Gå til innhold

HJELP! Gigantisk underjordisk kvise midt i panna

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Pleier hver mnd. Før mensen å få noen underjordiske kviser.. fryktelig irriterende, men det går jo over.. denne gangen derimot har det dukket opp en kjempestor rød midt i panna. 

er det noe jeg kan bruke som nødhjelp for å dempe betennelsen i denne? 🙏🏻🙏🏻🙏🏻

Anonymkode: f50e5...586

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Beauty of joseon sin Retinal Øyekrem.

Anonymkode: e38dc...51a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dra til lege og få antibiotika. Betennelsen kan spre seg til hjernen. Ring nødnummer om du får feber. Hilsen ei som har opplevd det samme.

Anonymkode: 4d5e7...fcb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Den bør nok dreneres slik som beskrevet i innlegg 3 med å bruke nål. Brenn nåla først med en lighter i noen sek før du bruker den. 

Anonymkode: d4fa8...267

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Den bør nok dreneres slik som beskrevet i innlegg 3 med å bruke nål. Brenn nåla først med en lighter i noen sek før du bruker den. 

Men det er ikke antydning til noe gult/hvit i den, bare rødt og hovent🤷🏼‍♀️ tørr ikke stikke meg selv 0,5 cm inn i panna i håp om at det kanskje er noe der inne.. og jeg pleier vanligvis å være god på å stikke hull på alt som er av kviser🤣🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Men det er ikke antydning til noe gult/hvit i den, bare rødt og hovent🤷🏼‍♀️ tørr ikke stikke meg selv 0,5 cm inn i panna i håp om at det kanskje er noe der inne.. og jeg pleier vanligvis å være god på å stikke hull på alt som er av kviser🤣🙄

Da må legen drenere den. Det er 100% sikkert puss inni den, det er ikke bare kanskje. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikke stikk hull på noe som ikke er modent.. stemmer for acneplaster, liker faktisk de fra normal,  pure and care,  bare litt upraktisk str på de, men funker. 

Anonymkode: f48d7...7d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.7.2024 den 12.13):

Dra til lege og få antibiotika. Betennelsen kan spre seg til hjernen. Ring nødnummer om du får feber. Hilsen ei som har opplevd det samme.

Haha🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 30.7.2024 den 12.13):

Antibiotika for en underjordisk kvise. Nå har jeg lest det å. Og nødnummer ved feber? 😂 

Anonymkode: efc0b...6e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikke klem og ikke stikk! Det er ikke så veldig mye å gjøre med den du allerede har, men er du ofte eller mye plaget ville jeg gått til en privat hudlege.

Anonymkode: 32d38...bb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
17 minutter siden, AnonymBruker said:

Antibiotika for en underjordisk kvise. Nå har jeg lest det å. Og nødnummer ved feber? 😂 

Anonymkode: efc0b...6e2

Vedkommende må også mangle panne og skallebein hvis infeksjonen fea pannehuden gikk i hjernen. 

Anonymkode: 46872...32d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Spotify stick fra Australian bodycare. 

Aldri stikk hull på nor som ikke er tydelig modent! Den kan forsvinne helt av seg selv, lager du et sår kan du få betennelse og arr. 

Anonymkode: 1f97e...4b1

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Probiotika hjalp meg på sikt da jeg var plahet med underjordiske kviser. Pleide også å vaske området med håndsprit 2-3 ganger i døgnet. 

Anonymkode: fe4af...dc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Probiotika hjalp meg på sikt da jeg var plahet med underjordiske kviser. Pleide også å vaske området med håndsprit 2-3 ganger i døgnet. 

Hvordan probiotika?

Her hjelper det bare å spise veldig sunt og ikke ha produkter i ansiktet. Veldig kjedelig å aldri kunne spise drittmat uten å se ut som en kjøttkake lenge etterpå, men sånn er det her…

Anonymkode: e1a72...558

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Hvordan probiotika?

Her hjelper det bare å spise veldig sunt og ikke ha produkter i ansiktet. Veldig kjedelig å aldri kunne spise drittmat uten å se ut som en kjøttkake lenge etterpå, men sånn er det her…

Anonymkode: e1a72...558

Jeg pleier å kjøpe på apoteket, sånne kapsler med probiotika. Må også kutte ned sukker og gjær. Jeg spiser ikke gjærbakst feks, selv om det smaker nydelig. Kombinasjonen gjær og sukker blir for voldsom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...