Gå til innhold

Dameperspektiv! Fyr interessert i dama mi?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Trenger bare hjelp fra dere damene. Dama mi mener at jeg tar feil, jeg mener at gutter er enkle å "lese". Er denne fyren interessert i dama mi? 

- Ser åpenlyst på henne, til og med fra avstand. Da står han å speider med hånden over øyene. 

- han "hjerter"/liker absolutt alt hun legger ut på sosiale medier. Bilder av henne hjerter han alltid. Andre type poster kan få en "like". 

- han var interessert i henne for noen år siden

Det skal sies at fyren er selv gift, men jeg er sikker på at han er småforelska i dama mi og dama mi er naiv. 

Jeg er ikke redd for at dama skal være utro med han. Men jeg vil ikke hun skal være for "snill" med han (hun er ei utadvendt og likenes jente) og indirekte oppmuntre han. 

Hva tror dere? 

Anonymkode: dc388...cb5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er nok litt interessert nå også, om han var det før. Men hva skal hun gjøre med det? 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du trenger vel ikke hjelp fra kvinner for å forstå at han er interessert? Alle menn forstår at han lett hadde takket ja til et ligg 

Anonymkode: 104af...4b9

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

De har helt sikkert ligget med hverandre, og nå forsøker samboeren din med å si at det ikke er noe der. Hun forsøker å skjule tingenes tilstand.

Anonymkode: 01739...ea6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Virrevirrevapp skrev (1 minutt siden):

Han er nok litt interessert nå også, om han var det før. Men hva skal hun gjøre med det? 

Ingenting! Men viser henne svarene her, så ser hun at det ikke bare er meg som tenker at mannfolk er SÅ enkle selv om de er gift! 😂

Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

- Ser åpenlyst på henne, til og med fra avstand. Da står han å speider med hånden over øyene

Det virker ganske åpenbart at han er interessert.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

De har helt sikkert ligget med hverandre, og nå forsøker samboeren din med å si at det ikke er noe der. Hun forsøker å skjule tingenes tilstand.

Det hadde vært en spennende plot-twist! Men jeg kan med sikkerhet si at det ikke er tilfelle😎

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Umulig å vite hva han føler. Men om han var intr i henne en gang i tiden kan det selvsagt hende at han crusher litt på henne.

Uansett er det på han. Så lenge hun er normal hyggelig og høflig har du ingen rett til å fortelle henne hvordan hun skal oppføre seg rundt han. Du høres sjalu og kontrollerende ut.

Jeg har masse menn som ser på meg og prøver seg IRL og på SoMe. Dette ser og vet kjæresten min. Det er jo ikke min feil og jeg verken oppsøker oppmerksomhet eller flørter. Men jeg er utadvendt og lett å prate med. Det vil alltid være menn som blander det med flørting, men i sekundet de prøver å sjekke meg opp er jeg klar på at jeg er i et forhold og ikke er interessert.

Dette vet kjæresten. Vårt forhold er bygget på tillit og åpen kommunikasjon. Det finnes ingen usikkerhet eller sjalusi mellom oss❤️

Anonymkode: aab5b...f89

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ingen tvil om at han er interessert, det her er langt forbi helt uskyldig vennlighet. Det er fair nok det, annet enn at han er gift, men klart det at hun smiler og er sitt blide seg tilbake vil tolkes av ham som at han gjerne må fortsette. Han får jo ingen signaler om det motsatte.

Anonymkode: 21fbb...8be

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Trenger bare hjelp fra dere damene. Dama mi mener at jeg tar feil, jeg mener at gutter er enkle å "lese". Er denne fyren interessert i dama mi? 

- Ser åpenlyst på henne, til og med fra avstand. Da står han å speider med hånden over øyene. 

- han "hjerter"/liker absolutt alt hun legger ut på sosiale medier. Bilder av henne hjerter han alltid. Andre type poster kan få en "like". 

- han var interessert i henne for noen år siden

Det skal sies at fyren er selv gift, men jeg er sikker på at han er småforelska i dama mi og dama mi er naiv. 

Jeg er ikke redd for at dama skal være utro med han. Men jeg vil ikke hun skal være for "snill" med han (hun er ei utadvendt og likenes jente) og indirekte oppmuntre han. 

Hva tror dere? 

Hun vet selvsagt at han er interressert men vil av en eller annen grunn ikke dele det med deg..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han er bare en helt vanlig gift mann på søken etter en på si. Det er slik mange gifte menn er. Helt ufarlig, så lenge din kjæreste ikke blir smigret/dradd inn. 

Anonymkode: 073b9...fb2

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
TomSawyer skrev (3 minutter siden):

Hun vet selvsagt at han er interressert men vil av en eller annen grunn ikke dele det med deg..

Korrekt. Kvinner er ikke dumme, de merker slikt, men å innrømme at de forstår han ønsker mer en vennskap sitter ofte langt inne

Anonymkode: 104af...4b9

• Nyttig 1
Skrevet
TomSawyer skrev (4 minutter siden):

Tja, det kan man kanskje forstå når han er er så opphengt i det at han lager en tråd om det her ...

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han er bare en helt vanlig gift mann på søken etter en på si. Det er slik mange gifte menn er. Helt ufarlig, så lenge din kjæreste ikke blir smigret/dradd inn. 

Anonymkode: 073b9...fb2

Helt ufarlig er det ikke. Om dama ikke forstår at han ønsker sex, så er det et vennskap på falske premisser hvor hun blir utnyttet, og slik ville ikke jeg ønsket min kjæreste blir behandlet.

Og hvis hun forstår at han er egentlig ønsker sex, så er det også et falskt vennskap hvor han prøver å lyve og snike seg til et ligg. Det er heller ikke en situasjon jeg ville ønsket min kjærste var i, hun fortjener bedre enn det.

Men en ting er sikkert, han ville lett knullet henne om han fikk muligheten 

AnonymBruker
Skrevet

Han jobber nok litt for å holde henne varm i tilfelle det skulle komme en sjanse til å få ligget med henne.

Synes mest synd på kona hans kjenner jeg. Må være fryktelig flaut og nedverdigende at mannen din viser en annen dame så mye oppmerksomhet. 

Anonymkode: 2dc40...35f

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke likt dette, om det var en dame som hadde gjort slik med min samboer

Anonymkode: 8685a...5a4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg må bare spesifisere at denne tråden ble opprettet mer for at dama mi skulle se at jeg er ikke helt paranoid! For både meg og henne er det mer en humoristisk greie (fra begges side) der jeg synes hun er skikkelig naiv og hun synes jeg tullete. 🙂Ts

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes dama di er naiv, klart han er interessert! Hun kunne godt slettet ham på some for å vise ham tydelig at hun ikke liker den type flørt. 

Anonymkode: 32b9b...472

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg må bare spesifisere at denne tråden ble opprettet mer for at dama mi skulle se at jeg er ikke helt paranoid! For både meg og henne er det mer en humoristisk greie (fra begges side) der jeg synes hun er skikkelig naiv og hun synes jeg tullete. 🙂Ts

Jeg kjenner meg litt igjen i deres situasjon.

Jeg er også 100% trygg på at kjæresten min er lojal, men hun har tidligere vært veldig naiv, og hatt en del mannlige venner som hun ikke skjønte egentlig bare ønsket sex. Jeg maste ikke på henne om dette eller ble sjalu, men forklarte hva jeg så, og lot hun finne ut av det selv. Etter noen år sammen så har hun nå blokkert og avvist mange venner pga hun fant ut de ønsket sex, og dette var alt fra gifte barndomsvenner, til nyere vennskap. Men vi har også hatt en del latter om dette, for hun har vist meg alle meldinger når menn har gått over streken (På eget initiativ), og herregud hvor patetiske mange menn er 😂

Heldigvis er hun mindre naiv nå, og jeg slipper å tenke på at hun blir utnyttet av menn som ønsker være "venner". 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Synes du det er greit at dama di ikke klarer å se/observere menn som åpenbart har lyst på henne? 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...