundert. Dermed vokser kredittkonto, og folk må handle mer søppel for å bruke opp pengene. Men er denne praksisen lov i Norge? Har en del,hundredemkroner stående på kredittkontoen hos Temu. Hvordan få dem ut i kroner? ved forsinket levering, så blir varene refundert med kr. 50, blir pakken enda mer forsinket så blir hele pakkens beløp refundert. Men hvor havner pengene? Jo, på kreditt konto hos Temu.com. I grenseland for lovlig? Eller ulovlig? Chat med kundeservice/agent som de kaller det? Jo, da får du svar som er helt irrelevante og beklagelser opp og i mente. Trenger ingen kommentarer om hvor dum jeg har vært, for jeg lærer av mine feil, og avslutter Temu handlingen nå! Anonymkode: 43c3e...dee Har bare aldri forstått hvordan folk kan handle på Temu og faktisk forvente kvalitet og kundeservice... mtp prisene sier det seg selv at slike faktorer er minste prioritet. De vil selvsagt ha mest mulig for minst mulig. Og - akkurat det samme vil kundene. Men enkel logikk tilsier at det ikke er mulig for begge parter å oppnå det, så mon tro hvem som vinner - enkeltindividet eller den store, kyniske kapitalistindustrien? Hm..... Endret 30. juli av klarinetta 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet 30. juli #30 Del Skrevet 30. juli AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Gir den vekk eller til fretex Anonymkode: 55076...e25 Selv om du vet at slike klær kan inneholde en god del helsefarlige stoffer? Lurer på hvordan fretex sorterer massevis av klær fra temu med bly, PFAS og hormonforstyrrende Ftalater... Supert det, viktigst at det er billig. 😔 Hvem bryr seg. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli #31 Del Skrevet 30. juli Jeg har kjøpt en del fra Temu. To tskjorter, en ull cardigan og en annen, noe loungeklær, noe til scrapbooking og andre hobbyer, litt høst og halloween pynt, noen øredobber. Noen duker og sengesett. Av alt er det bare et par øredobber som har vært vræl og jeg har vært misfornøyd med. Resten har jeg vært godt fornøyd med til den prisen. Hva andre synes om Temu er meg revnende likegyldig, jeg har vært fornøyd. Anonymkode: 3cb43...d47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli #32 Del Skrevet 30. juli Man kan jo ikke bli overrasket over at endel av det man kjøper der er av elendig kvalitet? Jeg er mer overrasket over at noen faktisk sender ting i retur! What a waste. Det meste jeg har kjøpt har faktisk vært av helt ok kvalitet. Jeg har fått noe søppel, men det har jeg avskrevet på «jaja-kontoen» og kastet. Kunne ikke falle meg inn å sende det i retur. Anonymkode: 4bd1b...ba0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli #33 Del Skrevet 30. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva!? Er ikke det enkle og billigste det beste? Anonymkode: f7b78...c85 Det er bare på Rema1000 det. 😁 Anonymkode: 1bf49...aa7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli #34 Del Skrevet 30. juli Var så sint på chat med Temu at de har betalt hele beløpet i retur i det øyeblikket jeg leverte pakken inn på Helthjem. Hvor mange av dere som skriver i tråden kan lese? Ikke mange, dere svarer ikke på trådens tema. Gå og lag dere en egen tråd med Temu og personhets! TS Anonymkode: 43c3e...dee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli #35 Del Skrevet 30. juli AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Var så sint på chat med Temu at de har betalt hele beløpet i retur i det øyeblikket jeg leverte pakken inn på Helthjem. Hvor mange av dere som skriver i tråden kan lese? Ikke mange, dere svarer ikke på trådens tema. Gå og lag dere en egen tråd med Temu og personhets! TS Anonymkode: 43c3e...dee Var de så lei av gnålet ditt at de krediterte deg før de hadde mottatt varen i retur? Du blir vel nektet å handle noe mer derfra nå da. Anonymkode: f3380...fc9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet 30. juli #36 Del Skrevet 30. juli AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har kjøpt en del fra Temu. To tskjorter, en ull cardigan og en annen, noe loungeklær, noe til scrapbooking og andre hobbyer, litt høst og halloween pynt, noen øredobber. Noen duker og sengesett. Av alt er det bare et par øredobber som har vært vræl og jeg har vært misfornøyd med. Resten har jeg vært godt fornøyd med til den prisen. Hva andre synes om Temu er meg revnende likegyldig, jeg har vært fornøyd. Anonymkode: 3cb43...d47 Ikke bruk smykkene over lengre perioder ihvertfall. Jeg hadde også vært forsiktig med ting du skal sove i eller ha lenge på kroppen. Forstår du ikke bryr deg hva andre synes, men bry deg i det minste om deg selv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli #37 Del Skrevet 30. juli Temu har ikke så mye nytt og spennende siden det er akkurat samme opplegget som Wish, AliExpress og AliBaba, det er markedsføringen som er anderledes. Det er heller ingen nettbutikk men en plattform der selgere kan tjene penger på å bli kvitt skrot og miljøavfall, Temu selger ingenting men de tar en del av fortjenesten. AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det er mykplasten som kan være farlig. Hardplast har stabile enkle kjemiske forbindelser. Forbrukerrådet må være mer spesifikk. Hysterisk. Anonymkode: 2b6d2...855 Du kan jo fortsette å tro det men realiteten er at kineserne gir fullstendig blaffen i krav til innhold i produktene, de tar de kjemikaliene har tilgjengelig. Samme med klær og det de bruker til å farge stoffet med. Anonymkode: 081ee...4f1 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli #38 Del Skrevet 30. juli lillevill skrev (26 minutter siden): Ikke bruk smykkene over lengre perioder ihvertfall. Jeg hadde også vært forsiktig med ting du skal sove i eller ha lenge på kroppen. Forstår du ikke bryr deg hva andre synes, men bry deg i det minste om deg selv. Så bra at du ikke er meg da. Viss du tror jeg har kjøpt de tingene for å bare se på de tar du feil. Jeg har ingen problemer med temu eller de gjenstander jeg har kjøpt der. Anonymkode: 3cb43...d47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 30. juli #39 Del Skrevet 30. juli Jeg har vært fornøyd med alt jeg har bestilt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet 30. juli #40 Del Skrevet 30. juli AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Så bra at du ikke er meg da. Viss du tror jeg har kjøpt de tingene for å bare se på de tar du feil. Jeg har ingen problemer med temu eller de gjenstander jeg har kjøpt der. Anonymkode: 3cb43...d47 Noen hjemme? De kan være helsefarlige uten at du vet det. 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå