Gå til innhold

Charlie & sjokoladefabrikken

Anbefalte innlegg

Skrevet

en mann i 30-åra som vanligvis liker best actionfilmer? :sjenert: Har liksom mine tvil..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen min er nærmere 40 enn 30, liker vanligvis best actionfilmer og han likte Charlie og sjokoladefabrikken veldig godt.

Skrevet

Hmm. Min er også nærmere 40 enn 30.

Vi skal ha Peppes filmdeal i kveld, og jeg fikk ordnet det sånn at han får velge film selv når han henter sakene. :sjarmor: Så slipper jeg klager på at jeg har valgt en teit film :ler:

Skrevet
:ler: Du vet at alle store menn egentlig er små gutter!
Skrevet

I verste fall kan vel du bare skylde på at du selv er teit og jentete. Det funker for meg.. :ler:

Men nå er ikke min mann i 30-åra da.. :sjenert:

Men det kan vel ikke skade? Dersom alle menn har en gutt inni seg har HVERTFALL alle kvinner ei ungjente i seg. ;)

Skrevet

Min mann på 30 år syntes Charlie og sjokoladefabrikken var kjedelig. Han er også action-mann.

Wedding Crashers er forøvrig en artig film, enkel underholdning!

Skrevet

det kan jo ha noe å si om han har hatt ett forhold til boka når han var mindre?

jeg måtte bare kjøpe filmen, vi leste boka masse når vi var små og hele historien er ett godt minne fra jeg var liten.

synes det er kjempegøy at de har laget film av den, og at de har fått det til så bra.

selv om de har putta inn litt og laget noen ting helt annerledes en jeg hadde i hodet etter boka...

tror flere mannfolk godt kan like den, selv om de er voksne og egentlig ser mest på action. dette er jo liksom heeelt annerledes.

Skrevet
Wedding Crashers er forøvrig en artig film, enkel underholdning!

Den har vi fra før, har sett. Den likte han.

Skrevet

Mistenker at han kommer hjem med pizza, brus og Transporter 2 (herlig hjernedød action, i følge ryktene)

:ler:

Skrevet

Ser man det, jeg tok feil.

Det ble The Dukes of Hazzard. Me like. :-D Lenge siden jeg har ledd sånn mens jeg så en film. :ler:

Gjest Chrizzy
Skrevet

Tror ikke jeg hadde satset på den. Boken er fantastisk, filmen er litt for overdreven for en "voksen man" som skal virkelig kose seg!

Skrevet

Vi har akkurat sett den nå og mannen min syntes den var..... "tja, jeg har sett bedre - men den var ikke så verst" :klaske:

Han har aldri lest boka han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...