Lilly-Marie Skrevet 30. juli #1 Del Skrevet 30. juli Jeg så en film som barn som jeg ikke klarer å finne ut hva var. Det var dyr eller barn (husker ikke helt) som «surfet» på baner i en verden som lignet på verdensrommet. I mitt hodet het den stjernebarna, men kan ikke finne det noe sted, så jeg husker nok feil. Det var en ond person i underverden også tror jeg. Alle forslag mottas med takk 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli #2 Del Skrevet 30. juli Tegnefilm? Carebears? Anonymkode: b4bcd...1be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli #3 Del Skrevet 30. juli "Stjernekrigerne" (engelsk tittel: "Star Wars: Ewoks - Battle for Endor"(1985) "SilverHawks" fra 1986. Hvis ingen av disse er riktige, kan du kanskje gi noen flere detaljer, som for eksempel tidsepoken filmen kom ut i, eller andre spesifikke minner du har om karakterene eller handlingen? Anonymkode: 49eb0...d62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 1. august #4 Del Skrevet 1. august Moon Dreamers? Opprinnelig en serie, men den var på VHS, så det føltes nok som en film for de fleste av oss😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå