AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #1 Del Skrevet 30. juli 2024 Vi tenker å bytte ut dieselbilen med El bil, har registert den på nettbil og har blitt kontaktet av dem. Virker som et kurant opplegg, bortsett fra at vi er helt avhengig av bilen og må ha ny før vi selger den gamle, eller at de akkurat overlapper hverandre, så vurderte først vanlig innbytte. Noen med erfaring fra nettsiden? Er det kurant, vært problemer? Noen som har opplevd å ikke få solgt bilen? Anonymkode: 1c845...ef6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 30. juli 2024 #2 Del Skrevet 30. juli 2024 Vi brukte den for noen år siden og selv om selger var litt pessimistisk til å selge vår bil ble det bud, og den ble solgt. Vi kunne åpenbart fått mer for den om vi hadde solgt den selv, men da hadde vi og hatt arbeid med det. Noe vi ikke hadde tid til. Så for oss fungerte det fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet 30. juli 2024 #3 Del Skrevet 30. juli 2024 En av de smootheste opplevelsene jeg har hatt og prisen vi fikk var helt fair. Det å kunne selge bilen uten å snakke om bilen til 100 forskjellige kjøpere og alt stresset som kan følge med når du selger privat er for min del verdt de kronene jeg eventuelt gikk glipp av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #4 Del Skrevet 30. juli 2024 Beste vi har gjort - hadde en eldgammel dieselbil vi kjøpte i 2019 for 120.000 kr, som vi i fire år reparerte på for samme sum 😭 samboer ville IKKE selge den. Det var ting som gikk i stykker hele tiden, så jeg turte ikke annet enn å selge den på nettbil. Vi fikk 65.000kr der og det var supersmooth! Kunne sikkert fått 10.-15.000 til om vi hadde solgt privat, men å slippe hodebryet om feil å mangler er LETT verdt de pengene. Kjøpte nyere bil hos forhandler dagen etterpå 😂 Anonymkode: 748be...441 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #5 Del Skrevet 30. juli 2024 Jeg solgte via dem, enkelt å greit. Leverte inn bilen på takst/fotografering etc på morran. Det ble utført og bilen gikk til auksjon på ettermiddagen. Når jeg godtok budet fikk keg kontrakt fra nettbil på avtalt beløp som jeg signerte. De betalte ut restlånet som var ogjen på bilen, og jeg fikk overskytende inn på min konto ca ei uke etterpå. Men om en hadde giddi å tatt nryet med å selge selv vil jeg tro at jeg hadde fått 10-15% mer, så prisen du får via dem er ikke sikkert at er så mye høyere enn du får i innbytte. (De selger til oppkjøpere) Anonymkode: a650b...1c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest issoras Skrevet 30. juli 2024 #6 Del Skrevet 30. juli 2024 Veldig fornøyd, gikk supersmooth! Vi hadde funnet en annen bil vi ville kjøpe i forkant, solgte bilen på nettbil ila 3 dager og gikk og kjøpte nybilen rett etterpå... Tjente mer enn vi kunne fått i innbytte. Hadde naturlig nok kunne tjent mer ved å selge privat men vi ønsket å bli ferdig med salget uten bekymring for klager i etterkant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #7 Del Skrevet 30. juli 2024 Fikk mer enn hva jeg ble tilbudt i innbytte, kjempefornøyd! Anonymkode: 55e02...c30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M71 Skrevet 30. juli 2024 #8 Del Skrevet 30. juli 2024 Fikk litt mer enn hva jeg fikk tilbudt i innbytte. Alt gikk smooth fra innlevering til auksjon overføring av ny eier og penger inn på konto etter to dager. Å slippe alt ståket med en bil som går ut på garanti og kjøpere som skal klage på alt har også en verdi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå