AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #1 Skrevet 30. juli 2024 Hei. Vurderer å flytte «hjem» til samme plass som foreldre bor, eller bli i byen der jeg har noe flere venner. Hva er best dersom man er skilt og med små barn? Noen erfaringer pluss og minus? Forhold til foreldre er noe blandet. Men det er heller ikke så lett å holde vennskap ved like etter man fikk barn. Anonymkode: 1582f...2f2
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #2 Skrevet 30. juli 2024 Jeg mener at det riktige er å bli der du har barna. Anonymkode: 69cd2...10c 3
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #3 Skrevet 30. juli 2024 Øh, har ikke far noe han skulle sagt her? Skal du bare kutte kontakten mellom far og barn? Selvfølgelig blir du der, og han, er. Anonymkode: 8f98a...64c 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #4 Skrevet 30. juli 2024 Jeg mener par som har valgt å få barn i sammen å blir skilt, bør holde seg i nærheten av hverandre for barnas skyld. Anonymkode: 320f9...8bc 1 2
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #5 Skrevet 30. juli 2024 Det kommer helt an på hva barnet vil få av kontakt med den andre foreldren. En ting at dere ikke er så gode venner. Men hva slags samvær har barnet med den andre har mye og si, om barnet vil plutselig måtte se lite til den andre. Det er ikke bare og flytte når man har fått barn sammen og man går hvert til sitt. Jeg flyttet selv til x og hans hjemby 6 mil unna, men når det ble slutt kunne jeg ikke bare flytte tilbake pga x. Er det en som knapt ser barnet og ingen ordning stiller det seg litt annderledes, da kan barnet få det bedre med din del av familien, men som sagt er barnefar såpass innvolvert så må det ihvertfall være nærme nok til og opprettholdes. Har venner som sa til meg er jo bare og flytte tilbake til hjembyen da, ingenting som holder deg igjen fra det. Da sa jeg jo barnefaren, mine barn skal ha like mye rett på og bo i nærheten av han som meg. Nå er barna mine så store noen ungdom andre unge voksene så nå kan jeg eventuelt velge og flytte ingen planer om det men barna mine er ikke små lengre. Anonymkode: c8b84...6ce 1
Svane123 Skrevet 30. juli 2024 #6 Skrevet 30. juli 2024 Ts; far vil også flytte så ikke tenk på det..;)
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #7 Skrevet 30. juli 2024 Flytt hjem til foreldrene dine, så får barna god kontakt med besteforeldrene Anonymkode: 7fb60...838
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #8 Skrevet 30. juli 2024 Svane123 skrev (52 minutter siden): Ts; far vil også flytte så ikke tenk på det..;) En ting man burde sagt i første innlegg. Om det ikke er snakk om liten avstand. Om far flytter unna så er det vel ingen grunn for og bli der du er. Anonymkode: c8b84...6ce
fru Alving Skrevet 30. juli 2024 #9 Skrevet 30. juli 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): En ting man burde sagt i første innlegg. Om det ikke er snakk om liten avstand. Om far flytter unna så er det vel ingen grunn for og bli der du er. Anonymkode: c8b84...6ce ja dette er vel ganske så relevant informasjon😅
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå