Tough cookie Skrevet 4. august 2024 #21 Del Skrevet 4. august 2024 Og nåde ts hvis hen tilføyer ekstra opplysninger som ikke ble tatt med i hovedinnlegget, da blir det voldsomt til drittkasting om at hen finner på flere detaljer. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #22 Del Skrevet 6. august 2024 AnonymBruker skrev (På 30.7.2024 den 12.35): Føler jeg ser det ganske ofte her på kvinneguiden at det virker som folk er ute etter å "ta" trådstarteren. Enten i form av at man begynner å rette på måten ts skriver og ordlegger seg, eller at man antar veldig mye fælt og stygt om personen bare utifra et kort innlegg. Noen ganger leser jeg innlegg om ting som jeg kan kjenne meg igjen i, og har medfølelse for ts. Men så leser jeg kommentarene i tråden og det virker som alle skal ha det til at de er så utrolig mye bedre enn det ts er, og at ts er en så horribel person. Føler at det er de færreste gangene at jeg ser folk som kommenterer som er hyggelige og evner å sette seg inn i noen andre sin situasjon. Mye forhåndsdømming og spekulasjoner her inne virker det for. Anonymkode: 0f2cc...9c1 folk som liker å krangle bruker mye tid på forum, man får utrolig mye dopamin av hvert svar og hver kommentar man skriver. Anonymkode: 43d36...eee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 6. august 2024 #23 Del Skrevet 6. august 2024 On 7/30/2024 at 1:21 PM, AnonymBruker said: Man kan ha to identiske problemstillinger. Er HI ydmykt, usikkert etc så ser det ut til at ts får mer positive svar. Anonymkode: cb418...464 Tvert i mot. Hvis TS viser sårbarhet eller noen som helst form for "utilstrekkelighet" kaster brukere seg over vedkommende som hyener. Sett det en million ganger 🤷♂️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laraa Skrevet 6. august 2024 #24 Del Skrevet 6. august 2024 Tastaturkrigere. Hadde aldri turt å si all dritten ansikt til ansikt 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Natta1980 Skrevet 11. august 2024 #25 Del Skrevet 11. august 2024 Laraa skrev (På 6.8.2024 den 23.32): Tastaturkrigere. Hadde aldri turt å si all dritten ansikt til ansikt Nettopp. Er enig med deg, ts. Og jeg ser ofte at de som slenger dritt undervurderer dem de svarer. Påtar seg en slags narsissistisk foreldrerolle. Kvalmt. Men det er sånn på mange utenlandske forum også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2024 #26 Del Skrevet 11. august 2024 On 8/4/2024 at 11:07 PM, Tough cookie said: Og nåde ts hvis hen tilføyer ekstra opplysninger som ikke ble tatt med i hovedinnlegget, da blir det voldsomt til drittkasting om at hen finner på flere detaljer. Noen legger jo til helt ekstreme tilleggsopplysninger når de ikke får svarene de er ute etter, da. Men det er gjerne i typiske trolletråder. Anonymkode: a41ee...943 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 11. august 2024 #27 Del Skrevet 11. august 2024 Slik er hverdagen min også, sitter i telefon der folk ringer inn for å tømme seg for dritt/klage.. Så da, oppretter ikke innlegg her da, når det er samme type folk som sitter her også... umulig å forstå seg på, men generelt er det folk det egentlig bare er synd I! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2024 #28 Del Skrevet 12. august 2024 Når dere ser at det blir altfor ille går det fint an å rapportere, og det er flott når jeg ser brukere som kommer til og tar TS i forsvar. Anonymkode: 16389...ba1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2024 #29 Del Skrevet 12. august 2024 AnonymBruker skrev (På 30.7.2024 den 12.35): Føler jeg ser det ganske ofte her på kvinneguiden at det virker som folk er ute etter å "ta" trådstarteren. Enten i form av at man begynner å rette på måten ts skriver og ordlegger seg, eller at man antar veldig mye fælt og stygt om personen bare utifra et kort innlegg. Noen ganger leser jeg innlegg om ting som jeg kan kjenne meg igjen i, og har medfølelse for ts. Men så leser jeg kommentarene i tråden og det virker som alle skal ha det til at de er så utrolig mye bedre enn det ts er, og at ts er en så horribel person. Føler at det er de færreste gangene at jeg ser folk som kommenterer som er hyggelige og evner å sette seg inn i noen andre sin situasjon. Mye forhåndsdømming og spekulasjoner her inne virker det for. Anonymkode: 0f2cc...9c1 Enig det. Uansett hva du hadde funnet på av tråd hadde du garantert blitt trøkt ned og at det er alltid TS sin feil. Regner med det er samme personer hver gang som holder på. G Anonymkode: c90b6...1b7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2024 #30 Del Skrevet 12. august 2024 Har også merket at mange er raske med å beskylde trådstarter for løgn kun fordi det er noen detaljer i innleggene som virker feil. Så en som skrev innlegg om at hun hadde blitt voldtatt. I det ene innlegget skrev hun at hun var 22 og i det andre innlegget skrev hun at hun var 24. Men hun kan jo ha blitt voldtatt selv om alderen i innlegget er feil. Kanskje var det en skrivefeil og kanskje har hun bevisst endret detaljer i innleggene sine for å ikke bli gjenkjent. Og om man ikke tror hun har blitt voldtatt så er det jo bare å ikke svare i tråden. Om hun faktisk har blitt voldtatt så er det nytt overtramp å bli beskyldt for å lyve. Anonymkode: 3f43d...47a 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surpomp Skrevet 12. august 2024 #31 Del Skrevet 12. august 2024 AnonymBruker skrev (På 30.7.2024 den 12.35): Føler jeg ser det ganske ofte her på kvinneguiden at det virker som folk er ute etter å "ta" trådstarteren. Enten i form av at man begynner å rette på måten ts skriver og ordlegger seg, eller at man antar veldig mye fælt og stygt om personen bare utifra et kort innlegg. Noen ganger leser jeg innlegg om ting som jeg kan kjenne meg igjen i, og har medfølelse for ts. Men så leser jeg kommentarene i tråden og det virker som alle skal ha det til at de er så utrolig mye bedre enn det ts er, og at ts er en så horribel person. Føler at det er de færreste gangene at jeg ser folk som kommenterer som er hyggelige og evner å sette seg inn i noen andre sin situasjon. Mye forhåndsdømming og spekulasjoner her inne virker det for. Anonymkode: 0f2cc...9c1 Hvorfor deltar du egentlig på et diskusjonsforum som KG ? Jeg deltar fordi meningsbrytning og diskusjon er utviklende og lærerikt. Et sted hvor jeg kan dele kunnskap, erfaring og kompetanse med andre som har andre innfallsvinkler og perspektiver. KG skal vel ikke være en klubb for gråtekoner hvor alle stryker hverandre på ryggen ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2024 #32 Del Skrevet 12. august 2024 On 8/2/2024 at 5:02 PM, K.B. said: Nå er det mange idiotiske tråder også da.. Jo, men det er litt av sjarmen her! Jeg stemmer for å være snillere med alle trådstartere. Ellers dør KG ut. Heller vær mer kritisk til dårlige svar, helst med i følge med et bedre svar selv, hvis man absolutt må kritisere. Anonymkode: 14023...4ad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sprut Skrevet 12. august 2024 #33 Del Skrevet 12. august 2024 (endret) Medlemskap på dette forumet er et rødt flagg, i mine øyne. Typen folk som vandrer rundt i disse forumene forklarer vel det meste :- ) Nå er jeg her selv, så jeg skal ikke så mye. Men, personlig ser jeg stor underholdningsverdi i all galskapen man ser i mer eller mindre alle innlegg her inne ... 😂 Endret 12. august 2024 av Sprut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2024 #34 Del Skrevet 12. august 2024 Enig med ts. Det er en uting. Anonymkode: 7b39e...8fa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2024 #35 Del Skrevet 12. august 2024 AnonymBruker skrev (På 30.7.2024 den 12.35): Føler jeg ser det ganske ofte her på kvinneguiden at det virker som folk er ute etter å "ta" trådstarteren. Enten i form av at man begynner å rette på måten ts skriver og ordlegger seg, eller at man antar veldig mye fælt og stygt om personen bare utifra et kort innlegg. Noen ganger leser jeg innlegg om ting som jeg kan kjenne meg igjen i, og har medfølelse for ts. Men så leser jeg kommentarene i tråden og det virker som alle skal ha det til at de er så utrolig mye bedre enn det ts er, og at ts er en så horribel person. Føler at det er de færreste gangene at jeg ser folk som kommenterer som er hyggelige og evner å sette seg inn i noen andre sin situasjon. Mye forhåndsdømming og spekulasjoner her inne virker det for. Anonymkode: 0f2cc...9c1 Du vet ikke hva jeg tenker og skriver! Jeg pleier aldri være ute etter å ta TS så der tar du feil Anonymkode: 8552c...bc3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2024 #36 Del Skrevet 12. august 2024 Fordi kvinner er kvinner verst, spesielt hvis ts har bedre liv (mann, barn, god økonomi osv.) Misunnelsen på det forumet her er sinnsyk, bokstavelig talt. Det sitter tusenvis av uføre psykisk ustabile her, men det er en del av underholdningen 😂 Anonymkode: 03e4f...ee5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rucula Skrevet 12. august 2024 #37 Del Skrevet 12. august 2024 Jeg tror det dreier seg om et behov og en trang for å presse andre ned for å selv føle seg bedre. Når man i tillegg er anonym og mister alle hemninger så er det ikke mye som stopper personer fra å la gørra flyte Jeg tror mange mennesker fryder seg over å gjøre andre vondt, så lenge de kan være anonyme 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2024 #38 Del Skrevet 12. august 2024 Har opplevd det selv, hvor jeg har spurt om råd ang vanskelig situasjoner og fått utrolig mye hets og dømmende kommentarer tilbake.. Anonymkode: fe32f...23b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gammelsmurfen Skrevet 12. august 2024 #39 Del Skrevet 12. august 2024 AnonymBruker skrev (På 30.7.2024 den 12.35): Føler jeg ser det ganske ofte her på kvinneguiden at det virker som folk er ute etter å "ta" trådstarteren. Enten i form av at man begynner å rette på måten ts skriver og ordlegger seg, eller at man antar veldig mye fælt og stygt om personen bare utifra et kort innlegg. Noen ganger leser jeg innlegg om ting som jeg kan kjenne meg igjen i, og har medfølelse for ts. Men så leser jeg kommentarene i tråden og det virker som alle skal ha det til at de er så utrolig mye bedre enn det ts er, og at ts er en så horribel person. Føler at det er de færreste gangene at jeg ser folk som kommenterer som er hyggelige og evner å sette seg inn i noen andre sin situasjon. Mye forhåndsdømming og spekulasjoner her inne virker det for. Anonymkode: 0f2cc...9c1 Det er lett å kritisere fra den andre enden. Allikevel, noen innlegg er så innihampen dumme og lite gjennomtenkt, at det er vanskelig å holde fingrene borte fra tastaturet. Jeg sier noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2024 #40 Del Skrevet 12. august 2024 Helt enig. Selv skrev jeg et innlegg her inne om frustrasjon og fikk så mye hets at det bare ble enda verre. Anonymkode: 6c172...f44 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå