AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #1 Del Skrevet 30. juli 2024 Pleier hver mnd. Før mensen å få noen underjordiske kviser.. fryktelig irriterende, men det går jo over.. denne gangen derimot har det dukket opp en kjempestor rød midt i panna. er det noe jeg kan bruke som nødhjelp for å dempe betennelsen i denne? 🙏🏻🙏🏻🙏🏻 Anonymkode: f50e5...586 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #2 Del Skrevet 30. juli 2024 Beauty of joseon sin Retinal Øyekrem. Anonymkode: e38dc...51a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #3 Del Skrevet 30. juli 2024 Dra til lege og få antibiotika. Betennelsen kan spre seg til hjernen. Ring nødnummer om du får feber. Hilsen ei som har opplevd det samme. Anonymkode: 4d5e7...fcb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #4 Del Skrevet 30. juli 2024 Den bør nok dreneres slik som beskrevet i innlegg 3 med å bruke nål. Brenn nåla først med en lighter i noen sek før du bruker den. Anonymkode: d4fa8...267 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #5 Del Skrevet 30. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Den bør nok dreneres slik som beskrevet i innlegg 3 med å bruke nål. Brenn nåla først med en lighter i noen sek før du bruker den. Anonymkode: d4fa8...267 Men det er ikke antydning til noe gult/hvit i den, bare rødt og hovent🤷🏼♀️ tørr ikke stikke meg selv 0,5 cm inn i panna i håp om at det kanskje er noe der inne.. og jeg pleier vanligvis å være god på å stikke hull på alt som er av kviser🤣🙄 Anonymkode: f50e5...586 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #6 Del Skrevet 30. juli 2024 By wishtrend acne plaster Anonymkode: 9b616...bab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #7 Del Skrevet 30. juli 2024 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Men det er ikke antydning til noe gult/hvit i den, bare rødt og hovent🤷🏼♀️ tørr ikke stikke meg selv 0,5 cm inn i panna i håp om at det kanskje er noe der inne.. og jeg pleier vanligvis å være god på å stikke hull på alt som er av kviser🤣🙄 Anonymkode: f50e5...586 Da må legen drenere den. Det er 100% sikkert puss inni den, det er ikke bare kanskje. Anonymkode: d4fa8...267 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #8 Del Skrevet 30. juli 2024 Ikke stikk hull på noe som ikke er modent.. stemmer for acneplaster, liker faktisk de fra normal, pure and care, bare litt upraktisk str på de, men funker. Anonymkode: f48d7...7d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AlternativX Skrevet 31. juli 2024 #9 Del Skrevet 31. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 30.7.2024 den 12.13): Dra til lege og få antibiotika. Betennelsen kan spre seg til hjernen. Ring nødnummer om du får feber. Hilsen ei som har opplevd det samme. Anonymkode: 4d5e7...fcb Haha🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronterte Skrevet 31. juli 2024 #10 Del Skrevet 31. juli 2024 Ikke ta på den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronterte Skrevet 31. juli 2024 #11 Del Skrevet 31. juli 2024 Døh, ta en q tips med Clorhexidin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #12 Del Skrevet 31. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 30.7.2024 den 12.13): Dra til lege og få antibiotika. Betennelsen kan spre seg til hjernen. Ring nødnummer om du får feber. Hilsen ei som har opplevd det samme. Anonymkode: 4d5e7...fcb Antibiotika for en underjordisk kvise. Nå har jeg lest det å. Og nødnummer ved feber? 😂 Anonymkode: efc0b...6e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #13 Del Skrevet 31. juli 2024 Ikke klem og ikke stikk! Det er ikke så veldig mye å gjøre med den du allerede har, men er du ofte eller mye plaget ville jeg gått til en privat hudlege. Anonymkode: 32d38...bb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #14 Del Skrevet 31. juli 2024 17 minutter siden, AnonymBruker said: Antibiotika for en underjordisk kvise. Nå har jeg lest det å. Og nødnummer ved feber? 😂 Anonymkode: efc0b...6e2 Vedkommende må også mangle panne og skallebein hvis infeksjonen fea pannehuden gikk i hjernen. Anonymkode: 46872...32d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #15 Del Skrevet 31. juli 2024 Spotify stick fra Australian bodycare. Aldri stikk hull på nor som ikke er tydelig modent! Den kan forsvinne helt av seg selv, lager du et sår kan du få betennelse og arr. Anonymkode: 1f97e...4b1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #16 Del Skrevet 31. juli 2024 Probiotika hjalp meg på sikt da jeg var plahet med underjordiske kviser. Pleide også å vaske området med håndsprit 2-3 ganger i døgnet. Anonymkode: fe4af...dc2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #17 Del Skrevet 31. juli 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Probiotika hjalp meg på sikt da jeg var plahet med underjordiske kviser. Pleide også å vaske området med håndsprit 2-3 ganger i døgnet. Anonymkode: fe4af...dc2 Hvordan probiotika? Her hjelper det bare å spise veldig sunt og ikke ha produkter i ansiktet. Veldig kjedelig å aldri kunne spise drittmat uten å se ut som en kjøttkake lenge etterpå, men sånn er det her… Anonymkode: e1a72...558 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #18 Del Skrevet 31. juli 2024 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Hvordan probiotika? Her hjelper det bare å spise veldig sunt og ikke ha produkter i ansiktet. Veldig kjedelig å aldri kunne spise drittmat uten å se ut som en kjøttkake lenge etterpå, men sånn er det her… Anonymkode: e1a72...558 Jeg pleier å kjøpe på apoteket, sånne kapsler med probiotika. Må også kutte ned sukker og gjær. Jeg spiser ikke gjærbakst feks, selv om det smaker nydelig. Kombinasjonen gjær og sukker blir for voldsom. Anonymkode: fe4af...dc2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå