Atom Skrevet 30. juli 2024 #1 Skrevet 30. juli 2024 Jeg får ikke pynteputer til å se bra ut. Jeg syns det er digg å ha noen puter på sofaen, men det ser jo rotete ut uansett. Jeg har en lys brun sofa og mørk brunt teppe, og pleier å bytte gardiner etter sesong. Som regel matcher jeg putene med gardinene, men syns ikke det ser noe bra ut. Har sånne "vanlige" kvadratiske puter fra kid i samme str. Skal man ha ulike størrelser og farger/tekstur? Hvordan kan jeg få det til å se bra ut?
exictence Skrevet 30. juli 2024 #2 Skrevet 30. juli 2024 Jeg synes det ser bra ut uansett om de er lik størrelse eller forskjellige. Bare det elers er ryddig og rent. Litt forskjellige farger synes jeg er finest. Ofte er det finest med de største putene bakerst
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #3 Skrevet 30. juli 2024 Jeg har ulike størrelser og ulik struktur på trekkene. De er i ulike farger. Jeg syns det er best når det ikke matcher med gardinene. Anonymkode: bb8c7...81a
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #4 Skrevet 31. juli 2024 Hvordan veggfarge har du? Farger og stil på møbler? Anonymkode: 1bbb5...d22
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå