Surpomp Skrevet 12. august 2024 #41 Del Skrevet 12. august 2024 Rucula skrev (3 timer siden): Jeg tror det dreier seg om et behov og en trang for å presse andre ned for å selv føle seg bedre. Når man i tillegg er anonym og mister alle hemninger så er det ikke mye som stopper personer fra å la gørra flyte Jeg tror mange mennesker fryder seg over å gjøre andre vondt, så lenge de kan være anonyme Helt uenig. Det handler om å dele noe av sin visdom med andre som åpenbart trenger å fylle noen huller i norskkunnskapene, realitetsforståelsen og innsikten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #42 Del Skrevet 13. august 2024 Surpomp skrev (17 timer siden): Hvorfor deltar du egentlig på et diskusjonsforum som KG ? Jeg deltar fordi meningsbrytning og diskusjon er utviklende og lærerikt. Et sted hvor jeg kan dele kunnskap, erfaring og kompetanse med andre som har andre innfallsvinkler og perspektiver. KG skal vel ikke være en klubb for gråtekoner hvor alle stryker hverandre på ryggen ? Det er forskjell på å "stryke hverandre på ryggen" og at folk umiddelbart er "ute" etter folk og tror folk lyver eller er "troll" hvis det er bare en liten detalj som de føler ikke gir mening for de. Diskusjon er fint, men det er ikke diskusjon som jeg snakket om her. Jeg snakker ikke om folk som deler kunnskap, erfaringer eller kompetanse, men folk som virker som de får glede av å rive folk ned og være nedlatende. Anonymkode: 0f2cc...9c1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #43 Del Skrevet 14. august 2024 I tillegg er det rart hvor mange som har behov for å hevde seg selv for de merkeligste ting. Man merker det spesielt på matforumet. Om trådstarter spør "Hvilken Fjordland liker du best?" Så er det alltid noen som føler behov for å svare at de hater Fjordland og aldri ville spist mat som ikke er laget fra bunnen. Anonymkode: 3f43d...47a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #44 Del Skrevet 14. august 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: I tillegg er det rart hvor mange som har behov for å hevde seg selv for de merkeligste ting. Man merker det spesielt på matforumet. Om trådstarter spør "Hvilken Fjordland liker du best?" Så er det alltid noen som føler behov for å svare at de hater Fjordland og aldri ville spist mat som ikke er laget fra bunnen. Anonymkode: 3f43d...47a Andre eksempler er når noen skriver at de er trist over å være uføretrygdet så er det alltid noen som kommer med svar av typen: "Om du tar deg sammen så hadde du fått jobb" eller "Jeg holdt på å bli uføretrygdet, men jeg tok meg sammen og jeg er utrolig glad for at jeg har jobb." Anonymkode: 3f43d...47a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå